Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-04
Kołobrzeg: Wykonanie usługi związanej z utrzymaniem czystości i porządku w pasie technicznym morskim w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 2803 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 36/38, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 0 94 35 51 400, fax 0 94 35 51 404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi związanej z utrzymaniem czystości i porządku w pasie technicznym morskim w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości i porządku w pasie technicznym morskim o długości 12 km zlokalizowanym w części wschodniej i zachodniej plaży
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.26.00.00 - Usługi sprzątania plaż Kod CPV wg słownika 2008: 90.68.00.00 - Usługi sprzątania plaż .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 5000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia następujące warunki: 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2. posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia; 3. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. złoży oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, 6. złoży zaświadczenie z Urzędu skarbowego i ZUS o niezaleganiu z podatkami i składkami ZUS Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana przez komisję przetargową w oparciu o analizę żądanych dokumenów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem składania ofert 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem składania ofert 3.Zezwoleniem na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów. 4. Kserokopię umowy z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów lub dokument potwierdzający gotowość zawarcia takiej umowy. 5. Informację o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat lub o okresie rzeczywiście prowadzonej działalności. 6. Wykaz posiadanego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i środków transport, 7. Informację o wykonaniu, w okresie ostatnich 3 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze i wartości. 8. Zaświadczenie z banku o posiadanych środkach lub zdolności kredytowej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Kserokopię polisy ubezpieczenia OC, 10. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy. 11. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami. 12. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu ze składkami ZUS.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sport.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Łopuskiego 36/38, 78-100 Kołobrzeg.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Iluminacja Bazyliki Konkatedralnej i Ratusza w Kołobrzegu
- Likwidacja dzikich wysypisk wraz z oczyszczeniem terenów na obszarze Gminy Miasto Kołobrzeg
- Przebudowa istniejącego odpływu kanalizacji deszczowej w ul. Łopuskiego, odprowadzającego wody opadowe i roztopowe do Kanału Drzewnego.
- Modernizacja Psiego Wybiegu w Podczelu
- Przebudowa placu zabaw przy ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu.
- Przebudowa drogi łączącej ulicę Helsińską z ulicą Wiedeńską w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.