To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-28
Turek: Wynajem samojezdnej zamiatarki mechanicznej
do omiatania mechanicznego dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego
zamontowanej na podwoziu samochodu ciężarowego wyposażonego w szczotki talerzowe
i walcowe oraz zbiornik na zmiotki o pojemności min. 5,0m3 i wodę
wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ilości 200 godz.
w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 roku
Numer ogłoszenia: 28027 - 2015; data zamieszczenia: 28.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13519 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 1682, faks 063 2891682.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem samojezdnej zamiatarki mechanicznej do omiatania mechanicznego dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego zamontowanej na podwoziu samochodu ciężarowego wyposażonego w szczotki talerzowe i walcowe oraz zbiornik na zmiotki o pojemności min. 5,0m3 i wodę wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ilości 200 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wynajem samojezdnej zamiatarki mechanicznej do omiatania mechanicznego dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego zamontowanej na podwoziu samochodu ciężarowego wyposażonego w szczotki talerzowe i walcowe oraz zbiornik na zmiotki o pojemności min. 5,0m3 i wodę wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ilości 200 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 roku Zebrany podczas zamiatania piasek oraz inne nieczystości Wykonawca zobowiązany jest wywieźć lub zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa miejscowego. W przypadku powstania pylenia w trakcie zamiatania, ulice należy skrapiać wodą spełniającą wymogi wody pitnej. 1. Koszty dojazdu zamiatarki na wskazane miejsce pracy na terenie Powiatu Tureckiego i z powrotem ponosi Wykonawca. 2. Zakres i charakter pracy sprzętu określi każdorazowo Zamawiający 3. Każdorazowe rozpoczęcie i zakończenie pracy zamiatarki należy uzgodnić i zgłosić Zamawiającemu. Brak zgłoszenia będzie powodował nie zaliczenie godzin pracy zamiatarki. 4. Zamawiający z wyprzedzeniem min. 1 dnia powiadomi telefonicznie oraz pisemnie (faksem) Wykonawcę o planowanym terminie robót, miejscu robót oraz niezbędnej ilości sprzętu do wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest zwrotnie potwierdzić przyjęcie zapotrzebowania do realizacji. 5. W przypadku awarii sprzętu w ciągu 8 godz. powinien zostać podstawiony sprzęt zastępczy w uzgodnieniu z Zamawiającym. 6. Paliwo, wodę oraz inne materiały eksploatacyjne zapewnia Wykonawca 7. Roboty przy użyciu ww. zamiatarki będą prowadzone od poniedziałku do piątku oraz z dni wolne, niedziele i święta. 8. Zamawiający mogą w okresie obowiązywania umowy może żądać podstawienia jednocześnie dwóch zamiatarek mechanicznych 9. Roboty przy użyciu ww. sprzętu będą prowadzone od poniedziałku do piątku oraz z dni wolne, niedziele i święta na terenie całego Powiatu Tureckiego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.20.00 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LuKpol Krzysztof Łuczak ulica Dąbska 26, 99 - 210 Uniejów, ulica Dąbska 26, 99 - 210 Uniejów, 99-210 ulica Dąbska 26, 99 - 210 Uniejów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26800,00
Oferta z najniższą ceną: 26800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- "Budowa budynku szatniowo-sanitarnego przy boisku ORLIK 2012 w m. Cisew, gmina Turek".
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3219P Genowefa - Władysławów - Turek w m. Piorunów
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa finansowego.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa zawodowego.
- Usługa wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze - superwizja.
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
więcej: przetargi w Turku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.