eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieprz › dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 28051

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wieprz: dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wieprz, do kontaktów: Marzena Mazgaj, Marek Wysogląd, 217, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 033 8755100, e-mail: ugwieprz@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wieprz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Gminy Wieprz Wieprz 217 Marzena Mazgaj, Marek Wysogląd Ip. pok.10, Marzena Mazgaj, Marek Wysogląd, Wieprz 217, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 033875-51-00, fax 875-51-00, e-mail: przetargi@wieprz.pl, www.wieprz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : drogi gminne na terenie gminy Wieprz, zadania inwestycyjne. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej, grysowej, ściesłej, otaczanej na gorąco, przeznaczonej na nawierzchnie ścieralne dróg gminnych na terenie Gminy Wieprz oraz drogi dojazdowe przy inwestycjach; w ilości 2000t-3100t, o temepraturze do wbudowania nie niższej niż 150oC, wraz z dostawą na teren Gminy Wieprz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw o zakresie tożsamym z niniejszym przedmiotem zamówienia - wymagane jest zrealizowanie minimum dwóch dostaw o zakresie i wartości min 50% maksymalnej wartości niniejszego zamówienia oraz przedłożenie dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie; 2. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - wymagane jest dysponowanie min 5 samochodami samowyładowczymi o ładowności 6 do 15t, wytwórnią mieszanki; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.51.20.00 - Asfalt Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.36.20 - Asfalt 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość zamówienia obejmuje dostawę na teren gminy Wieprz mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości 2000t do 3100t Wartość zamówienia przekracza równowartośc kwoty 60tys euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Zadanie 1 - inwestycje - 200,00 zł (słownie: dwieście zł ) Zadanie 2 - sołectwo Wieprz - 2.000zł (słownie; dwa tysiące zł) Zadanie 3 - sołectwo Frydrychowice - 1.000 (słownie: jeden tysiąc zł) Zadanie 4 - sołectwo Przybradz - 1.000 (słownie: jeden tysiąc zł) Zadanie 5 - sołectwo Nidek- 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Zadanie 6 - sołectwo Gierałtowiczki - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Oferent wnosi wadium w jednej z form określonych w art. 45, ust.6 stawy p.z.p.: W przypadku form pieniężnej wpłatę należy dokonać na konto: Urząd Gminy Wieprz - ING Bank Śląski O/ Wadowice nr 92 1050 1100 1000 0022 7925 7394 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności ..należy przedłożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; - oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ZUS/KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, ze oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym należy przedłożyć: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw o zakresie tożsamym z niniejszym przedmiotem zamówienia - wymagane jest zrealizowanie minimum dwóch dostaw o zakresie i wartości min 50% maksymalnej wartości niniejszego zamówienia oraz przedłożenie dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca ; wymagane jest dysponowanie min 5 samochodami samowyładowczymi o ładowności 6 do 15t, wytwórnią mieszanki; 3. W celu potwierdzenia,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć: - kopia polisy, a w przypadku jej braku kopia innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.dowód wniesienia wadium; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego ; 4. oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ZUS/KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, ze oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 7. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw o zakresie tożsamym z niniejszym przedmiotem zamówienia - załącznik nr 5 - wymagane jest zrealizowanie minimum dwóch dostaw o zakresie i wartości min 50% maksymalnej wartości niniejszego zamówienia oraz przedłożenie dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie; 8.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik nr 6; wymagane jest dysponowanie min 5 samochodami samowyładowczymi o ładowności 6 do 15t, wytwórnią mieszanki; 9.kopia polisy, a w przypadku jej braku kopia innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienuione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl BIP. Opłata: 6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku odbioru osobistego koszt specyfikacji wynosi 6.00zł, w przypadku przesłania specyfikacji pocztą koszt wynosi 12.00 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 10:30, Urząd Gminy Wieprz Wieprz 217 Ip.pok.10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Inwestycje. 1) Krótki opis: Dostawa mieszanki mineralno -asfaltowej ścisłej, otaczanej na gorąco o średnim uziarnieniu, przeznaczonej na nawierzchnie ścieralne dróg dojazdowych przy inwestycji rozbudowa UG Wieprz, w ilości do 45t, o temperaturze do wbudowania nie niższej niż 150oC, wraz z dostawą na teren Gminy Wieprz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Ilość do 45t. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: sołectwo Wieprz. 1) Krótki opis: dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej o średnim uziarnieniu, ścisłej, otaczanej na gorąco, przeznaczonej na nawierzchnie ścieralne dróg gminnych na terenie sołectwa Wieprz, w ilości 950t do1500t, o temperaturze do wbudowania nie niższej niż 150oC, wraz z dostawą na teren Gminy Wieprz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Ilośc od 950t do 1500t. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: sołectwo Frydrychowice. 1) Krótki opis: dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej o średnim uziarnieniu, ścisłej, otaczanej na gorąco, przeznaczonej na nawierzchnie ścieralne dróg gminnych na terenie sołectwa Frydrychowice, w ilości 300t do 490t, o temperaturze do wbudowania nie niższej niż 150oC, wraz z dostawą na teren Gminy Wieprz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Ilośc mieszankio od 300t do 490t. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: sołectwo Przybradz. 1) Krótki opis: dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej o średnim uziarnieniu, ścisłej, otaczanej na gorąco, przeznaczonej na nawierzchnie ścieralne dróg gminnych na terenie sołectwa Przybradz, w ilości 150t do 230t, o temperaturze do wbudowania nie niższej niż 150oC, wraz z dostawą na teren Gminy Wieprz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Ilośc mieszanki 150t do 230t. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: sołectwo Nidek. 1) Krótki opis: dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej o średnim uziarnieniu, ścisłej, otaczanej na gorąco, przeznaczonej na nawierzchnie ścieralne dróg gminnych na terenie sołectwa Nidek, w ilości 365t do 550t, o temperaturze do wbudowania nie niższej niż 150oC, wraz z dostawą na teren Gminy Wieprz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00. 3) Wielkość lub zakres: ilość mieszanki mineralno-asfaltowej 365t do 550t. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: sołecwto Gierałtowiczki. 1) Krótki opis: dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej o średnim uziarnieniu, ścisłej, otaczanej na gorąco, przeznaczonej na nawierzchnie ścieralne dróg gminnych na terenie sołectwa Gierałtowiczki, w ilości 190t do 285t, o temperaturze do wbudowania nie niższej niż 150oC, wraz z dostawą na teren Gminy Wieprz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00. 3) Wielkość lub zakres: ilość mieszanki mineralno-asfaltowej 190t do 285t. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.