eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowo › usluga monitorowania ruchu drogowego zmierzająca do zwiększenia bezpieczeństwa na drogach publicznych gminy Potęgowo



Ogłoszenie z dnia 2005-06-15

POZYCJA 28078

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Potęgowo: usluga monitorowania ruchu drogowego zmierzająca do zwiększenia bezpieczeństwa na drogach publicznych gminy Potęgowo

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Potęgowo, do kontaktów: Samp Ewa, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 059 8115072, fax 059 8115072, e-mail: ue@potegowo.pl, www.potegowo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Gminy Potęgowo, Ewa Samp, ul.Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. / 059 / 811 50 72, fax / 059 / 811 50 72 w 22, e-mail: ewid-gosp@potegowo.pl, www.potegowo.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Gminy Potęgowo, Samp Ewa, ul,Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. /059 / 811 50 72 w 22, fax / 059/ 811 50 72 w 22, e-mail: ewid-gosp@potegowo.pl, www.potegowo.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usluga monitorowania ruchu drogowego zmierzająca do zwiększenia bezpieczeństwa na drogach publicznych gminy Potęgowo. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: usługa mointorowania ruchu drogowego zmierzająca do zwiększenia bezpieczeństwa na drogach publicznych gminy Potęgowo. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi publiczne na terenie gminy Potęgowo. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.32.11.00 - Usługi monitorowania ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.27.10 - Usługi monitorowania ruchu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: do 130.000 tysięcy EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 08.08.2005; data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2630,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy,którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu,określone w art 22 ust.1 ustawy PZP a w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą umożliwiającą wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia 2. posiadają doświadczenie w zakresie wykonywania usług stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonywali lub wykonują usługi dotyczące monitorowania ruchu drogowego polegającą na instalacji urządzeń do rejestracji wykroczeń w zakresie przekraczania przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych,rejestracji wykroczeń oraz przygotowaniu dokumentacji stwierdzającej popełnienie wykroczenia, o wartości nie mniejszej niż 100% ceny zadeklarowanej w ofercie przez Wykonawcę. 3. Dysponują kadrą pracowniczą o odpowiednich kwalifikacjach i potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia tj: a/ urządzeniem do rejestracji wykroczeń / fotoradaru/ posiadającym decyzję zatwierdzającą typ urządzenia wydaną przez Główny Urząd Miar w Warszawie b/ samochodem służącym do przewożenia urządzenia /samochód nie starszy niż 4 letni/ pozwalający na swobodne przewożenie urządzenia i dwóch osób /. c/ posiadanie stanowiska komputerowego oraz oprogramowanie służące do obsługi urządzenia do rejestracji wykroczeń 9fotoradaru0, składającego się z komputera wraz z drukarką 4. Są ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Niespełnienie w/w warunków stanowi podstawę do odrzucenia oferty w trybie art. 24 ust. 4 ustawy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.08.2005, godzina 10:15, sala nr 13 Urzędu Gminy w Potęgowie ul.Kościuszki 5 , 76-230 Potęgowo.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.