eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Gliwicki Klub Sportowy PIAST SA na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz stałej ochrony mienia obiektów Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A.



Ogłoszenie z dnia 2015-02-28

Gliwice: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Gliwicki Klub Sportowy PIAST SA na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz stałej ochrony mienia obiektów Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A.
Numer ogłoszenia: 28029 - 2015; data zamieszczenia: 28.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 423262 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Klub Sportowy "Piast" Spółka Akcyjna, ul. Okrzei 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 335 31 15-16, faks 32 335 31 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Gliwicki Klub Sportowy PIAST SA na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz stałej ochrony mienia obiektów Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Zamawiającego na stadionie w Gliwicach przy ul. Okrzei 20 oraz stałej ochrony mienia obiektów Gliwickiego Klubu Sportowego Piast SA w Gliwicach, przy ul. Okrzei 20. A. Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Zamawiającego na stadionie w Gliwicach przy ul. Okrzei 20. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zabezpieczaniu obiektu klubu sportowego oraz stadionu, a także zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie obiektu podczas imprez masowych zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych ( Dz. U. Nr 62 poz. 504) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010 r. w sprawie wymogów, jakie powinien spełniać kierownik ds. bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. Nr 52 poz. 308) podczas imprez masowych organizowanych przez Zamawiającego na stadionie przy ul. Okrzei 20 w Gliwicach oraz innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Przez imprezę masową rozumie się imprezę masową w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62, poz. 504), w tym w szczególności mecze piłkarskie I i II drużyny, mecze pucharowe, charytatywne, pokazowe oraz wszelkie inne imprez masowe organizowane przez Zamawiającego na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w zakresie, w określonym godzinowo czasie na podstawie harmonogramu spotkań w siedzibie Klubu, w szczególności zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego, polegającego na: a) ochronie uczestników imprez, w tym kibiców, piłkarzy, kadry trenerskiej, sędziów oraz przedstawicieli Polskiego Związku Piłki Nożnej, poprzez stanowczą interwencję w przypadkach naruszania przez osoby znajdujące się na terenie chronionym obowiązujących zasad, regulaminów, przepisów i przywracaniu zakłóconego porządku, b) zapobieganiu głoszenia i wywieszania haseł o treściach obscenicznych, obraźliwych, wulgarnych, rasistowskich, nawoływania do waśni na tle narodowościowym, religijnym, społecznym, światopoglądowym, itp. przez uczestników imprez masowych c) współpracy z innymi służbami (Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna, służby medyczne) d) uniemożliwieniu przedostania się na teren chroniony osób bez ważnego biletu, posiadających zakaz stadionowy, znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, e) ochronie wszelkich budynków i innych obiektów znajdujących się na terenie chronionym przed dostępem osób nieupoważnionych, f) przy zabezpieczaniu meczów o normalnym poziomie ryzyka, liczba pracowników ochrony wynosić będzie 108 osób (w tym co najmniej 20% to służby porządkowe), natomiast przy zabezpieczaniu meczów, przy których poziom ryzyka jest podwyższony, liczba pracowników ochrony wynosić będzie 211 osób (w tym co najmniej 50% to służby porządkowe), g) Wykonawca na 14 dni przed przystąpieniem do realizacji zadania, zapozna osoby biorące udział w zabezpieczaniu imprez masowych z zadaniami dla służb informacyjno-porządkowych wynikającymi z planu zabezpieczenia imprezy masowej, regulaminu obiektu, regulaminu rozgrywania meczów piłki nożnej oraz topografią obiektu (stadionu) ze szczególnym uwzględnieniem rozmieszczenia służb informacyjno-porządkowych z zadaniami na poszczególnych pododcinkach oraz planami ewakuacyjnymi ponadto w celu wykonania przez Zamawiającego identyfikatorów, najpóźniej na 7 dni przed planowaną pierwszą imprezą masową organizowaną przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przesłania listy 150 pracowników służb informacyjnych i 120 służb porządkowych z podaniem imienia, nazwiska, numeru PESEL, serii i numeru dokumentu potwierdzającego tożsamość, zaświadczenie o ukończeniu kursu Stewarda według autorskiego programu PZPN, numer zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia w zakresie zabezpieczenia imprez masowych z danymi identyfikującymi wystawcę tego zaświadczenia oraz numer wpisu na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej (w przypadku pracowników służb porządkowych), a także własnoręcznie podpisane zdjęcia tych osób o wymiarach 35 mm x 45 mm. Dodatkowo najpóźniej 2 dni robocze przed każdą kolejną imprezą masową Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia listy pracowników służb informacyjno-porządkowych biorących udział w zabezpieczeniu tej imprezy. W przypadku, gdy pracownicy nie zostali umieszczeni na pierwotnej liście, pełne dane tych pracowników winne być dołączone do przedmiotowego wykazu. h) Zamawiający zastrzega sobie możliwość włączenia do zabezpieczenia imprezy masowej własnych członków służby informacyjnej, biorących udział w zabezpieczeniu poszczególnych imprez, mający stosowne przeszkolenie wymagane przez Rozporządzenie RM z dnia 23 marca 2010 roku, w ilości 40% w stosunku do całościowej liczby służb informacyjnych. Osoby te zostaną wydelegowane przez Zamawiającego i w trakcie zabezpieczania imprez będą podlegać bezpośrednio pod osobę skierowaną przez Wykonawcę i sprawującą nadzór nad służbą porządkową i informacyjną. W takich przypadkach wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o 90% zryczałtowanej stawki pracownika informacyjnego. i) ilość członków służb informacyjno-porządkowych może różnić się od ilości podanych w podpunkcie e) w zależności od maksymalnej ilości miejsc udostępnionych dla publiczności, z uwzględnieniem rozmiarów oraz charakterystyki obiektu, ewentualnych zagrożeń, opinii stosownych służb i po konsultacji z Kierownikiem ds. Bezpieczeństwa, j) Zamawiający zastrzega sobie wyłączne prawo do sporządzania Planu Ochrony Imprezy Masowej dla poszczególnych imprez, który to Plan zawierać będzie wytyczne z zakresu zabezpieczenia imprezy z uwzględnieniem jej charakteru i przyjętych rozwiązań natury organizacyjnej, k) wszyscy pracownicy Wykonawcy powinni przejawiać wysoką kulturę osobistą, komunikatywność, odpowiednie przygotowanie psychologiczne oraz zdolności interpersonalne pomocne w kontaktach z uczestnikami imprez masowych, posiadać jednolity ubiór, wyposażenie oraz oznaczenia zgodne z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca w przypadku zgłoszenia zapotrzebowania dysponować będzie 20 pracownikami posiadającymi ubiór typu wyjściowego w postaci jednolitego garnituru koloru ciemnego lub koszuli i spodni typu wyjściowego, którzy to pracownicy skierowani zostaną do realizacji zadań na kondygnacji VIP, l) pracownicy służby porządkowej Wykonawcy oraz pracownicy służby informacyjnej wydelegowani przez Zamawiającego w okresie realizacji czynności podlegają bezpośrednio osobie sprawującej nadzór nad całością służby ochrony. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydawania poleceń pracownikom ochrony w uzasadnionych przypadkach wynikających ze stwierdzonych nieprawidłowości, konieczności reakcji służby ochrony na przypadki naruszania porządku prawnego oraz konieczności korekty sposobu rozmieszczenia służb ochrony w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. m) przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy przedstawić stały dwunastoosobowy, odpowiednio wyselekcjonowany skład osób, które będą pełniły obowiązki dowódców pododcinków którzy są wpisani, na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz co najmniej 5 razy uczestniczyli w kierowaniu zespołami służb informacyjno-porządkowych przy zabezpieczaniu imprez masowych (w tym meczów piłki nożnej). Zmiana pojedynczych osób może nastąpić jedynie w przypadkach losowych (np. nagła choroba) lub w przypadku nie uzyskania wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. n) przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy przedstawić stały dwuosobowy, odpowiednio wyselekcjonowany skład osób, które będą pełniły obowiązki dowódców ochrony, którzy są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających uprawnienia z zakresu wykonywania zadań kierownika ds. bezpieczeństwa na imprezach masowych oraz wykazujących się udokumentowanym, co najmniej siedmiokrotnym doświadczeniem w kierowaniu zespołami służb informacyjno-porządkowych przy zabezpieczaniu imprez masowych (w tym meczów piłki nożnej). Zmiana pojedynczych osób może nastąpić jedynie w przypadkach losowych (np. nagłą choroba) lub w przypadku nie uzyskania wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. o) wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę do zabezpieczenia imprez masowych muszą posiadać certyfikat Stewarda przeszkolonego w ramach autorskiego programu PZPN. 4. Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone będą z uwzględnieniem harmonogramów rozgrywek przedstawionych przez Zamawiającego. 5. Harmonogramy rozgrywek z podaniem terminów i godzin będą przekazywane Wykonawcy odpowiednio wcześniej nie później jednak niż 14 dni od pierwszego meczu mającego się odbyć w siedzibie Klubu. 6. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w nasobną łączność radiową, jako podstawowy środek łączności w celu komunikacji między sobą tj. minimum 20 profesjonalnymi radiotelefonami o mocy powyżej 1 W oraz w przypadku przybycia grup kibiców liczących ponad 400 osób - co najmniej 3 czytnikami dowodów osobistych. B. Świadczenie stałej ochrony mienia obiektów Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20 1. Wykonawca będzie prowadził dozór obiektów Zamawiającego poprzez obserwacje obiektów przez zainstalowany system monitoringu, obchody terenu oraz interwencje w razie zagrożenia. 2. Usługa będzie świadczona zarówno w dni robocze, w soboty, niedziele i święta przez 24 godziny - przez dwóch pracowników z których co najmniej 1 będzie na dzień 1 lutego 2015 r. wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 3. Ochrona obiektu zamawiającego polega na ochronie przed zniszczeniem lub uszkodzeniem nieruchomości znajdujących się na ochranianym terenie oraz na ochronie przed kradzieżą, utratą, uszkodzeniem lub dewastacją majątku znajdującego się na terenie obiektu, w skład którego wchodzą: trzy- kondygnacyjny budynek, stadion główny, boisko treningowe oraz parkingi mieszczące się wewnątrz ogrodzenia. 4. Rodzaj mienia, obiekty, wyposażenie podlegające ochronie oraz ich stan techniczny i zabezpieczenia oraz uwagi stron zostaną określone w protokole przekazania przejęcia obiektu. Z chwilą protokolarnego przejęcia obiektów do ochrony Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność za mienie Zamawiającego oddane pod ochronę. 5. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy przedstawić stały 10-cio osobowy, odpowiednio wyselekcjonowany skład osobowy pełniący służbę według grafiku. Zmiana pojedynczych osób może nastąpić jedynie w przypadkach losowych (np. nagła choroba) lub w przypadku nie uzyskania wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 6. Niedopuszczalna jest zmiana składu osobowego bez uzasadnienia i wskazania przyczyny. Wszelkie zmiany składu osobowego muszą być przedstawione pisemnie drogą elektroniczną z wyprzedzeniem 48 godzin. 7. Zapewnienie gotowości do podjęcia działań przez grupę interwencyjną przybywającą na teren ochranianego obiektu w razie konieczności podjęcie bezpośrednich i natychmiastowych działań w celu udaremnienia szkody, w tym kradzieży oraz ujęcia sprawców - składającą się z dwóch pracowników ochrony którzy na dzień podpisania umowy będą wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej - będącą w dyspozycji Wykonawcy. Grupa interwencyjna powinna przybyć na teren ochranianego obiektu w czasie co najmniej 10 minut od zgłoszenia w porze nocnej (w godzinach 20.00-6.00) oraz co najmniej 15 minut od zgłoszenia w porze dziennej (w godzinach 6.00 - 20.00). Zamawiający zastrzega sobie możliwość próbnego wezwania grupy interwencyjnej maksymalnie dwa razy podczas trwania jednego okresu rozliczeniowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STEWARD SECURITY GRUP, ul. Wolności 40/22,, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500491,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 512164,62

  • Oferta z najniższą ceną: 512164,62 / Oferta z najwyższą ceną: 669261,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.