eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciasna › Remont ul. Piaskowej dotkniętej klęską żywiołową powodzi w 2009r., w miejscowości Zborowskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Ciasna: Remont ul. Piaskowej dotkniętej klęską żywiołową powodzi w 2009r., w miejscowości Zborowskie
Numer ogłoszenia: 280198 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciasna , ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna, woj. śląskie, tel. 034 3535100 w. 19, faks 034 3535105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciasna.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Piaskowej dotkniętej klęską żywiołową powodzi w 2009r., w miejscowości Zborowskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont konstrukcja nawierzchni jezdni wraz z powierzchniowym odwodnieniem: - remont podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 cm - 1000 m2, - remont nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - gr. 5 cm - 1000 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 500 zł Wadium można wnieść w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824). Wadium w postaci pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Nr 97 8457 0008 2012 0300 0231 0002. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Gminy. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od daty otwarcia ofert. Termin wpłaty wadium do dnia 07.09.2009r. do godz. 12.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) posiadanie doświadczenia w wykonywaniu robót drogowych o podobnym zakresie, 3) wykażą się dysponowaniem osobą kierownika budowy w branży drogowej oraz przedłożą jego oświadczenie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy na przedmiotowym zakresie prac. 4) dysponują sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, 5) posiadają odpowiedni potencjał ekonomiczny w celu wykonania zamówienia, 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość minimum kwoty ceny ofertowej. 7) nie zalegają z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie byli karani sądowo w związku z zamówieniem publicznym, 8) przedstawią kosztorys ofertowy szczegółowy na przedmiotowe zadanie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składowania ofert, b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu przez Wykonawcę z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, d) oświadczenie że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych o podobnym zakresie, (załącznik nr 3) e) aktualną na dzień otwarcia ofert polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum kwoty ceny ofertowej. f) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie g) informację o osobie, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy w zakresie robót drogowych wraz z załączeniem uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego przynależność kierownika budowy do tej izby na dzień składania ofert, h) oświadczenie kierownika budowy o podjęciu się obowiązków kierownika budowy na przedmiotowym zadaniu, w zakresie robót drogowych. i) oświadczenie o dysponowaniu sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, o posiadaniu odpowiedniego potencjału ekonomicznego umożliwiającego wykonanie zamówienia, o posiadaniu odpowiedniego doświadczenia w prowadzeniu zadań o zakresie rzeczowym wyszczególnionym w SIWZ. (załącznik nr 3) j) kosztorys ofertowy szczegółowy na przedmiotowe zadanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bip_ciasna.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciasna, ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy Ciasna, ul. Nowa 1a pokój nr 14 (sala posiedzń).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.