eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa butów służbowych na potrzeby Straży Miejskiej m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 28041

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa butów służbowych na potrzeby Straży Miejskiej m. st. Warszawy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, do kontaktów: Alicja Chmielewska, Zbigniew Chodakiewicz, ul. Czerniakowska 130/132, 00-454 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5986808, 5986800 wew. 325, fax 022 5986813, e-mail: zam.pub3@strazmiejska.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.strazmiejska.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa butów służbowych na potrzeby Straży Miejskiej m. st. Warszawy 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie I - dostawa: Obuwia letniego - w ilości 600 par Zadanie II - dostawa: Obuwia zimowego - w ilości 700 par Obuwia - traperów całorocznych w ilości 1600 par. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie Oryginalny kod CPV: 19.31.32.00 - Pantofle Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.32.00 - Pantofle Oryginalny kod CPV: 19.31.30.00 - Obuwie z cholewkami ze skóry Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.30.00 - Obuwie z cholewkami ze skóry 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 368 000,00 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie I - 500,00 PLN Zadanie II - 3500,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Dokumenty należy przedstawić w formie orygianłu lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 55% 2. estetyka wykonania - 45%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.waw.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2007, godzina 12:20, siedziba zamawiającego, ul. Czerniakowska 130/132, 00-454 Warszawa, pawilon 304, pok. 42.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: ...05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa obuwia skórzanego letniego w ilości 600 par 1) Krótki opis: Półbuty letnie, sznurowane, bez ozdób, kolor czarny. Wierzch wykonany z naturalnej skóry bydlęcej, licowej. Podszewka z surowców naturalnych. Wkładka stopy na całej powierzchni buta wykonana ze skóry. Spody trudnościeralne, antypoślizgowe. Rozmiary od 34-49, tęgość G. Okres gwarancji nie krótszy niż 12 miesięcy. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 19.30.00.00, 19.31.32.00. 3) Wielkość lub zakres: 43 540,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007. 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 55% 2. estetyka wykonania - 45% 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa obuwia skórzanego zimowego w ilości 700 par i traperów całorocznych w ilości 1600 par 1) Krótki opis: Typ obuwia: trzewik sięgający ok. 10 cm nad kostkę, sznurowany. Sznurowanie tradycyjne przez dziurki lub dziurki z haczykami. Kolor: czarny, barwa trwała. Cholewka: skórzana z językiem miechowym. Skóra naturalna, licowa, gładka, matowa. Góra cholewki wykończona miękkim konierzem. Staw skokowy zabezpieczony dodatkowo pogrubioną pianką. Wkładka pod stopę ze skóry na całej długości. Rozmiary butów od nr 35 do 50, tęgość - G. Buty zimowe w całości ocieplone i wykończone podszewką skórzaną. Podeszwa: w kolorze jednolicie czarnym, antypoślizgowa, o grubym protektorze, elastyczna, umożliwiająca łatwe zginanie stopy, mocno i trwale połączona. Noski buta mogą być dodatkowo ocieplone, np. filcem. Okres gwarancji - nie krótszy niż 12 miesięcy. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 19.30.00.00, 19.31.32.00. 3) Wielkość lub zakres: 324 460,00 złotycz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007. 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 55% 2. estetyka wykonania - 45% 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.