eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie modernizacji i remontu nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-08

Łódź: Wykonanie modernizacji i remontu nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 280502 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6384959, 6384911, faks 42 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji i remontu nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ulic: Sternfelda (bez skrzyżowania z ul. Kurczaki), Al. Politechniki na jezdni wschodniej odc. od Ronda Lotników Lwowskich do ul. Wróblewskiego (wraz ze skrzyżowaniem) oraz na jezdni zachodniej na odc. od Ronda Lotników Lwowskich do ul. Obywatelskiej (bez skrzyżowania),ul. Zachodniej na jezdni wschodniej na odc. od ul. Limanowskiego do działki nr 616/32 w obr. B-28, na jezdni zachodniej na odc. od działki 616/43 do ul. Limanowskiego oraz ul. Zgierskiej na odcinku od ul. Kniaziewicza do nowej nawierzchni przed ul. Dolną,Al. Mickiewicza i Al. Piłsudskiego na odcinku od al. Włókniarzy do ul. Sienkiewicza (z wyłączeniem jezdni północnej na odc. al. Włókniarzy - ul. Żeromskiego - jadąc górą) - wraz ze skrzyżowaniami, ul. Przędzalnianej na odcinku od ul. Nawrot do Al. Piłsudskiego (wraz ze skrzyżowaniem z ul. Nawrot, ul. Miedzianą i ul. Dobrą), ul. Pomorskiej na odc. od ul. Mazowieckiej do ul. Edwarda, ul. Nawrot na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Nowej (wraz ze skrzyżowaniami z ul. Dowborczyków, ul. Targową, ul. Wysoką , ul. Wodną, ul. Nową),ul. Sieradzkiej na odc. od ul. Piotrkowskiej do ul. Wólczańskiej. Modernizacja w/w ulic obejmuje wymianę istniejącej nawierzchni bitumicznej na Mastyks Grysowy SMA. Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni ulicy Telefonicznej na odcinku od ul. Giewont do ul. Krokiew wraz ze skrzyżowaniem ul. Telefonicznej z ul. Giewont. Zamówienia obejmuje remont w/w ulic - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych na istniejącej nawierzchni z bruku kamiennego oraz prac towarzyszących.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwotach :Część I - 12.000,00 zł, Część II - 23.000,00 zł, Część III- 35.000,00zł, Cześć IV- 70.000,00 zł, Cześć V - 3.000,00 zł, Część VI- 5.000,00zł,Część VII-22.000,00zł, Cześć VIII- 7.000,00zł, Część IX- 3.000,00 zł w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, budowie lub przebudowie drogi o wartości co najmniej: dla części I - 700.000,00 PLN (brutto) dla części II - 1 400.000,00 PLN (brutto) dla części III - 2 000.000,00 PLN (brutto) dla części IV - 4 000.000,00 PLN (brutto) dla części V- 200.000,00 PLN (brutto) dla części VI - 350.000,00 PLN (brutto) dla części VII - 1 300.000,00 PLN (brutto) dla części VIII- 450.000,00 PLN (brutto) dla części IX - 200.000,00 PLN (brutto) Wykonawca musi wykazać, że została ona wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W przypadku składania oferty na trzy części zamówienia, Wykonawca musi wykazać się wykonaniem jednej lub dwóch robót budowlanych opisanych powyżej, o wartości równej sumie kwot wymaganych dla części. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego w pkt. III.3.2, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej wyszczególnionymi poniżej narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia tj.: Dla części 2,3,4,6 : 1.Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 ton/h, zlokalizowana w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2 h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania*-1 szt. 2.Rozkładarka mas bitumicznych o szerokości rozkładania - min. 5 m.-2 szt. 3.Walec wibracyjny stalowy-2szt. 4.Walec ogumiony-1 szt. 5.Skrapiarka do emulsji asfaltowych-2 szt. 6.Frezarka o szerokości frezowania nie mniejszej niż 2 m -1 szt. Dla części : 1,5,7,8: 1.Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 ton/h, zlokalizowana w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2 h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania*-1 szt. 2.Rozkładarka mas bitumicznych o szerokości rozkładania - min. 5 m.-1szt. 3.Walec wibracyjny stalowy-2szt. 4.Walec ogumiony-1 szt. 5.Skrapiarka do emulsji asfaltowych-2 szt. 6.Frezarka o szerokości frezowania nie mniejszej niż 2 m -1 szt. Dla części IX: 1.Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 ton/h, zlokalizowana w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2 h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania*-1 szt. 2.Rozkładarka mas bitumicznych o szerokości rozkładania - min. 5 m.-1 szt. 3.Walec wibracyjny stalowy-3 szt. 4.Koparka lub koparko- ładowarka-2 szt. 5.Skrapiarka do emulsji asfaltowych-2 szt. W przypadku składania oferty na trzy części zamówienia, Wykonawca musi spełnić warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (z wyjątkiem wytwórni mas bitumicznych) osobno dla każdej części. * *Jako formę dysponowania wytwórnią Zamawiający dopuszcza pisemne zobowiązanie właściciela wytwórni mas bitumicznych do zapewnienia dostaw mas bitumicznych dla wykonania w/w zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. W przypadku składania oferty na trzy części zamówienia, Wykonawca musi spełnić warunek dysponowania trzema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia osobno dla każdej części. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, nr 83, poz. 578 ze zm.), lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) pisemne zobowiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (np. jako podwykonawca, doradca itd.) - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu 3) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia, z którego treści wynikać będzie zakres faktycznego dysponowania zasobami tych podmiotów - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy na zasadach określonych w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, pokój nr 417.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175 90-447 Łódź pokój nr 208 (Biuro Obsługi Mieszkańca).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dot. III.3.) 1. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.3) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art 24 ust 1 ustawy. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt.III.3 muszą spełniać wykonawcy łącznie natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki. Dot. III. 4) 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w sekcjach III.4.2. i III 4.3. musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu, winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. Forma złożonych dokumentów 5. Załączone do oferty dokumenty mogą być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyłączeniem oświadczeń i zobowiązań, o których mowa w sekcji III.6), które należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, oddających do dyspozycji Wykonawcy swoje zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 7. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na maksymalnie trzy dowolnie wybrane części zamówienia. 8.Z uwagi na proces technologiczny maksymalna liczba dni o ile Wykonawca może skrócić termin realizacji to 20 dni dla każdej części. Oferty wykonawców, którzy zaoferują skrócenie terminu wykonania robót o więcej niż 20 dni zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Modernizacja ulicy Sternfelda (bez skrzyżowania z ul. Kurczaki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: wymianę warstwy ścieralnej ul. Ary Sternfelda -rozebranie warstw mineralno - bitumicznych poprzez frezowanie na gł. 5 cm na pow. 10 400 m2; -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni gr. 5 cm z mieszanki mastyksowo - grysowej na pow. 10 400 m2; -regulacja wysokościowa armatury wod. - kan.- 53 szt.; -odtworzenie istniejącego grubowarstwowego oznakowania poziomego - 100 m2 Z uwagi na zakres prac, jak i duże natężenie ruchu kołowego i komunikację publiczną, prace należy realizować na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez ZDiT oraz MPK projektu organizacji ruchu, zakładającego utrzymanie ciągłości ruchu kołowego, realizację robót w dni wolne od pracy (soboty i niedziele) oraz w porze nocnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 27.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Modernizacja Al. Politechniki - jezdnia wschodnia odc. od Ronda Lotników Lwowskich do ul. Wróblewskiego (wraz ze skrzyżowaniem) jezdnia zachodnia odc. od Ronda Lotników Lwowskich do ul. Obywatelskiej (bez skrzyżowania)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: -rozebranie warstw mineralno - bitumicznych poprzez frezowanie na gł. 5 cm na pow. 19 250 m2; -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni gr. 5 cm z mieszanki mastyksowo - grysowej na pow. 19 250 m2; -regulacja wysokościowa armatury wod. - kan..- 32 szt.; -odtworzenie istniejącego grubowarstwowego oznakowania poziomego - 1 840 m2; -cięcie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na gł. 3 cm pod pętle indukcyjne - 199 mb; -ułożenie przewodu LGYc 4 mm2 - 625 mb; -podłączenie pętli indukcyjnych - 9 szt. Z uwagi na zakres prac, jak i duże natężenie ruchu kołowego i komunikację publiczną, prace należy realizować na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez ZDiT oraz MPK projektu organizacji ruchu, zakładającego utrzymanie ciągłości ruchu kołowego, realizację robót w dni wolne od pracy (soboty i niedziele) oraz w porze nocnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Modernizacja ul. Zachodniej - na jezdni wschodniej na odc. od ul. Limanowskiego do działki nr 616/32 w obr. B-28, na jezdni zachodniej na odc. od działki 616/43 do ul. Limanowskiego oraz ul. Zgierskiej na odcinku od ul. Kniaziewicza do nowej nawierzchni przed ul. Dolną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: -rozebranie warstw mineralno - bitumicznych poprzez frezowanie na gł. 5 cm na pow. 4 900 m2; -rozebranie warstw mineralno - bitumicznych poprzez frezowanie na gł. 6 cm na pow. 17 500 m2; -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni gr. 5 cm z mieszanki mastyksowo - grysowej na pow. 4 900 m2; -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni gr. 6 cm z mieszanki mastyksowo - grysowej na pow. 17 500 m2; -regulacja wysokościowa armatury wod. - kan.- 359 szt.; -odtworzenie istniejącego grubowarstwowego oznakowania poziomego - 1 550 m2; -cięcie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na gł. 3 cm pod pętle indukcyjne - 1085 mb; -ułożenie przewodu LGYc 4 mm2 - 3 187 mb; -podłączenie pętli indukcyjnych - 50 szt. Z uwagi na zakres prac, jak i duże natężenie ruchu kołowego i komunikację publiczną, prace należy realizować na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez ZDiT oraz MPK projektu organizacji ruchu, zakładającego utrzymanie ciągłości ruchu kołowego, realizację robót w dni wolne od pracy (soboty i niedziele) oraz w porze nocnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Modernizacja Al. Mickiewicza i Al. Piłsudskiego na odcinku od al. Włókniarzy do ul. Sienkiewicza (z wyłączeniem jezdni północnej na odc. al. Włókniarzy - ul. Żeromskiego - jadąc górą).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: -rozebranie warstw mineralno - bitumicznych poprzez frezowanie na gł. 5 cm na pow. 34 700 m2; -rozebranie warstw mineralno - bitumicznych poprzez frezowanie na gł. 6 cm na pow. 15 000 m2; -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni gr. 5 cm z mieszanki mastyksowo - grysowej na pow. 34 700 m2; -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni gr. 6 cm z mieszanki mastyksowo - grysowej na pow. 15 000 m2; -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm - asfalt twardolany na pow. 2 000 m2; -regulacja wysokościowa armatury wod. - kan. oraz studni telekom.- 360 szt.; -odtworzenie istniejącego grubowarstwowego oznakowania poziomego - 2 225 m2; -cięcie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na gł. 3 cm pod pętle indukcyjne - 3 144 mb; -ułożenie przewodu LGYc 4 mm2 - 6 500 mb; -podłączenie pętli indukcyjnych - 90 szt. Z uwagi na zakres prac, jak i duże natężenie ruchu kołowego i komunikację publiczną, prace należy realizować na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez ZDiT oraz MPK projektu organizacji ruchu, zakładającego utrzymanie ciągłości ruchu kołowego, realizację robót w dni wolne od pracy (soboty i niedziele) oraz oraz w porze nocnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Modernizacja ul. Przędzalnianej na odcinku od ul. Nawrot do Al. Piłsudskiego (wraz ze skrzyżowaniem z ul. Nawrot , ul. Miedzianą i ul. Dobrą)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: -rozebranie warstw mineralno - bitumicznych poprzez frezowanie na gł. 5 cm na pow. 2 500 m2; -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni gr. 5 cm z mieszanki mastyksowo - grysowej na pow. 2 500m2; -regulacja wysokościowa armatury wod. - kan..- 26 szt.; -odtworzenie istniejącego grubowarstwowego oznakowania poziomego - 250 m2; -cięcie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na gł. 3 cm pod pętle indukcyjne - 220 mb; -ułożenie przewodu LGYc 4 mm2 - 700 mb; -podłączenie pętli indukcyjnych - 10 szt Z uwagi na zakres prac, jak i duże natężenie ruchu kołowego i komunikację publiczną, prace należy realizować na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez ZDiT oraz MPK projektu organizacji ruchu, zakładającego utrzymanie ciągłości ruchu kołowego, realizację robót w dni wolne od pracy (soboty i niedziele) oraz w porze nocnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Modernizacja ul. Pomorskiej na odc. od ul. Mazowieckiej do ul. Edwarda..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: -rozebranie warstw mineralno - bitumicznych poprzez frezowanie na gł. 5 cm na pow. 4 690 m2; -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni gr. 5 cm z mieszanki mastyksowo - grysowej na pow. 4 690 m2; -regulacja wysokościowa armatury wod. - kan..- 14 szt.; -odtworzenie istniejącego grubowarstwowego oznakowania poziomego - 600 m2; Z uwagi na zakres prac, jak i duże natężenie ruchu kołowego i komunikację publiczną, prace należy realizować na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez ZDiT oraz MPK projektu organizacji ruchu, zakładającego utrzymanie ciągłości ruchu kołowego, realizację robót w dni wolne od pracy (soboty i niedziele) oraz w porze nocnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 27.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII - Modernizacja ul. Nawrot na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Nowej (wraz ze skrzyżowaniami z ul. Dowborczyków, ul. Targową, ul. Wysoką , ul. Wodną, ul. Nową)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: -rozebranie warstw mineralno - bitumicznych poprzez frezowanie na gł. 5 cm na pow. 15 000 m2; -rozebranie warstw mineralno - bitumicznych poprzez frezowanie na gł. 6 cm na pow. 1 750 m2; -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni gr. 5 cm z mieszanki mastyksowo - grysowej na pow. 15 000 m2; -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni gr. 6 cm z mieszanki mastyksowo - grysowej na pow. 1 750 m2; -regulacja wysokościowa armatury wod. - kan.- 114 szt.; -odtworzenie istniejącego grubowarstwowego oznakowania poziomego - 1 500 m2; -cięcie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na gł. 3 cm pod pętle indukcyjne - 1 450 mb; -ułożenie przewodu LGYc 4 mm2 - 1 450 mb; -podłączenie pętli indukcyjnych - 16 szt. Z uwagi na zakres prac, jak i duże natężenie ruchu kołowego i komunikację publiczną, prace należy realizować na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez ZDiT oraz MPK projektu organizacji ruchu, zakładającego utrzymanie ciągłości ruchu kołowego, realizację robót w dni wolne od pracy (soboty i niedziele) oraz w porze nocnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 27.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII - Modernizacja ul. Sieradzkiej na odc. od ul. Piotrkowskiej do ul. Wólczańskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: -rozebranie warstw mineralno - bitumicznych poprzez frezowanie na gł. 5 cm na pow. 2 520 m2; -rozebranie podbudowy z płyt drogowych sześciokątnych - 140 m2; -korytowanie na gł. 25 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne z wywozem urobku na odl. do 15 km; -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 25 cm po zagęszczeniu; -wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni: -warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej na bazie polimeroasfaltu o module sztywności powżej 19 MPa i stabilności próbek wg Marshalla powyżej 11kN gr. 5 cm (kategoria ruchu KR 5-6) - 2 620 m2; - warstwa ścieralna z mieszanki mastyksowo - grysowej SMA 8 gr. 5 cm - 2620 m2; -rozebranie i wbudowanie krawężników betonowych 100 x 20 x 30 cm na ławie betonowej na łącznej długości - 600 mb; -wymiana płyt betonowych 50 x 50 x 7 cm. na kostkę betonową 8 cm. na podsypce cementowo-piaskowej - 1 160 m2; -regulacja wysokościowa armatury wod. - kan.- 7 szt.; -odtworzenie istniejącego grubowarstwowego oznakowania poziomego - 50 m2; -montaż słupków żeliwnych blokujących w chodnikach, ozdobnych w kolorze czarnym - 50 szt. Z uwagi na zakres prac, jak i duże natężenie ruchu kołowego i komunikację publiczną, prace należy realizować na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez ZDiT oraz MPK projektu organizacji ruchu, zakładającego utrzymanie ciągłości ruchu kołowego, realizację robót w dni wolne od pracy (soboty i niedziele) oraz w porze nocnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX - Remont nawierzchni ulicy Telefonicznej na odcinku od ul. Giewont do ul. Krokiew wraz ze skrzyżowaniem ul. Telefonicznej z ul. Giewont.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: -wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni bitumicznej gr 4cm, dla kategorii ruchu KR 5-6 (mieszanka BA na bazie polimeroasfaltu o module sztywności powyżej19,0 Mpa i stabilności próbek wg Marschalla powyżej 11 kN - pow. 2 500 m2 -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej gr 4 cm, dla ruchu KR 5 -6 (mieszanka BA na bazie polimeroasfaltu ). - pow. 2 500 m2 -wymiana krawężników betonowych o wym. 20 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu B-15, spoiny wypełnione zaprawą - 68 mb -wymiana płyt betonowych 50 x 50 x 7 cm na kostkę betonową o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 5 cm po zagęszczeniu - pow. 60 m2 -mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego, o grubości warstwy 15 cm - 200 m2 -korytowanie na gł.10 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. Kat. II - IV - 200 m2 -wykonanie podbudowy o grubości 25 cm po zagęszczeniu z mieszanki kruszyw łamanych - 200 m2 -regulacja wysokościowa armatury wod - kan - 6 szt. Z uwagi na zakres prac, jak i duże natężenie ruchu kołowego i komunikację publiczną, prace należy realizować na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez ZDiT oraz MPK projektu organizacji ruchu, zakładającego utrzymanie ciągłości ruchu kołowego, realizację robót w dni wolne od pracy (soboty i niedziele) oraz w porze nocnej. Prace remontowe wykonać należy etapowo, przy zachowaniu ciągłości ruchu pieszych, przy ewentualnych ograniczeniach tego ruchu (np. zawężenie szerokości poszczególnych wyjść). Zamawiający nie przewiduje całkowitego wyłączenia przejścia podziemnego z ruchu pieszych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.