Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-12
Olkusz: Zbieranie odpadów z terenu Miasta i Gminy Olkusz w 2014r. w trakcie organizowanych przez Gminę akcji
Numer ogłoszenia: 28025 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbieranie odpadów z terenu Miasta i Gminy Olkusz w 2014r. w trakcie organizowanych przez Gminę akcji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zbieranie odpadów z terenu Miasta i Gminy Olkusz w 2014 r. w trakcie organizowanych przez Gminę akcji obejmujące: 1. Likwidację dzikich wysypisk na terenach będących własnością Gminy oraz usuwanie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania od posiadaczy odpadów, w stosunku do których gmina prowadzi wykonanie zastępcze (wynikające z ustawy o odpadach), w tym odpadów zawierających azbest - obejmującą: a) zebranie odpadów sprzętem specjalistycznym, b) załadunek i transport odpadów, c) uporządkowanie terenu, z którego zostały zebrane odpady, d) przekazanie odpadów do odzysku i unieszkodliwiania. Szacunkowa ilość odpadów - 57 Mg/rok. Zamawiający zakłada, że w odpadach tych mogą wystąpić odpady zawierające azbest (ok. 7 Mg). 2. Wywóz odpadów zebranych podczas sprzątania Gminy w ramach kampanii Sprzątanie Świata oraz innych akcji sprzątania organizowanych przez szkoły, lokalne społeczności, itp. - obejmujący : a) zebranie worków z odpadami z wyznaczonych miejsc, b) załadunek i transport odpadów, c) przekazanie odpadów do odzysku i unieszkodliwiania. Szacunkowa ilość odpadów - 10 Mg/rok. 3. Wywóz odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, którzy nie zawarli stosownych umów na odbieranie odpadów komunalnych wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - obejmujący : a) opróżnienie pojemnika na odpady komunalne na wskazanej nieruchomości, z wyznaczoną częstotliwością, b) załadunek i transport odpadów, c) przekazanie odpadów do odzysku i unieszkodliwiania. Szacunkowa ilość odpadów - 20 m3/rok. Przewidywany w w/w zadaniach zakres ilościowy został ustalony jako średnioroczny z lat ubiegłych i nie jest równoznaczny z całkowitą ilością odpadów do usunięcia, która może być inna niż złożono w poszczególnych zadaniach. Za ewentualne niewykonanie przedmiotu zamówienia w zakładanych ilościach nie przysługuje Wykonawcy roszczenie Termin wykonania całego zakresu prac ustala się do 31.12.2014 r. z czego: -zadania opisane w Rozdziale III pkt 1 - od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. - okresowo w miarę potrzeb. -zadania opisane w Rozdziale III pkt 2 - od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. - okresowo w miarę potrzeb; w przypadku akcji Sprzątanie Świata - wrzesień 2014 r. (dokładny termin zostanie określony po otrzymaniu informacji od organizatorów), -zadania opisane w Rozdziale III pkt 3 - od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. - okresowo w miarę potrzeb..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamowień stanowiących nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga w szczególności aby Wykonawca wykazał, że posiada: -zezwolenie na transport odpadów objętych zamówieniem - wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach. -wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Olkusz, objętych zamówieniem - wynikające z ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 2, 3 i 4 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 2, 3 i 4 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 2, 3 i 4 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 2, 3 i 4 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w pok. 311.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno - podawczym.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- UDZIELENIE SCHRONIENIA W POSTACI MIEJSCA W SCHRONISKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH, DLA KTÓRYCH MIASTO I GMINA OLKUSZ JEST OSTATNIM MIEJSCEM ZAMELDOWANIA NA POBYT STAŁY." - ETAP II
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: " Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 1070K ul. Parkowej w miejscowości Bolesław" - III postępowanie
- Kulturalno-turystyczny zamek Rabsztyn w Gminie Olkusz
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na rzece Biała Przemsza w ciągu drogi powiatowej nr 1121K w m. Kaliś
- Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r."
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.