eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki drzwiowej do lokali będących w 100% własnością m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracja 1 - 4.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Warszawa: Wymiana stolarki drzwiowej do lokali będących w 100% własnością m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracja 1 - 4.
Numer ogłoszenia: 280588 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108463 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki drzwiowej do lokali będących w 100% własnością m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracja 1 - 4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki drzwiowej do lokali będących w 100% własnością m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracja 1 - 4, zgodnie z załączonym wykazem adresowym. Zakres prac obejmuje m.in.: - demontaż starych drzwi, - montaż nowej stolarki drzwiowej wraz z obróbką ościeży i pomalowaniem, - demontaż starych i montaż nowych progów drzwiowych oraz ościeżnic stalowych, - wykonanie nadproża z podmurowaniem (typ 3), - wywiezienie i utylizacja zdemontowanych drzwi. Wymagania dotyczące poszczególnych typów drzwi. - Typ 1 - drzwi o zwiększonej odporności na włamanie - 2, jednoskrzydłowe o wym. 80x200, drzwi o zwiększonej odporności na włamanie - 2, próg drewniany z dwoma zamkami atestowanymi - szt. 61, - Typ 1a) - drzwi o zwiększonej odporności na włamanie - 2, jednoskrzydłowe o wym. 90x200, drzwi o zwiększonej odporności na włamanie - 2, próg drewniany z dwoma zamkami atestowanymi - szt. 88, - Typ 1b) - drzwi o zwiększonej odporności na włamanie - 2, 1 i 1/2 - skrzydłowe, drzwi o zwiększonej odporności na włamanie - 2, próg drewniany z dwoma zamkami atestowanymi - szt. 6, - Typ 3 - drzwi o zwiększonej odporności na włamanie - 2, z wykonaniem nadproża i podmurowaniem, drzwi o zwiększonej odporności na włamanie - 2, próg drewniany z dwoma zamkami atestowanymi - szt. 13, - Typ 4 - drzwi stalowe pełne, ocieplone wełną mineralną, ościeżnica stalowa, próg stalowy, dwa zamki atestowane - szt. 43. Wszystkie materiały użyte do produkcji stolarki drzwiowej muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 326850.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany s.c. A. Bogucki, M. Jarzyński, ul. Orlego Lotu 2 m. 4, 03-982 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 326850.00
  • Oferta z najniższą ceną: 326850.00 oferta z najwyższą ceną: 395288.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.