eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup i dostawa laptopów, monitorów, drukarek oraz urządzenia zapewniającego bezpieczeństwo w sieci radiowej ratownictwa medycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-12

Poznań: Zakup i dostawa laptopów, monitorów, drukarek oraz urządzenia zapewniającego bezpieczeństwo w sieci radiowej ratownictwa medycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 2807 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180347 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa laptopów, monitorów, drukarek oraz urządzenia zapewniającego bezpieczeństwo w sieci radiowej ratownictwa medycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakup i dostawa laptopów, monitorów, drukarek oraz urządzenia zapewniającego bezpieczeństwo w sieci radiowej ratownictwa medycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wg części 2.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. 3.Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania dyrektywy CE oraz posiadać naniesione oznaczenie CE. 4.Do każdego urządzenia musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcja obsługi w języku polskim. 5.W przypadku awarii przedmiotu dostawy dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego w celu zabezpieczenia danych. 6.Na obudowie każdego laptopa musi być naklejona etykieta certyfikatu autentyczności (COA) systemu operacyjnego wraz z naniesionym numerem seryjnym. Jeśli laptop będzie wyposażony w BIOS UESI Zamawiający dopuszcza brak naklejonej etykiety autentyczności (COA). 7.W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 8.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na inne oprogramowanie systemowe niż wymienione w załącznikach nr 8 do SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni (zrealizuje), bez dodatkowych kosztów pełną funkcjonalność dostarczonego sprzętu, w środowisku informatycznym Zamawiającego. 9.Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany. 10.Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 11.Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 11 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.91.00 - Pakiety oprogramowania bramowego 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakup i dostawa dla Oddziału Ratownictwa Medycznego Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego urządzenia zapewniającego bezpieczeństwo sieciowe w sieci radiowej ratownictwa medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Kaźmierczak Hardsoft-Telekom, ul. Namysłowska 17/19, 60-166 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15447,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23308,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: zakup i dostawa 2 monitorów dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w ramach Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Migdałowa 60, 61-612 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1275,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1275,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1482,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: zakup i dostawa monitora LCD na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Kaźmierczak Hardsoft-Telekom, ul. Namysłowska 17/19, 60-166 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 761,00

  • Oferta z najniższą ceną: 761,00 / Oferta z najwyższą ceną: 810,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: zakup i dostawa 5 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym i torbą dla Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Poznaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Migdałowa 60, 61-612 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13821,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15670,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: zakup i dostawa 1 sztuki drukarki laserowej monochromatycznej A4 do pracy grupowej, 3 sztuk drukarek monochromatycznych laserowych A4 oraz 1 monitora LCD dla Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Poznaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Kaźmierczak Hardsoft-Telekom, ul. Namysłowska 17/19, 60-166 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4857,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4399,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3361,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8541,12

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: zakup i dostawa dwóch drukarek kolorowych A3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VOL Sp. z o.o. Sp. K., ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8856,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10959,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.