eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › przebudowa budynku przy ul. 23-go Października 20 na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-15

POZYCJA 28006

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suwałki: przebudowa budynku przy ul. 23-go Października 20 na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Suwałkach

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach, do kontaktów: sprawy formalne-Alicja Charmuszko-pokój nr 12; sprawy merytoryczne- Henryk Barszczewski-pokój nr 17;, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5667855, fax 087 5664831, e-mail: biuro@mdi.suwalki.pl; inwestycje@mdi.suwalki.pl, www.mdi.suwalki.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku przy ul. 23-go Października 20 na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Suwałkach. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: adaptację i rozbudowę budynku E Centrum Readaptacji Społecznej na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi: -Powierzchnia zabudowy - 272,17 m2, -Powierzchnia użytkowa - 373,56 m2, -Powierzchnia całkowita - 635,05 m2, -Kubatura - 2.008 m3, -Kategoria obiektu - XI, wykonanie infrastruktury technicznej: -przebudowa przyłącza wodociągowego - 132 mb, -budowa kanalizacji sanitarnej - 102,50 mb, -budowa kanalizacji deszczowej - 190,50 mb, -budowa kanału c.o. - 141,0 mb, -przyłącze energetyczne, -oświetlenie terenu, -przyłącza telekomunikacyjne, -przebudowa urządzeń komunikacyjnych,. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Suwałki. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: adaptację i rozbudowę budynku E Centrum Readaptacji Społecznej na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wykonanie infrastruktury technicznej,. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.05.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 9000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: -posiadają uprawn.do wykonywania określ.działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadcz. oraz potencjał techn.,a także dysponują osobami zdolnymi do wykon. zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonom.i finans.zapewniającej wykon.zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępow. o udzielenie zamówie.zgodnie z art.24 ustawy -spełnia warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dz.U.Nr 150 z 2004r.poz.1033) -Oryg.lub poświadcz. za zgodność z oryg. kopii aktualnego wpisu (odpisu) z właściwego rejestru lub zaświadcz.o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, -Oryg. lub poświadcz.za zgodność z oryginałami kopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), -Oryg.lub poświadcz. za zgodność z oryginałami kopie aktualnych zaświadcz.właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddz. Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzaj.,że oferent nie zalega z opłaceniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczeń,ze uzyskał zgodę na zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, -Oryg. lub poświadcz. przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia aktualnej i aktualnej inform. z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.19 ust.1 pkt.4 i 5 ustawy -wymagane średnie roczne obroty w robotach budowl.za ubiegłe 3lata w wysokości nie mniejszej niż 500000 zł. -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budow. o podobnym zakresie rzeczow. i finasowym.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.08.2005, godzina 10:30, Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 82 pokój Nr 12.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.