Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-11
Jelenia Góra: Montaż indywidualnych wodomierzy zimnej wody w lokalach komunalnych ZGL Północ w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 280421 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Północ" , ul. Piłsudskiego 34, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6457350 (351), faks 075 6423110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zglpnjg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż indywidualnych wodomierzy zimnej wody w lokalach komunalnych ZGL Północ w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest: montaż indywidualnych antymagnetycznych wodomierzy skrzydełkowych, jednostrumieniowych, suchobieżnych, wody zimnej w lokalach komunalnych oraz w pomieszczeniach WC przynależnych do lokali będących w zarządzie Zamawiającego. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. dostawę wodomierzy skrzydełkowych, jednostrumieniowych, suchobieżnych, antymagnetycznych o nominalnym strumieniu objętości q=1,5 m3/h o średnicy 15 mm, 1.2. wycięcie odcinka rury, 1.3. wykonanie podejścia z 2 półśrubunków, 1.4. montaż 1szt zaworu wodnego odcinającego przed wodomierzem, 1.5. montaż wodomierza, 1.6. wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym, 1.7. wywiezienie gruzu budowlanego i innych odpadów powstałych podczas prac budowlanych wraz z ich przekazaniem na składowisko odpadów, 1.8. zaplombowanie wodomierza - 1 szt, 1.9. sporządzenie protokołów z montażu, oplombowania i legalizacji wodomierzy podaniem stanów zamontowanych wodomierzy - wg załącznika nr 9 do SIWZ. 4. Miejscem wykonywania robót są lokale komunalne będące w zarządzie Zamawiającego, 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Podana ilość wodomierzy określa orientacyjne potrzeby Zamawiającego, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości wodomierzy nie większym niż 30% całości zamówienia (zmniejszenie lub zwiększenie ilości). 7. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 8. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia polisy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego. 9. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.). 10. Do obowiązków Wykonawcy należy: 10.1. należyte wykonanie przedmiotu umowy, przy użyciu własnych materiałów, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa, 10.2. przeprowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47, poz. 401 z późn. zm.), 10.3. postępowanie z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. nr 39, poz. 19) i ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity z 2006r. Dz. U. nr 129, poz. 902 z późn. zm.), 10.4. zastosowanie materiałów budowlanych oraz urządzeń posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U.z 2004r. nr 92, poz.881), w tym: a) certyfikaty na znak bezpieczeństwa b) aprobaty techniczne c) certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności d) atesty, 11. Protokolarne przejęcie terenu budowy, 12. Organizacja, zagospodarowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zaplecza budowy z zachowaniem należytej staranności, w tym zachowanie porządku na terenie budowy, 13. Ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy, 14. Przeprowadzenie prac zgodnie z przepisami bhp, ppoż. i Prawa budowlanego, 15. Zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt wywóz odpadów i nieczystości powstałych w trakcie prac, 16. Natychmiastowe usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 17. Przerwanie robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenie wykonania robót przed ich zniszczeniem, 18. Powiadomienie najemców lokali z 3 - dniowym wyprzedzeniem o terminie montażu wodomierzy poprzez wywieszenie informacji o powyższym na budynkach, 19. Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji : 19.1. odbiorowej , w skład której powinny wchodzić: a) świadectwa dopuszczenia urządzeń wydanych przez polskie urzędy i instytucje b) świadectwa jakości i atesty na stosowane materiały, c) instrukcja montażu wodomierza wydana przez producenta, d) protokół z wykonanych czynności zawierający co najmniej następujące dane: numery wodomierzy, stany wodomierzy, datę montażu, podpis lokatora. 19.2. eksploatacyjnej, która powinna zawierać: a) charakterystykę techniczną i dane techniczne wodomierza, b) wypełnioną kartę gwarancyjną wodomierza. 20. Wykonanie przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób, odbiorów i badań z wynikiem pozytywnym, 21. Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz przekazanie go Zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru końcowego robót, 22. Powiadomienie Zamawiającego o każdym opóźnieniu robót z podaniem powodów niedotrzymania terminów, 23. Uczestniczenie w czynnościach odbioru, usunięcie stwierdzonych wad, przekazanie wymaganych atestów i zaświadczeń, 24. Zgłoszenia w formie pisemnej gotowości do odbioru ostatecznego na piętnaście (15) dni przed upływem okresu gwarancji i rękojmi za wady. 25. Przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy wyłoniony Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy: 25.1. wzór zakładanych plomb legalizacyjnych na wodomierzach uzgodniony i zaakceptowany przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji WODNIK Spółka z o.o. w Jeleniej Górze. 25.2. wzór uzgodnionego i zaakceptowanego przez PWiK WODNIK Sp. z o.o. protokołu montażu, oplombowania i legalizacji wodomierza..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50 % wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 tys. PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zglpnjg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Lokalowej Północ, 58-500 Jelenia Góra ul. Drzymały 7 (pok. nr 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej Północ, 58-500 Jelenia Góra ul. Piłsudskiego 34 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont odcinków drogi powiatowej (dawna DW366)" - w ramach zadania opisanego w OPZ.
- KPN/12/2024 "Kontynuacja realizacji robót budowlanych III etapu inwestycji: Centrum Przyrodniczo-Edukacyjne Karkonoskiego Parku Narodowego Pałac Sobieszów - Etap III/C - Wnętrza Spichlerza
- Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w roku 2024
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU DAWNEJ UJEŻDŻALNI W JELENIEJ GÓRZE
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
- Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w kompleksie budynkowym Sieć Badawcza Łukasiewicz - Warszawskiego Instytutu Technologicznego przy ul. Duchnickiej 3 w Warszawie
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole
- Remont wewnętrznych poziomów instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej i zimnej wody użytkowej w tunelu technicznym budynku szpitala
- Montaż wodomierzy ciepłej i zimnej wody przystosowanych do zdalnego odczytu w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGN Wawer m.st. Warszawy.
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.