eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa butów strażackich specjalnych skórzanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-15

POZYCJA 28056

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa butów strażackich specjalnych skórzanych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, do kontaktów: Paweł Bechcicki, Piotr Gąska, Piotr Piątkowski, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8257251, fax 022 8451534, www.warszawa-straz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, Paweł Bechcicki, Piotr Gąska, Piotr Piątkowski, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 73 00, fax 22 596 78 00, e-mail: kwatremistrzkp@warszawa-straz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, Paweł Bechcicki, Piotr Gąska, Piotr Piątkowski, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 73 00, fax 22 596 78 00, e-mail: kwatremistrzkp@warszawa-straz.pl, www.warszawa-straz.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, Paweł Bechcicki, Piotr Gąska, Piotr Piątkowski, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 73 00, fax 22 596 78 00, e-mail: kwatremistrzkp@warszawa-straz.pl, www.warszawa-straz.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa butów strażackich specjalnych skórzanych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 800 par butów specjalnych strażackich. Buty ochronne dla strażaka - buty strażackie specjalne. Pod pojęciem butów strażackich specjalnych należy rozumieć obuwie bezpieczne przystosowane do ochrony podczas zwalczania ognia zg. z normą PN-EN 344-2:1999 spełniające minimalne wymagania, które zostały zamieszczone w niniejszym rozdziale. Buty o kodzie oznaczenia I (patrz rozdział 4 normy PN-EN 345) i wykonane jako typu D wg punktu 4 normy PN-EN 345 i punktu 4.2 normy PN-EN 344:1996. Buty muszą spełniać wymagania normy PN-EN 345-2:1996-Obuwie bezpieczne do użytku w pracy. Wymagania dodatkowe. oraz spełniać niżej wymienione wymagania i parametry oraz normy PN-EN 344-2:1999 rozdział 4.4. Dodatkowo buty muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 31.03.2003 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej Dz.U. z 2003 r. Nr 80 poz. 725. Dodatkowe wymagania stawiane dla butów objętych przedmiotem zamówienia: 1) Wierzchy buta mają być wykonane ze skóry licowej w kolorze czarnym z możliwością zastosowania wstawek w kolorze żółtym. 2) Buty muszą być oznakowane taśmą odblaskową srebrnoszarą lub żółtą. 3) Buty wykonane jako sznurowane z dwurzędowym systemem wiązań (sznurowadeł). Uzupełniające zapięcie pojedynczego zamka błyskawicznego, zapewniające dopasowanie obuwia do stóp użytkowników. Zamek błyskawiczny uzupełniający nie może znajdować się po stronie wewnętrznej cholewki buta Zamek błyskawiczny musi znajdować się na przedniej powierzchni wierzchu buta. 4) Buty muszą posiadać metalowy podnosek chroniący palce przed zgnieceniem oraz stalową międzypodeszwę w całej długości podeszwy chroniącą stopę przed przebiciem (zgodnie znormą PN-EN 344:1996). 5) Buty muszą posiadać przegub nad piętą ułatwiającą ruch stopy. 6) Podeszwa - wykonana z gumy posiadająca, samoczyszczący profil, odporna na działanie oleju napędowego, etyliny. Urzeźbienie podeszwy powinno być takie, żeby nie było ciągłych prostoliniowych rowków przecinających poprzecznie podeszwę. 7) Podeszwa zbudowana konstrukcyjnie by zapewnić izolację od ciepła i od zimna, zapewniająca antystatyczność oraz amortyzację przy skokach. 8) We wnętrzu buta musi znajdować się podpodeszwa (wyjmowana wkładka) dostosowana do kształtów anatomicznych stopy, absorbująca wilgoć. 9) Sznurowadła wykonane z materiałów zapewniających niepalność i antystatyczność. 10) We wnętrzu obuwia podszewka wielowarstwowa poprawiająca właściwości obuwia tj. zwiększająca wodoszczelność, zapewniająca paraprzepuszczalność, zwiększająca odporność chemiczną. 11) Łączone krawędzie skór muszą zachować min. 1 mm odległości od szwu. 12) Buty muszą posiadać system odprowadzania wilgoci z przestrzeni pomiędzy skórą i membraną. 13) Buty muszą posiadać dodatkową ochronę noska buta w postaci gumowanej osłony 14) Buty muszą posiadać miękkie wykończenie górnej części wierzchu buta. 15) Buty muszą posiadać membranę wodoszczelną od podeszwy do górnej krawędzi wierzchu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Całość przedmiotu zamówienia należy dostarczyć do Magazynu Głównego KM PSP m.st. Warszawy przy ul. Domaniewskiej 40 a. Kod NUTS: PL127. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa butów strażackich specjalnych w ilości 800 par. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 14.10.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 12.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku Vat w wysokości 7% na podstawie art.41 ust. 2 i ust. 10, pkt 134-2 załącznika nr 3 do Ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54 poz. 535) Termin płatności 30 dni od daty ostatecznego odbioru. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r., Prawo zamówień publicznych); 2. Oferent musi okazać się przychodem w wysokości min. 600.000,00 zł za ostatni rok rozliczeniowy co musi potwierdzić odpowiednimi dokumentami. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - dokument uprawniający do występowania Oferenta w obrocie prawnym (w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do podpisania oferty wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed datą złożenia oferty). - dokument uprawniający osobę podpisującą ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu stwierdzającego uprawnienie oferenta do występowania w obrocie prawnym. - aktualny wypis z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczący wszystkich osób reprezentujących oferenta. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub zobowiązanie do jej zawarcia przed podpisaniem umowy realizacji. - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok rozliczeniowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 40 % parametry techniczne 60 % Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MT 2371/11/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Paweł Bechcicki, Piotr Gąska, Marek Bechcicki. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.08.2005, godzina 11:30, Świetlica JRG PSP Nr 3 ul.Polna 1.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.