eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarów-Osada › Modernizacja drogi gminnej nr 110961L Kadłubiska-Tomaszówka od km 1+315,00 do km 1+655,00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Komarów-Osada: Modernizacja drogi gminnej nr 110961L Kadłubiska-Tomaszówka od km 1+315,00 do km 1+655,00
Numer ogłoszenia: 280292 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komarów-Osada , Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 084 6153102 w. 50, faks 084 6153185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarowosada.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej nr 110961L Kadłubiska-Tomaszówka od km 1+315,00 do km 1+655,00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej nr 110961L Kadłubiska-Tomaszówka od km 1+315,00 do km 1+655,00 Zakres robót obejmuje Karczowanie drzew - Karczowanie krzaków - 0,05 ha Roboty przygotowawcze słownik uzupełniający CPV 45233000-9 - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla trasy dróg w terenie równinnym - 0,34 km - usuniecie warstwy urodzajnej ziemi (humusu) gr. 5 cm za pomocą spycharek poza granicę robot - m2 1020 Roboty ziemne słownik uzupełniający CPV 45111000-8 - wykopy wykonane koparkami o pojemnnosci naczynia roboczego 0,6 m3 z transportem urobku w gruncie kat.III-IV grunt wykonawcy - m3 382 - formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami przy wysokości nasypu do 3 m, - m3 382 Roboty nawierzchniowe - podbudowa -słownik uzupełniający CPV 45233000-9 - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - m2 1292 Podbudowa - warstwa odsączająca słownik uzupełniający CPV 45233000-9 - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm - 1292 m2 Podbudowa - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (cement wg badań laboratoryjnych) wraz z z wykonaniem gruntu do stabilizacji oraz pielęgnacją, RM-2,5 Mpa, grubość po zagęszczeniu 16 cm- m2 1292 Nawierzchnia słownik uzupełniający CPV45233000-9 - warstwa dolna nawierzchni z tłucznia grubości 15 cm - m2 1292 - warstwa górna nawierzchni z tłucznia grubości 8 cm - m2 1292 Plantowanie skarp słownik uzupełniający CPV 45111000-8 - plantowanie (obrobienie na czysto) skarp o szerokości do 5,0 m i korony nasypów wykonanych ręcznie, grunt kat.III -IV wraz z obsianiem poboczy trawą - m2 1020 Szczegółowy zakres robót, technologie wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w specyfikacjach technicznych i przedmiarze robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy, - spełnią wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferta nie spełniająca wymagań SIWZ lub ustawie zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Warunek Nr 1 Znaczenie warunku spełnia/nie spełnia Poświadczenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. 1.Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena warunku spełnia-nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 2 Znaczenie warunku - spełnia/ nie spełnia Potwierdzenie posiadania potencjału technicznego i pracowników zdolnych do wykonania zamówienia a) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Wykonawca powinien dysponować co najmniej 4 samochodami samowyładowawczymi, równiarką, spycharką walcem ogumionym koparką i urządzeniem do zagęszczania tłucznia. Dokument Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca powinien przedstawić wykaz osób ze wskazaniem zakresu uprawnień i dysponować 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy i co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Dokument Wykaz pracowników wg specjalności gwarantujących wykonanie zamówienia Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Ocena spełnienia warunku spełnia-nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 3 Znaczenie warunku - spełnia/ nie spełnia Potwierdzenie sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedłoży: a) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Ocena spełnienia warunku spełnia- nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 4 Ocenie podlegać będzie oferowana cena. Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który przedłoży najkorzystniejszą cenowo ofertę na wykonanie zamówienia otrzyma 100 punktów Ocena ofert będzie dokonywana wg następujących zasad: - kryteria ceny - wskaźnik C C= Najniższa oferowana cena brutto spośród zakwalifikowanych ofert Wartość badanej oferty brutto x100.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia: a) Formularz ofertowy (zał. Nr 1), b) Kosztorys ofertowy (zał. Nr 2), c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3) d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca dołączy do oferty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Zał nr 5 b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - Zał Nr 6 c) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w podpunkcie b wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. d) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności Zał nr 7 e) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w podpunkcie d wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. f) potwierdzeń, że osoby które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie branży drogowej W celu potwierdzenia sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia dołączy do oferty: a) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy. Jeżeli kserokopia załączonego dokumentu będzie nieczytelna lub budziła wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz zaświadczeń zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę i miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI podpunkt d i e składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty o których mowa w pkt. 2 lit. a i b , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .Dokument o którym mowa w pkt. 2 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a) w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców o których mowa w pkt. 4 c) jeżeli oferta wykonawców, wykonawców których mowa w pkt.. 4 została wybrana , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. d) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. e) warunki określone w ust. VI punkt 1 lit. d i e musi spełniać każdy z wykonawców pozostałe warunki mogą spełniać łącznie 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, - oferta nie spełniająca wymagań SIWZ lub ustawie zostanie odrzucona bez rozpatrywania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarowosada.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Komarów-Osada ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada I pietro pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy Komarów-Osada ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada I pietro pokój nr 6 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.