eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie kursów w ramach projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Radom: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie kursów w ramach projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 280270 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu , ul. Limanowskiego 134, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 360 84 90 wew. 223, faks 48 360 84 90 w.223; 360 84 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie kursów w ramach projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro. Zamówienie podzielone jest na piętnaście części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 207.000 EUR.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.1. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.1. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykazanie, że Wykonawca w zakresie niżej wymienionych części zamówienia dysponuje: a) w zakresie części I zamówienia: minimum 2 lokalami mieszczącymi się w granicach administracyjnych miasta Radomia, dostosowanymi do potrzeb realizacji kursów dla grupy liczącej 14 osób, wyposażonymi w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. b) w zakresie części II zamówienia: minimum 1 lokalem mieszczącym się w granicach administracyjnych miasta Radomia, dostosowanym do potrzeb realizacji kursu dla grupy liczącej 14 osób, wyposażonym w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. c) w zakresie części III zamówienia: minimum 1 lokalem mieszczącym się w granicach administracyjnych miasta Radomia, dostosowanym do potrzeb realizacji kursu dla grupy liczącej 14 osób, wyposażonym w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. d) w zakresie części IV zamówienia: minimum 1 lokalem mieszczącym się w granicach administracyjnych miasta Radomia, dostosowanym do potrzeb realizacji kursu, wyposażonym w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. e) w zakresie części V zamówienia: minimum 1 lokalem mieszczącym się w granicach administracyjnych miasta Radomia dostosowanym do potrzeb realizacji kursu dla grupy liczącej 14 osób, wyposażonym w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. f) w zakresie części VI zamówienia: minimum 1 lokalem mieszczącym się w granicach administracyjnych miasta Radomia, dostosowanym do potrzeb realizacji kursu, wyposażonym w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. g) w zakresie części VII zamówienia: minimum 1 lokalem mieszczącym się w granicach administracyjnych miasta Radomia, dostosowanym do potrzeb realizacji kursu, wyposażonym w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. h) w zakresie części VIII zamówienia: minimum 2 lokalami mieszczącymi się w granicach administracyjnych miasta Radomia, dostosowanymi do potrzeb realizacji kursu dla grupy liczącej 14 osób, wyposażonymi w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. i) w zakresie części IX zamówienia: minimum 1 lokalem mieszczącym się w granicach administracyjnych miasta Radomia dostosowanym do potrzeb realizacji kursu, wyposażonym w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. j) w zakresie części X zamówienia: minimum 1 lokalem mieszczącym się w granicach administracyjnych miasta Radomia, dostosowanym do potrzeb realizacji kursu, wyposażonym w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. k) w zakresie części XI zamówienia: minimum 2 lokalami mieszczącymi się w granicach administracyjnych miasta Radomia, dostosowanymi do potrzeb realizacji kursów dla grupy liczącej 14 osób, wyposażonymi w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. l) w zakresie części XII zamówienia: minimum 2 lokalami mieszczącymi się w granicach administracyjnych miasta Radomia, dostosowanymi do potrzeb realizacji kursów dla grupy liczącej 14 osób, wyposażonymi w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. m) w zakresie części XIII zamówienia: minimum 1 lokalem mieszczącym się w granicach administracyjnych miasta Radomia, dostosowanym do potrzeb realizacji kursu, wyposażonym w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. n) w zakresie części XIV zamówienia: minimum 1 lokalem mieszczącym się w granicach administracyjnych miasta Radomia, dostosowanym do potrzeb realizacji kursu, wyposażonym w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. o) w zakresie części XV zamówienia: minimum 1 lokalem mieszczącym się w granicach administracyjnych miasta Radomia, dostosowanym do potrzeb realizacji kursu, wyposażonym w co najmniej podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia kursu. Wszystkie lokale powinny spełniać wymogi wynikające z przepisów bhp, sanitarnych i ppoż. Ponadto obiekt, w którym będzie znajdować się w/w lokal/lokale winien spełniać wymogi bhp, sanitarne i ppoż. oraz zapewniać bezpłatny dostęp do toalet wyposażonych w niezbędne środki higieniczne, tj. co najmniej papier toaletowy, mydło i ręczniki papierowe lub suszarkę do rąk. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia lokali wraz z wyposażeniem w ilości i w sposób gwarantujący możliwość realizacji usług z należytą starannością, odrębnie dla każdej z części zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.1 i dokument, o którym mowa w III.4.1.1. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykazanie, że Wykonawca w zakresie niżej wymienionych części zamówienia dysponuje: a) w zakresie części I zamówienia: minimum 3 osobami posiadającymi: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. b) w zakresie części II zamówienia: minimum 1 osobą posiadającą: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. c) w zakresie części III zamówienia: minimum 1 osobą posiadającą: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. d) w zakresie części IV zamówienia: minimum 1 osobą posiadającą: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. e) w zakresie części V zamówienia: minimum 1 osobą posiadającą: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. f) w zakresie części VI zamówienia: minimum 1 osobą posiadającą: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. g) w zakresie części VII zamówienia: minimum 1 osobą posiadającą: wykształcenie wyższe, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. h) w zakresie części VIII zamówienia: minimum 3 osobami posiadającą: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. i) w zakresie części IX zamówienia: minimum 1 osobą posiadającą: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. j) w zakresie części X zamówienia: minimum 1 osobą posiadającą: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. k) w zakresie części XI zamówienia: minimum 2 osobami posiadającymi: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. l) w zakresie części XII zamówienia: minimum 3 osobami posiadającymi: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. m) w zakresie części XIII zamówienia: minimum 1 osobą posiadającą: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. n) w zakresie części XIV zamówienia: minimum 1 osobą posiadającą: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. o) w zakresie części XV zamówienia: minimum 1 osobą posiadającą: co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. Pod pojęciem doświadczenia Zamawiający rozumie doświadczenie jako pewną umiejętność zdobytą i ugruntowaną w trakcie praktyki (nabycie wprawy), tj. co najmniej 2-krotne przeprowadzenie minimum 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. Za doświadczenie nie zostanie uznane w szczególności przeprowadzenie eksperymentu, czy też próba zdobycia doświadczenia, czym będzie wykonanie określonej czynności zaledwie jednokrotnie, w tym przypadku - jednokrotne przeprowadzenie minimum 30 godzin zajęć w zakresie wykonywania kształcenia ustawicznego. Pod pojęciem kształcenia ustawicznego Zamawiający rozumie kształcenie ustawiczne w rozumieniu ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (j.t. Dz.U. z 2004r. nr 256 poz. 2572 z póżn. zm). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.1 i dokument, o którym mowa w III.4.1.2. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.1. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Właściwe pełnomocnictwo - w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony zastrzegają możliwość zmiany powyższej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w terminach realizacji usługi, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także na wniosek Zamawiającego, b) zmian dotyczących osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wynikających m.in. z sytuacji losowych, wskazane przez Wykonawcę osoby nie mogą realizować usługi - pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami, o których mowa w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mops.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Limanowskiego 134, pok. 022, 26-600 Radom, w godzinach pracy Ośrodka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Limanowskiego 134, 26-600 Radom, sekretariat, pok. 003 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działania 7.1 Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu magazynier z obsługą komputera, kas fiskalnych i wózków widłowych na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu kucharz-kelner z obsługą imprez okolicznościowych i dekoracją stołów na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część trzecia zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu bukieciarstwa na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część czwarta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu operator walca drogowego na rzecz uczestnika projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część piąta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą MIG i MAG na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część szósta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu elektryk urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym do 1 kV oraz kursu przygotowawczego do egzaminu kwalifikacyjnego z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym do 1 kV na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część siódma zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu księgowości z obsługą księgowych programów komputerowych na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część ósma zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część dziewiąta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu masażu trzystopniowego na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część dziesiąta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu profesjonalna sprzątaczka na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część jedenasta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu kosmetycznego z elementami wizażu i stylizacją paznokci na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część dwunasta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu profesjonalny sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część trzynasta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu pracownik ochrony osób i mienia I stopnia na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część czternasta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu fotograficznego na rzecz uczestnika projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część piętnasta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu fryzjerstwa na rzecz uczestnika projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.