eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Świebodzin: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2008/2009
Numer ogłoszenia: 280671 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4755307, fax. 068 4755305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest najem dwóch nośników piaskarek OZA - P4 oraz ładowarki, a także najem jednego nośnika piaskarki Stratos Basic 50 WCXN pojemność ładunkowa 5 m3 z pługiem odśnieżnym oraz wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2008/2009 na drogach Zamawiającego - szerokość odśnieżania nie mniej niż 2,5 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655). 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wykonawca musi być zarejestrowany jako firma lub właściwa osoba prawna, będąca w stanie wykonać wymienione w przedmiocie zamówienia zadanie - podjęcie i wykonanie transportu drogowego wymaga uzyskania odpowiedniej licencji na wykonanie transportu drogowego, zwanej dalej licencją zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z dnia 30.10.2001r z późn. zm.); - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Wykonawca musi mieć do dyspozycji pracowników zdolnych do wykonania zadania i posiadających doświadczenie w pracach związanych z zimowym utrzymaniem dróg i transportem drogowym. Pod pojęciem doświadczenie Zamawiający rozumie: udział i pracę kierowcy (operatora) co najmniej w ciągu trzech sezonów zimowych na sprzęcie do prac przy zimowym utrzymaniu dróg i transporcie drogowym na kwotę 50.000 PLN w roku; - posiadają odpowiedni do wykonania zamówienia sprzęt (nośniki piaskarek, ładowarka, pług odśnieżny). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają aktualne ubezpieczenia na oferowany sprzęt. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655). 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 26 ust.1, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu publicznego o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenia o treści określonej w art.22 ust.1 oraz art.24 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający wymaga posiadania licencji do wykonywania transportu drogowego; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)wykazu sprzętu, jakim dysponuje wykonawca, jeżeli z wynajmu, należy załączyć umowę lub zobowiązanie do współpracy wystawione przez właściciela sprzętu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ; kserokopie dowodów opłacania składek ubezpieczenia OC samochodów; aktualne badania techniczne na posiadany sprzęt; e) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ; f) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanym w SIWZ. Pod pojęciem zadania Zamawiający rozumie zadania obejmujące prace związane z zimowym utrzymaniem dróg publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymaganych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/w. dokumenty wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Na ofertę składają się również takie dokumenty jak: - formularz oferty zał. Nr 1 do SIWZ, - oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp zał. Nr 2 do SIWZ - projekt umowy zał. Nr 3 do SIWZ( projekt umowy winien być zaakceptowany przez wykonawcę) - wykaz sprzętu zał. Nr 4 do SIWZ - wykaz osób i podmiotów zał. Nr 5 do SIWZ - wykaz wykonanych usług zał. nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul Piłsudskiego 18 pok. 3, 66-200 Świebodzin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utzrymanie dróg powiatowych -wynajm nośnika piaskarki OZA-P4: samochód skrzyniowy przystosowany do pracy z piaskarką i pługiem odśnieżnym).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Najem nośnika piaskarki OZA - P4 obejmuje: - najem nośnika - samochód skrzyniowy (przystosowany do pracy z piaskarką i pługiem odśnieżnym), - bieżącą obsługę powierzonych piaskarek - własność Zamawiającego (obsługa techniczna zgodnie z instrukcją obsługi, zakup paliwa i oleju, pomoc przy załadunku mieszanki), - obsługę powierzonych pługów odśnieżnych - własność Zamawiającego, - prowadzenie dyżurów zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, - prowadzenie na bieżąco dziennika pracy, - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg zgodnie ze Specyfikacjami technicznymi: D-10.10.01b Odśnieżanie drogi, D-10.10.01c Zwalczanie śliskości zimowej na drodze..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych-najem nosnika piaskarki OZA-P4: samochód skrzyniowy przystosowany do pracy z piaskarką i pługiem odśnieżnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Najem nośnika piaskarki OZA - P4 obejmuje: - najem nośnika - samochód skrzyniowy (przystosowany do pracy z piaskarką i pługiem odśnieżnym), - bieżącą obsługę powierzonych piaskarek - własność Zamawiającego (obsługa techniczna zgodnie z instrukcją obsługi, zakup paliwa i oleju, pomoc przy załadunku mieszanki), - obsługę powierzonych pługów odśnieżnych - własność Zamawiającego, - prowadzenie dyżurów zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, - prowadzenie na bieżąco dziennika pracy, - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg zgodnie ze Specyfikacjami technicznymi: D-10.10.01b Odśnieżanie drogi, D-10.10.01c Zwalczanie śliskości zimowej na drodze..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych-najem nośnika piaskarki Stratos Basic 50 WCXN i płóg odsnieżny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Najem jednego nośnika piaskarki typu Stratos Basic 50 WCXN obejmuje: - najem samochodu ciężarowego jako nośnika piaskarki Stratos Basic 50 WCXN, - najem i obsługa pługa odśnieżnego dostosowanego do nośnika piaskarki Stratos Basic 50 WCXN, - obsługę powierzonej piaskarki Stratos Basic 50 WCXN - własność Zamawiającego (obsługa techniczna zgodnie z instrukcją obsługi, w tym mycie i czyszczenie, zakup paliwa i oleju, pomoc przy załadunku mieszanki), - pełnienie dyżurów w wymiarze określonym przez Zamawiającego, - prowadzenie na bieżąco dziennika pracy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych-najem ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Najem ładowarki obejmuje: - najem ładowarki o pojemności łyżki 0,3 - 0,6 m3 wraz z obsługą, - prowadzenie dyżurów zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, - prowadzenie na bieżąco dziennika pracy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.