eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż kolektorów solarnych w Gminie Dobrzyniewo Duże

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-21

Dobrzyniewo Duże: Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż kolektorów solarnych w Gminie Dobrzyniewo Duże
Numer ogłoszenia: 280434 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256044 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 85 7428155, faks 85 7197147.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż kolektorów solarnych w Gminie Dobrzyniewo Duże.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie dostawy i montażu kolektorów słonecznych służących do przygotowania ciepłej wody użytkowej montowanych na budynkach mieszkalnych indywidualnych mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże w ramach realizowanego projektu pn.: Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż kolektorów solarnych w Gminie Dobrzyniewo Duże. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż oraz uruchomienie 55 zestawów instalacji solarnych, z czego: a) Zestawy z 2 (dwoma) kolektorami: 18 kpl; b) Zestawy z 3 (trzema) kolektorami: 32 kpl; c) Zestawy z 4 (czterema) kolektorami: 5 kpl; d) Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy Projekt pn: Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż kolektorów solarnych w Gminie Dobrzyniewo Duże opracowany w maju 2015 r., stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 3) opracowanie dokumentacji powykonawczej, we wszystkich wymaganych branżach, dotyczącej montażu kolektorów słonecznych wraz niezbędną armaturą kontrolno-pomiarową, 4) wykonanie niezbędnych ekspertyz (np. sprawdzenie nośności dachu, jeśli konieczne), 5) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich pozwoleń, zgłoszeń etc, dokonanie zmian w istniejących instalacjach C.O., sanitarnych i elektrycznych, mających na celu zapewnienie prawidłowej pracy instalacji solarnej i zasilania górnej wężownicy z C.O. 6) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 7) modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej w indywidualnych kotłowniach polegająca na dostawie i montażu kompletnych zestawów solarnych opartych na rurowych kolektorach słonecznych typu Heatpipe dla mieszkańców gminy Dobrzyniewo Duże. 8) Wszystkie elementy użyte do budowy systemów solarnych muszą być fabrycznie nowe. Łącznie projekt obejmuje montaż 55 zestawów instalacji solarnych na obiektach prywatnych. Głównym zadaniem instalacji solarnej jest wspomaganie podgrzewania ciepłej wody użytkowej. Sposób montażu instalacji solarnej nie może wykluczać jednak przyszłej rozbudowy, a więc zwiększenia mocy lub dodania funkcjonalności polegającej na wspomaganiu centralnego ogrzewania. 9) Kolektory słoneczne muszą być zamontowane na budynkach mieszkalnych w taki sposób, aby stanowiły jego integralną część. Nie dopuszcza się montażu na stelażach wolnostojących montowanych na gruncie. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt powykonawczy) niezbędnej do zainstalowania kompletnego zestawu solarnego na potrzeby przygotowania C.W.U wraz z niezbędną armaturą kontrolno-pomiarową: 2) wykonanie niezbędnych ekspertyz, 3) wykonanie inwentaryzacji i wizji lokalnej, 4) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp., 5) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 6) wykonanie robót budowlano-instalacyjnych polegających na montażu kompletnych systemów solarnych, 7) podłączenie do istniejącej instalacji C.W.U. wraz z zaworem mieszającym (anty-poparzeniowym do CWU) 8) podłączenie drugiego źródła ciepła do górnej wężownicy zasobnika solarnego w oparciu o wykonaną dokumentację, 9) przeprowadzenie szkolenia dla użytkowników instalacji 10) Wykonawca zapewni serwisowanie wybudowanych instalacji solarnych w okresie objętym gwarancją oraz zobowiązuje się do wykonania co najmniej 1 (jeden) raz w roku gwarancyjnych przeglądów serwisowych wszystkich wybudowanych instalacji. Koszty serwisowania urządzeń i instalacji w okresie obowiązywania gwarancji pokrywa Wykonawca. W ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający udzieli następujących okresów gwarancji tj.: a) kolektory słoneczne - minimum 60 miesięcy, liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego oraz gwarantowana żywotność nie krótsza jak 15 lat. b) prace budowlano-montażowe - 5 lat (60 miesięcy), liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego. c) na podgrzewacz wody - 5 lat (60 miesięcy). d) na pozostały osprzęt instalacji solarnej - 5 lat (60 miesięcy). e) na sterowniki - 5 lat (60 miesięcy). 11) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 12) Czas realizacji serwisu: maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii w okresie gwarancji i po upływie okresu gwarancji. 13) W okresie gwarancji Wykonawca przynajmniej 1 jeden raz (na własny koszt) wymieni płyn solarny w każdej instalacji u uczestnika projektu z tym, że najwcześniej po 3-letnim okresie eksploatacji. 14) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonlno-Użytkowy. Lokalizacje budynków objętych projektem wskazano w załączniku nr 9 Program Funkcjonalno Użytkowy pn. Lista lokalizacji inwestycji. Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), a także załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i odnośnymi przepisami wykonawczymi, polskimi normami, lokalnymi uwarunkowaniami dla lokalizacji inwestycji oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi prac projektowych. 3. Zalecenia dodatkowe 1. Każdy z wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia może przeprowadzić wizję lokalną celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców winien zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej terenu realizacji inwestycji. 2. Podczas prowadzenia dostaw muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP. 3. Wszystkie dostawy wchodzące w zakres zadania, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, z działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANTINUS Sp. z o. o., ul. Sobieskiego 39 B5, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 845088,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 864926,52

  • Oferta z najniższą ceną: 864926,52 / Oferta z najwyższą ceną: 1024633,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.