eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia siedmiu różnych tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Szczytno: Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia siedmiu różnych tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.
Numer ogłoszenia: 280250 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie , ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, faks 0-89 6243287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytno.up.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia siedmiu różnych tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie. Zamówienie publiczne zalicza się do kategorii: Usług edukacyjnych i szkoleniowych o symbolu 80000000-4, Usług szkolenia zawodowego o symbolu 80530000-8, Usług szkolenia komputerowego o symbolu 80533100-0, zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV). Zamówienie publiczne zostało podzielone na siedem części, z czego każda część stanowi odrębne szkolenie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia). Wykonawca może złożyć oferty na dowolne części zamówienia. Każda część będzie oddzielnie oceniana..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie organizowania i przeprowadzania szkoleń objętych niniejszym zamówieniem; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a także spełniają łącznie dodatkowe warunki udziału w postępowaniu: d) są instytucjami szkoleniowymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; e) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wskazanych w niniejszej specyfikacji. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załączniki określone w SIWZ należy wypełnić ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ, bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian. W przypadku, gdy jakaś część danego dokumentu (załącznika) nie dotyczy wykonawcy, należy wpisać w tym miejscu nie dotyczy. 8.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni wraz z ofertą, wypełnioną zgodnie z FORMULARZEM OFERTY SZKOLENIA stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożyć - w formie pisemnej - następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego przez wojewódzki urząd pracy (WUP) właściwy ze względu na adres siedziby instytucji szkoleniowej. Fakt posiadania przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl. c) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie podmiotu do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo innego właściwego rejestru określającego status prawny, rodzaj i zakres działalności oraz organy lub osoby upoważnione do występowania w imieniu wykonawcy i zawierający zapis o prowadzeniu edukacji w formach pozaszkolnych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert do przetargu; d) oryginały lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do przetargu; e) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię decyzji właściwego kuratora oświaty w sprawie przyznania akredytacji dla placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych w zakresie kierunku szkolenia objętego przetargiem, w przypadku kiedy wykonawca uzyskał akredytację właściwego kuratora oświaty; f) oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie dodatkowych dokumentów potwierdzających uprawnienia instytucji szkoleniowych w zakresie realizacji określonych kierunków szkoleń, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. g) oryginały życiorysów zawodowych wymienionych w ofercie wykładowców i instruktorów, którzy będą zaangażowani w realizację szkolenia wraz z ich oświadczeniem o wyrażeniu zgody i gotowości do przeprowadzenia zajęć w ramach szkolenia. Wymaga się, aby dokumenty te były przygotowane zgodnie ze wzorami załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i własnoręcznie podpisane. Jeżeli wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. h) potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia i kwalifikacje zawodowe wymienionych w ofercie wykładowców i instruktorów do prowadzenia danego szkolenia, zgodnie z opisem poszczególnych części zamówienia. 8.2 Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 8.1.c - w oryginale lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa. 8.3 W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne), należy dodatkowo spełnić następujące warunki: - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. - Dokumenty określone w punktach 8.1.a - 8.1.f dołącza każdy wykonawca. - Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu powinny być podpisane przez każdego wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika. - Wykonawcy działający wspólnie zobowiązani są załączyć do oferty umowę regulującą współpracę tych wykonawców, zawierającą co najmniej postanowienia: - zawiązanie porozumienia na czas nie krótszy niż czas trwania umowy, - wskazanie pełnomocnika, - zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia, - zakaz zmiany partnerów (wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie jego obowiązywania, - w przypadku spółek cywilnych - umowę spółki cywilnej. 8.4 Na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymienionych wyżej oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40.0
  • 2 - Zakres i jakość programu - 20.0
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
  • 4 - Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materialy dydaktyczne - 15.0
  • 5 - Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczytno.up.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno sekretariat - pokój nr 13 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS ZAKŁADANIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest promowanie idei przedsiębiorczości wśród osób bezrobotnych oraz przygotowanie uczestników szkolenia do założenia, uruchomienia, a następnie samodzielnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian nastawiony na zmianę postaw, podniesienie motywacji na rozwój kompetencji interpersonalnych i doskonalenie cech przedsiębiorczych. Zajęcia te powinny odbywać się w formie warsztatowej. Dodatkowo pod koniec realizacji szkolenia każdy uczestnik powinien zostać objęty coachingiem w zakresie indywidualnego doradztwa dotyczącego dalszego kierowania rozwoju zawodowego oraz kompetencji osoby. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin (w tym 18 godzin zajęć grupowych + 2 godziny indywidualnego coachingu dla każdego uczestnika szkolenia). II BLOK: Obowiązujące uregulowania prawno - ekonomiczne dotyczące zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym: kryteria wyboru rodzaju działalności gospodarczej, procedury prawno-administracyjne dotyczące rejestracji podmiotu gospodarczego - kolejne etapy zakładania firmy, analiza rynku, warsztaty tworzenia biznesplanów z uwzględnieniem specyfiki różnych branż (zgodnie z zainteresowaniem zgłoszonym przez uczestników szkolenia), obowiązki przedsiębiorcy względem Urzędu Skarbowego i ZUS, wybór formy opodatkowania, prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej i podatkowej samodzielnego podmiotu gospodarczego, elementy marketingu i promocji w prowadzeniu własnej firmy oraz możliwości pozyskiwania środków unijnych na rozwój działalności. Szczególny nacisk należy położyć na analizę poszczególnych biznesplanów sporządzonych przez uczestników szkolenia. Zajęcia te powinny odbywać się głównie metodą warsztatową, a także w ramach zajęć symulacyjnych i gier edukacyjnych. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 60 godzin. III BLOK: Obsługa komputera w prowadzeniu małego biznesu, w tym: obsługa środowiska Windows, wybrane zagadnienia z pakietu Microsoft Office (w szczególności Word, Excel), obsługa Internetu oraz programów użytkowych wspomagających prowadzenie własnej firmy, m.in. w zakresie prowadzenia księgowości, fakturowania itp. Łączna liczba godzin: 40 godzin na każdego uczestnika szkolenia. Zajęcia z zakresu obsługi komputera mają zostać przeprowadzone w tym samym czasie w dwóch grupach (maksymalnie po 10 osób w każdej grupie). Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy więc zapewnić dwie sale komputerowe, w każdej po minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS PRACOWNIKA OCHRONY FIZYCZNEJ - LICENCJA I STOPNIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne osób bezrobotnych do egzaminu przed Państwową Komisją Egzaminacyjną i uzyskanie licencji pierwszego stopnia dla pracowników ochrony fizycznej. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone w oparciu o Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu (Dz. U. z 1998 r. Nr 113, poz. 731), a także z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu Pracownik ochrony mienia i osób (kod zawodu: 515902) z zakresu Pracownik ochrony fizycznej - licencja I stopnia, dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian nastawiony na zmianę postaw i wzrost motywacji oraz metody i techniki poszukiwania pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin. II BLOK: Stosowanie przepisów i regulacji prawnych w zakresie wykonywania zadań pracownika ochrony, w tym m.in.: - przepisy regulujące zasady wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej; - wybrane elementy prawa karnego i wykroczeń; - wybrane elementy prawa karnego procesowego; - wybrane elementy prawa cywilnego; - wybrane elementy prawa pracy; - wybrane elementy psychologii; - etyka pracownika ochrony; - zasady udzielania pomocy przedlekarskiej. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 55 godzin. III BLOK: Ochrona osób, w tym m.in.: - przyczyny zamachu na osoby; - metody i etapy ataków na osoby oraz używane środki; - założenia taktyczne przeciwdziałania atakom; - organizacja grupy ochronnej. Łączna liczba godzin obejmująca powyższe zagadnienia powinna wynosić 35 godzin. IV BLOK: Ochrona mienia, w tym m.in.: - ochrona obiektu; - ochrona konwojów; - stosowanie technicznych środków zabezpieczenia mienia i środków łączności. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 80 godzin. V BLOK: Posługiwanie się bronią, w tym m.in.: - budowa i zasada działania broni; - bezpieczne obchodzenie się z bronią; - techniki posługiwania się bronią. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 40 godzin. VI BLOK: Samoobrona i techniki interwencyjne, w tym m.in.: - stosowanie technik samoobrony; - stosowanie technik interwencyjnych. Łączna liczba godzin: 70 godzin. Tematyka bloków powinna być realizowana w formie wykładów, seminariów oraz zajęć praktycznych połączonych z pokazem. Należy zapewnić odpowiednio wyposażoną bazę do realizacji zajęć praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia. Zaproponowana kadra dydaktyczna do zajęć teoretycznych i praktycznych powinna spełniać wymagania i posiadać uprawnienia, o których mowa w wymienionym wyżej Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, które należy dołączyć do oferty przetargowej. Koszt szkolenia nie powinien obejmować kosztu uzyskania licencji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS MANICURE, PEDICURE I STYLIZACJI PAZNOKCI Z ELEMENTAMI WIZAŻU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs przeznaczony jest dla osób początkujących, którego celem jest przygotowanie uczestników szkolenia do profesjonalnego wykonywania manicure, pedicure i stylizacji paznokci z elementami wizażu. Szkolenie powinno zapewnić zdobycie kwalifikacji pozwalających na samodzielną pracę w zawodzie objętym kierunkiem szkolenia. Szkolenie powinno składać się z następujących bloków tematycznych: I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian nastawiony na zmianę postaw i wzrost motywacji oraz metody i techniki poszukiwania pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin. II BLOK: Zagadnienia z zakresu higieny pracy i bezpieczeństwa, elementy dermatologii oraz z zakresu kształtowania wizerunku i kultury, i etyki zawodowej w zawodzie objętym szkoleniem oraz z obsługi klienta i doradztwa indywidualnego - 30 godzin. III BLOK: Zagadnienia z zakresu manicure i pedicure powinny obejmować naukę nowoczesnych, obecnie stosowanych metod wykonywania manicure (m.in. biologiczny, tradycyjny, francuski, masaż dłoni, pielęgnacja dłoni) oraz pedicure (m.in. za pomocą frezarki, masaż stóp, stopy problematyczne, przeciwwskazania do zabiegu, pielęgnacja stóp) - 50 godzin. IV BLOK: Zagadnienia z zakresu stylizacji paznokci powinny obejmować nowoczesne technologie stylizacji paznokci, techniki przedłużania paznokci na tipsie (żelowe, akrylowe), przedłużania lnem na szablonie i rekonstrukcji paznokci oraz różne techniki zdobnictwa paznokci. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 60 godzin. V BLOK: Zagadnienia z zakresu wizażu powinny obejmować m.in.: - stanowisko pracy i przybory wizażystki, przygotowanie modelki do makijażu; - harmonia kolorów, barwy podstawowe, ich typologia, kompozycja i zastosowanie; - stylizacja - określenie typu urody i sylwetki, charakterystyka i kształty twarzy, dobór fryzury, ubioru, korekcja stylu, figury, twarzy, zastosowanie dodatków, biżuterii; - techniki wykonywania profesjonalnego wizażu, kamuflaż, modelaż, korekcja twarzy, ćwiczenia praktyczne face visage - wizażu twarzy, makijaż dzienny, makijaż wieczorowy, sporty visage, elementy makijażu ślubnego i wizażu osoby dojrzałej - makijaż kobiety. Łącznie wymienione zagadnienia powinny obejmować 40 godzin. Zajęcia powinny być przeprowadzone w formie wykładu połączonego z ćwiczeniami, pokazem i warsztatami. Miejsce odbywania zajęć praktycznych oraz stan i ilość narzędzi, sprzętu oraz materiałów do realizacji zajęć praktycznych powinny gwarantować solidne przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu objętego szkoleniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS NOWOCZESNEGO SPRZEDAWCY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA I KASY FISKALNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest uzyskanie przez osoby bezrobotne kwalifikacji zawodowych w zawodzie sprzedawcy z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu praktycznego z zakresu ECDL e-Obywatel (e-Citizen). Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian nastawiony na zmianę postaw i wzrost motywacji oraz metody i techniki poszukiwania pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin. II BLOK: Aktualne zagadnienia obejmujące wiedzę i umiejętności praktyczne w zawodzie sprzedawcy, w tym m.in.: obsługa klienta z wykorzystaniem nowoczesnych metod sprzedaży, towaroznawstwo, prowadzenie dokumentacji sklepowej, prawidłowe rozmieszczenie towaru, obliczenia sklepowe, zawieranie transakcji sprzedaży, odpowiedzialność materialna pracownika. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 100 godzin. III BLOK: Obsługa kasy fiskalnej - 40 godzin (w tym 30 godzin zajęć praktycznych). Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość kas fiskalnych jednocześnie, aby podczas zajęć praktycznych na jedną kasę przypadały maksymalnie dwie osoby (kupujący-sprzedający). IV BLOK: Obsługa komputera w zawodzie sprzedawcy, w tym obsługa użytkowych programów komputerowych wykorzystywanych w sprzedaży i w handlu - minimum dwa programy komputerowe handlowo-magazynowe - 40 godz. V BLOK: Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen) - 100 godz. Ogólne wskazania dotyczące Bloku V - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen): Zajęcia z tego modułu powinny pomóc użytkownikom wykorzystywać maksymalnie Internet poprzez wyjaśnienie reguł jego działania oraz pokazanie jak może on być użyty do wielu zastosowań. W szczególności należy uwzględnić takie dziedziny życia codziennego jak: załatwianie spraw urzędowych, znajdowanie informacji, w tym związanych z zatrudnieniem i ofertami pracy, a także robienie zakupów, komunikowanie się z rodziną i przyjaciółmi za pośrednictwem Internetu. Zajęcia z zakresu obsługi komputera, w tym z ECDL powinny być przeprowadzone w tym samym czasie w dwóch grupach (maksymalnie po 10 osób w każdej grupie). Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy więc zapewnić dwie sale komputerowe, w każdej po minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć. Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową posiadającą uprawnienia do egzaminowania w zakresie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych oraz wyposażoną w odpowiedni sprzęt i oprogramowanie niezbędne do przeprowadzenia egzaminu ECDL e-Obywatel. Egzamin powinien być przeprowadzony przez egzaminatorów ECDL posiadających certyfikat Egzaminatora ECDL e-Obywatel oraz wpisanych na listę egzaminatorów ECDL prowadzoną przez Polskie Biuro ECDL. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie powyższych uprawnień, zarówno przez instytucję szkoleniową jak i wykładowców, egzaminatorów z ramienia instytucji szkoleniowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO (STOPIEŃ ŚREDNIOZAAWANSOWANY) Z TRENINGIEM INTERPERSONALNYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest podwyższenie stopnia znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne porozumiewanie się w życiu codziennym oraz w środowisku pracy. Wstępnie przewiduje się grupę osób bezrobotnych z podstawową znajomością języka angielskiego. Instytucja szkoleniowa jest zobowiązana przeprowadzić wstępny test kwalifikacyjny dla kandydatów na szkolenie. Celem testu jest określenie poziomu znajomości języka angielskiego oraz zaplanowanie przez wykładowcę metodyki nauczania. Test kwalifikacyjny powinien być przeprowadzony przed planowanym rozpoczęciem szkolenia w terminie pozwalającym na dokonanie ostatecznej kwalifikacji. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu na 3 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia wyniki testu wraz z punktacją uzyskaną przez kandydatów. O skierowaniu osoby bezrobotnej na szkolenie będzie decydował pozytywny wynik testu wstępnego. Szkolenie powinno składać się z następujących bloków tematycznych: I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian oraz metody i techniki poszukiwania pracy, nastawiony na zmianę postaw i wzrost motywacji oraz przygotowanie uczestników szkolenia do aktywnego poszukiwania pracy. Zajęcia te powinny odbywać się w formie ćwiczeń, warsztatów. W II połowie trwania szkolenia każdy uczestnik powinien zostać objęty 2 godzinnym coachingiem, polegającym na pomocy i kierowaniu rozwojem umiejętności oraz kompetencji osoby, prowadzonym indywidualnie przez trenera. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 50 godzin (w tym 48 godzin zajęć grupowych + 2 godziny indywidualnego coachingu dla każdego uczestnika szkolenia). II BLOK: Język angielski. Zakres tematyczny powinien obejmować standardowe zagadnienia języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym w zakresie słownictwa i gramatyki, w tym m.in.: - pierwsze kontakty (pozdrowienie, przedstawienie się, pochodzenie, czas, data) - zawody, plany zawodowe, zainteresowania - słuchanie selektywne - umiejętność notowania - media (rodzaje, funkcje) - prowadzenie rozmowy telefonicznej - zakupy (ceny, produkty, obsługa klienta) - komunikacja za pomocą komputera (Internet, poczta elektroniczna) - rynek pracy (wizyta w urzędzie, wypełnianie formularzy, CV, list motywacyjny) - wstępna rozmowa z pracodawcą - usługi - bank, poczta, restauracja - gramatyka. Łączna liczba godzin: 250 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KURS PALACZA KOTŁÓW CENTRALNEGO OGRZEWANIA OPALANYCH RÓŻNYMI PALIWAMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przyuczenie osób bezrobotnych do zawodu palacza kotłów centralnego ogrzewania opalanych różnymi paliwami (paliwa stałe i ciekłe), w tym obsługa kotłów wodnych i parowych oraz przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu w zakresie uzyskania świadectwa kwalifikacyjnego do obsługi i eksploatacji kotłów c.o. Program szkolenia powinien obejmować: 1) przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisy przeciwpożarowe; 2) zagadnienia teoretyczne i umiejętności praktyczne (w tym ćwiczenia) związane z zawodem palacza centralnego ogrzewania - w łącznej liczbie 50 godzin; 3) zajęcia praktyczne w zakładach pracy - 20 godzin. Szkolenie powinno obejmować przeprowadzenie egzaminu przed komisją kwalifikacyjną w zakresie zdobycia obowiązujących uprawnień umożliwiających wykonywanie zawodu palacza c.o. Koszt uzyskania świadectwa kwalifikacyjnego powinien być wliczony do kalkulacji kosztów szkolenia. Zajęcia praktyczne w zakładach pracy powinny odbywać się w grupach liczbowo dostosowanych do wielkości i warunków wybranych zakładów, zapewniających indywidualne podejście do kursanta. Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie instruktorów do zajęć praktycznych w zaproponowanych zakładach pracy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KURS PRAWA JAZDY KATEGORII C+E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi w zakresie kategorii C+E prawa jazdy oraz do egzaminu państwowego. Szkoleniem zostaną objęte osoby bezrobotne posiadające prawo jazdy kat. C oraz pozytywne orzeczenie lekarza medycyny pracy o zdolności zdrowotnej do szkolenia i pracy w zawodzie kierowcy samochodów ciężarowych. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 z późn.zm.). Szkolenie będzie składało się z dwóch części: - części teoretycznej obejmującej 25 godzin zajęć przypadających na każdego uczestnika szkolenia, - części praktycznej obejmującej 35 godzin zajęć przypadających na każdego uczestnika szkolenia. Instytucja szkoleniowa oraz kadra dydaktyczna powinny spełniać wymagania i posiadać uprawnienia, o których mowa w wymienionym wyżej Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury, które należy dołączyć do oferty przetargowej. Podczas zajęć praktycznych należy zapewnić optymalną ilość pojazdów do prowadzenia zajęć praktycznych. Szkolenie powinno obejmować przeprowadzenie egzaminu państwowego w zakresie zdobycia obowiązujących uprawnień uprawniających do wykonywania zawodu objętego szkoleniem. Koszt egzaminu państwowego powinien być wliczony do kalkulacji kosztów szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.