eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Dostawa kruszywa drogowego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz betonowego o frakcji 4 - 31,5 mm i 31,5 - 63 mm samochodami samowyładowczymi na teren gminy Stare Babice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-09

Stare Babice: Dostawa kruszywa drogowego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz betonowego o frakcji 4 - 31,5 mm i 31,5 - 63 mm samochodami samowyładowczymi na teren gminy Stare Babice
Numer ogłoszenia: 28050 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13982 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa drogowego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz betonowego o frakcji 4 - 31,5 mm i 31,5 - 63 mm samochodami samowyładowczymi na teren gminy Stare Babice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm w kolorze szarym oraz betonowego o frakcji 4 - 31,5 mm i 31,5 - 63 mm samochodami samowyładowczymi czteroosiowymi na teren gminy Stare Babice. 2.Zamówienie zostało podzielone na 2 Części opisane poniżej: 1)Część 1 - dostawa kruszywa drogowego kliniec dolomitowy o frakcji 4-31,5 mm w kolorze szarym samochodami samowyładowczymi czteroosiowymi na teren gminy Stare Babice. 2)Część 2 - dostawa kruszywa betonowego o frakcji 4-31,5 mm oraz 31,5-63 mm samochodami samowyładowczymi czteroosiowymi na teren gminy Stare Babice. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną jak i na wszystkie części opisane powyżej. 3.Warunki wykonania dostaw i obowiązki Wykonawcy (dla Części 1 i 2 zamówienia): 1)Czas, miejsce, ilość dostawy oraz ładowność samochodu każdorazowo będą zgłaszane na 3 dni robocze wcześniej przez upoważnionego pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Starych Babicach. W związku z tym, że dostawy kruszywa będą się odbywały na drogi gruntowe o podłożu i warunkach dojazdu często nieprzystosowanym do dużego tonażu samochodów je dowożących, pracownik Zamawiającego może w zamówieniu określić potrzebę dostarczenia kruszywa mniejszymi samochodami np. o ładowności poniżej 20 ton. W przypadku, gdy Wykonawca zignoruje powyższe i dostarczy kruszywo pojazdami przekraczającymi dopuszczalną ładowność, przez co nie będzie mógł dowieźć materiału na wskazaną drogę gminną, wówczas kruszywo nie będzie odebrane i zastosowane zostaną kary przewidziane w umowie. Harmonogram dostaw będzie przekazywany drogą mailową lub faksem. 2)Kierowca samochodu ciężarowego dostarczającego kruszywo zobowiązany jest do rozciągnięcia kruszywa po drodze. W przypadku skierowania do Zamawiającego przez operatora równiarki pisemnej informacji o niewłaściwym rozsuwaniu kruszywa w miejscu jego dostawy - wówczas Wykonawcy naliczone zostaną kary przewidziane w umowie. 3)Wykonawca w przypadku podpisania umowy z Zamawiającym powinien być przygotowany na dostawy kruszywa w ilości: a)około 100 - 200 ton dziennie w przypadku kruszywa dolomitowego (Część 1 zamówienia), b)około 100 - 150 ton dziennie w przypadku kruszywa betonowego (Część 2 zamówienia) w zależności od potrzeb remontowych. Harmonogram dostaw przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z zapisem powyżej. 4)Wykonawca w swojej ofercie musi podać średnią stawkę za transport uwzględniającą dostawę kruszywa samochodami o różnej ładowności. 5)Wykonawca musi dostarczać kruszywo w dni robocze oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty. Kruszywo musi być dowożone w godzinach od 8:00 do 15:00 w ilości podanej w zamówieniu. 6)Nie dopuszcza się sytuacji, w której przerwa pomiędzy poszczególnymi kursami samochodów dostarczającymi kruszywo danego dnia wynosiła więcej niż godzinę - w takim przypadku Wykonawcy naliczone zostaną kary przewidziane w umowie. 7)Transport kruszywa na teren dróg gminnych zapewni Wykonawca. 8)Dostarczane kruszywo drogowe - kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm musi odpowiadać normie PN-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Dostawca do każdej dostarczonej partii kruszywa musi dołączyć deklarację zgodności wyrobu z w/w dokumentem. 9)Dostarczane kruszywo betonowe nie może zawierać elementów stalowych, szklanych odpadów, cegieł i cegieł ceramicznych ani też grubszych frakcji niż 63 mm. 10)W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad związanych z dostawą kruszywa (tj. materiał nie zgodny z wymogami SIWZ, w szczególności nieodpowiedni kolor kruszywa dolomitowego, zbyt duża zawartość drobnych frakcji w kruszywie dolomitowym, elementy szklane lub stalowe w kruszywie betonowym i inne wymienione w umowie i SIWZ), Wykonawca zobowiązuje się do jego usunięcia w trybie pilnym we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 24 godzin od momentu powiadomienia oraz dostarczenie nowego kruszywa zgodnego z wymaganiami SIWZ i jego wbudowania w remontowany odcinek drogi również na własny koszt. Dodatkowo za dostarczenie kruszywa niezgodnego z wymogami SIWZ naliczane będą kary przewidziane w umowie. W przypadku, gdy Wykonawca nie usunie wadliwego kruszywa w czasie 24 godzin, Zamawiający może usunąć wadliwe kruszywo na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 11)Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiednich pojazdów, zapewniających dobrą, jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. 12)Pojazdy dostarczające kruszywo muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie dostarczania kruszywa. 13)Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem dostaw będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 14)Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Zamawiającego tj. Gminy Stare Babice, związane z wadliwym wykonaniem dostaw będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. 15)Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. 16)W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane dostawy. 17)W przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie dostawy kruszywa Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą. 18)W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 19)Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 20)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 21)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym wykonywaniem prac objętych niniejszą umowa oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 22)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców. 23)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 4.Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych dostaw. Kontroli Zamawiającego będzie poddany w szczególności sposób wykonania dostaw w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ. 5.Wady ujawnione w czasie odbioru będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 6.Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: 1)Zabezpieczenia interesów osób trzecich 2)Ochrony środowiska 3)Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy 4)Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu wykonywania dostaw 5)Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac drogowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 60.12.20.00 - 60.12.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 - dostawa kruszywa drogowego kliniec dolomitowy o frakcji 4-31,5 mm w kolorze szarym samochodami samowyładowczymi czteroosiowymi na teren gminy Stare Babice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAS BUD Kamil Sasin, ul. Chopina 24, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196308,00

  • Oferta z najniższą ceną: 196308,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196308,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 - dostawa kruszywa betonowego o frakcji 4-31,5 mm oraz 31,5-63 mm samochodami samowyładowczymi czteroosiowymi na teren gminy Stare Babice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAS BUD Kamil Sasin, ul. Chopina 24, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64944,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64944,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.