eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień Kujawski › Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Lubień Kujawski: Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 280086 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubień Kujawski , ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2843089 w. 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubien.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.Opis przedmiotu zamówienia:1)Rok produkcji koparko-ładowarki - fabrycznie nowa rocznik 2014;2)koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym;3)masa eksploatacyjna maszyny min. 9000 kg4)silnik wysokoprężny, turbodoładowany o mocy w przedziale 70-95kW;5)zbiornik paliwa nie mniejszy niż 150 litrów;6)napęd koparko-ładowarki na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś;7)przednia oś wychylna, przednie koła skrętne,8)koła jezdne: przednie min. 20, tylne min. 26;9)skrzynia biegów mechaniczna, co najmniej 4 biegi w przód i co najmniej 4 biegi w tył elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy;10)dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się;11)układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o przepływie min. 150 l/min i ciśnieniu minimum 250 bar;12)błotniki na wszystkich kołach, skrzynka narzędziowa wraz z podstawowymi kluczami;13)kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i z obrotowym fotelem operatora;14)układ elektryczny 12 V;15)oświetlenie drogowe, przednie i tylne reflektory robocze (4 szt. przód, 4 szt. tył), światło ostrzegawcze migowe 2 szt;16)lusterka wewnętrzne i zewnętrzne;17)wycieraczki na przedniej i tylnej szybie;18)ogrzewanie i wentylacja;2.2.Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:1)koparko-ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej;2)pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokość łyżki minimum 2,30 m;3)szybkozłącze ładowarkowe sterowane hydrauliczne z kabiny;4)łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna montowana na szybkozłącze z widłami, posiadająca możliwość: spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozścielania i wyrównywania;5)wysokość załadunku minimum 3,4 m; do sworznia przechyłu łyżki;6)udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3000 kg;7)sterowanie układem ładowarkowym za pomocą dżojstika;8)pług do śniegu łamany hydrauliczny (metalowy) z możliwością skrętu min. 30 , szerokość pługu minimum 3,30 m (szerokość robocza minimum 2,91 m);9)wyposażenie dodatkowe dla pługu śnieżnego: ślizgi, oświetlenie LED, przyłącze podwójne (kombi) lub inne niż 3 punktowe;10)pług sterowany hydraulicznie montowany na szybkozłącze.2.3.Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:1)musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego na szerokość minimum 1,0m;2)łyżka koparkowa o szerokości 600 mm (+) (-) 20mm;3)łyżka koparkowa o szerokości 400 mm (+) (-) 20mm;4)łyżka skarpowa o szerokości min. 1500 mm (+) (-) 20mm;5)szybkozłącze koparkowe mechaniczne;6)ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe);7)głębokość kopania minimum 5,7 m;8)wysokość załadunku 4,0 m;2.4.Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia :1)oferowana koparko-ładowarka musi spełniać wszystkie warunki przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia;2)gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 12 miesięcy, bez limitu godzin;3)oferent powinien być autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki;4)dostępność sieci serwisowej w odległości nie większe niż do 100 km od siedziby Zamawiającego, 5)oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy stabilnie przymocowanej, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim;6)dostawca przeszkoli w cenie zakupu i dostawy operatora Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki;7)dostawca dostarczy koparko-ładowarkę do siedziby Zamawiającego.2.5. W dniu dostawy należy dostarczyć wraz z koparko-ładowarką:1)książkę gwarancyjną,2)instrukcję obsługi w języku polskim, 3)katalog części zamiennych, 4)świadectwo kontroli jakości oraz zgodności wykonania z normami, 5)inne wymagane przepisami prawa dokumenty, zaświadczające o dopuszczeniu do poruszania się po drogach publicznych na terenie Polski..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 02.09.2014 r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Kowalu oddział Lubień Kujawski 03 9557 1029 0000 3186 2000 0005 z adnotacją wadium - Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki, numer sprawy ZP.271.13.2014 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4.W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.Potwierdzenie wniesienia wadium wykonawca winien załączyć do składanej oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;2)Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ;3)Wzór umowy - parafowany załącznik nr 3 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubien.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubieniu Kujawskim, ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, pokój nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubieniu Kujawskim, ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.