eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie projektu wielobranżowego budowlanego i wykonawczego adaptacji pomieszczeń piwnic na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, projektu budowlanego i wykonawczego remontu elewacji wraz z izolacją ścian podziemia oraz remontu dachu budynku Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego przy ul. Konwiktorskiej 3/5 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Warszawa: Wykonanie projektu wielobranżowego budowlanego i wykonawczego adaptacji pomieszczeń piwnic na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, projektu budowlanego i wykonawczego remontu elewacji wraz z izolacją ścian podziemia oraz remontu dachu budynku Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego przy ul. Konwiktorskiej 3/5 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 280376 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego , ul. Konwiktorska 3/5, 00-217 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6280712, 603862090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu wielobranżowego budowlanego i wykonawczego adaptacji pomieszczeń piwnic na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, projektu budowlanego i wykonawczego remontu elewacji wraz z izolacją ścian podziemia oraz remontu dachu budynku Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego przy ul. Konwiktorskiej 3/5 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu wielobranżowego budowlanego i wykonawczego adaptacji pomieszczeń piwnic na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, projektu budowlanego i wykonawczego remontu elewacji wraz z izolacją ścian podziemia oraz remontu dachu budynku Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego przy ul. Konwiktorskiej 3/5 w Warszawie. Powierzchnia całkowita ok. 1550m2 Kubatura budynku ok. 8500m3 1. Zakres prac związanych z remontem budynku przy ul. Konwiktorskiej 3/5 Zakres prac projektowych: 1) Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego adaptacji pomieszczeń piwnic, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego budynku: - adaptacja pomieszczeń piwnic wraz z renowacja tynków, wymianą podłoży, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji sanitarnej posadzkowej, - wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej w pomieszczeniach technicznych (pomieszczenie przyłącza wody, archiwum); 2) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu elewacji oraz remontu dachu wraz z wymiana więźby dachowej w budynku spełniające przepisy techniczno-budowlane oraz wymagania SKZ. a) Wymiana pokrycia dachowego: - rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej zakładkowej, układanej pojedynczo, - wymiana poszycia lukarn wraz ze stolarką, - wykonanie pełnego deskowania, - pokrycie dachowe jednowarstwowe papą termozgrzewalną, - pokrycie dachówką zakładkowa ceramiczną, - wykonanie i obsadzenie ław kominiarskich, - remont kominów, - wykonanie obróbek blacharskich i obrobienie wyłazów dachowych itp. (blachą cynkową), - montaż kratek otworów w kominach z perforowanej blachy nierdzewnej, - montaż instalacji odgromowej. b) Remont elewacji zabytkowej budynku - wymiana rynien rur spustowych ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowego odprowadzenia wód opadowych wraz z instalacją systemu odlodzeniowego, - wymiana obróbek blacharskich i parapetów z blach miedzianej, - renowacja krat w oknach parteru, - wymiana opaski odwadniającej wód opadowych, - remont luftów świetlikowych piwnic, - remont schodów i podestów wejściowych zewnętrznych, - renowacja cokołu ogrodzenia/przejazdu bramowego, - remont murków tarasowych oraz pokrycia nad wejściem do piwnic od strony południowej budynku, - remont schodów zewnętrznych do piwnic od strony południowej budynku oraz zadaszenia. 3) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu instalacji deszczowej kanalizacji sanitarnej na podstawie ekspertyzy technicznej i monitoringu istniejącej instalacji. 4) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego izolacji ścian podziemia na podstawie ekspertyzy technicznej i geotechnicznej. 5) Sporządzenie i uzgodnienie programu konserwatorskiego u SKZ. 6) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia tj. projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w obiekcie/-ach zabytkowym/-ych, z podaniem wartości tych zamówień, dat ich wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających wykonanie Zamówienia należycie (zał. nr 4)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje zespołem projektowym w skład którego wchodzą osoby posiadające uprawnienia do pełnienia bez ograniczeń samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r., nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) w zakresie projektowania dla niżej wymienionych specjalności - min. po 1 osobie każdej specjalności: - architektonicznej, - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznej, wentylacyjnych, wodno-kanalizacyjnych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być niższa niż 200.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, gdy: 1) zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku: a) wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; b) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z rozwiązaniami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym i przyjętym w niej zakresie, jest niezasadne z punktu widzenia ekonomicznego i gospodarczego oraz istnieje możliwość wprowadzenia zmian do dokumentacji w stosunku do programu funkcjonalno-użytkowego. 2) Termin realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 3 umowy, może ulec zmianie w przypadku: a) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1); b) wstrzymania prac przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy; c) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w programie funkcjonalno-użytkowym w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 3. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2. podlega unieważnieniu. 5. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5 - pok. 132.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.