eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Działania Ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Działania Ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 280508 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442872, 501642173, faks 12 6449997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Działania Ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Działania ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 2/. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu pn. Działania ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym dla 15 osób. Wykonawca przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć ćwiczeniowych wraz z pełną obsługą śmigłowca w celu przeprowadzenia egzaminu końcowego, b. wyposażenie specjalistyczne uczestników kursu w sprzęt alpinistyczny, c. materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika kursu. 3/. Ramowy program szkolenia: Program szkolenia musi obejmować co najmniej 22 godziny zajęć teoretycznych dla 15 osób, 56 godzin ćwiczeń dla każdej z 3 grup po 5 osób (3 grupy po 56 godz.) oraz 15 min. zajęć w obrębie śmigłowca dla każdego uczestnika kursu. Program kursu winien zawierać wykłady na temat między innymi: procedur obowiązujących w systemach SAR i HEMS, wyposażenia śmigłowca ratowniczego, sprzętu specjalistycznego oraz środków transportu używanych podczas akcji ratunkowych w górach, technik ratowniczych z użyciem śmigłowca, zasad BHP podczas działań śmigłowcem, sprzętu i technik alpinistycznych, zjazdach i podchodzenia po linie, desantu i ewakuacji ratowników z wykorzystaniem śmigłowca, oraz ćwiczenia w zakresie między innymi: technik ratowniczych w terenie eksponowanym, treningu działań z pokładu śmigłowca, przyjmowanie i odprawianie śmigłowca. Podana liczba godzin praktycznych, według programu nauczania jest wartością minimalną dla każdego uczestnika kursu. 4/. Czas trwania kursu: co najmniej 22 godziny teoretyczne, 56 godzin ćwiczeń i dodatkowo 15 minut ćwiczeń w obrębie śmigłowca dla każdego uczestnika kursu. Liczba uczestników kursu: 15 osób. W ramach 56 godzin zajęć ćwiczeniowych uczestnicy kursu zostaną podzieleni na 3 pięcioosobowe grupy. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 5/. Czas realizacji: do 15 października 2012 roku. Rozkład zajęć według szczegółowych ustaleń z Zamawiającym, które zostaną zawarte w harmonogramie, uzgodnionym z Liderem Szkolnym przed podpisaniem umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. W przypadku braku możliwości zrealizowania kursu według ustalonego harmonogramu przewiduje się wyłącznie w przypadkach określonych w SIWZ możliwość zmiany harmonogramu. 6/. Umowa będzie realizowana w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie w zakresie zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne odbędą się w warunkach naturalnych Tatrzańskiego Parku Narodowego oraz na lądowisku śmigłowca. 7/. Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do specjalistycznego sprzętu, materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c. zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego, d. po zakończeniu kursu przygotowanie i wręczenie uczestnikom zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu kursu, wydanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zawierającego informację o temacie kursu i wymiarze godzin 8/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a.oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, hasło promocyjne POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 9/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu kursu, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu wewnętrznego, d. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e. kserokopie wydanych zaświadczeń/certyfikatów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników kursu, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują śmigłowcem dostosowanym do prowadzenia czynności ratowniczych w górach oraz posiadają sprzęt alpinistyczny i sprzęt ratowniczy w ilości minimum 15 sztuk z każdego rodzaju sprzętu, zapewniający przeprowadzenie ćwiczeń w grupie 15 osobowej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują minimum ośmioma instruktorami posiadającymi certyfikację umiejętności ratowniczych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    szczegółowy program kursu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych sytuacjach (np. trudności w rekrutacji uczestników kursu, zdarzenie losowe, niedyspozycja zdrowotna uczestnika lub kadry szkolącej, awaria śmigłowca, niesprzyjające warunki atmosferyczne) możliwość zmiany harmonogramu realizacji zamówienia lub przedłużenie terminu realizacji zamówienia jednak nie dłużej niż o 30 dni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.