eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Modernizacja i wyposażenie budynku na potrzeby nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Samsonowie, gm. Zagnańsk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Zagnańsk: Modernizacja i wyposażenie budynku na potrzeby nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Samsonowie, gm. Zagnańsk
Numer ogłoszenia: 280060 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137930 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna w Samsonowie, Samsonów 24B, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 41300 34 12, faks 41 300 34 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i wyposażenie budynku na potrzeby nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Samsonowie, gm. Zagnańsk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych wraz z wyposażeniem budynku i zagospodarowaniem terenu w ramach zadania pn.: Modernizacja i wyposażenie budynku na potrzeby nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Samsonowie, gm. Zagnańsk zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym oraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna wyposażenia). 2. Zadanie pn.: Modernizacja i wyposażenie budynku na potrzeby nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Samsonowie, gm. Zagnańsk dofinansowane jest w ramach programu Wieloletniego Kultura + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura Bibliotek ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Etap I - faza projektowa: 1) Inwentaryzację obiektu komplet, 2) Opracowanie mapy do celów projektowych. 3) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego, wszelkich niezbędnych warunków technicznych (wod.-kan., energetycznych, gazowych); 4) Opracowanie projektu rozbiórek - 4 egz. 5) Opracowanie projektu budowlanego, niezbędnego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ, programie funkcjonalno-użytkowym pn.: Modernizacja i wyposażenie budynku na potrzeby nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Samsonowie, gm. Zagnańsk oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna wyposażenia) w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. 6) Projekt budowlany należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 ze zmianami), a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji i pozwoleń na budowę na podstawie udzielonego pełnomocnictwa oraz zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w przypadku przyłączy) w zakresie umożliwiającym realizację robót budowlanych - wykonany w 5 egzemplarzach; 7) Opracowanie projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiarów robót zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.), ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2013, poz. 260 ze zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r.w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 ze zm.); 8) Wykonanie dokumentacji geotechnicznej podłoża gruntowego; 9) Przedmiar robót i kosztorys ofertowy uwzględniający cenę ryczałtową zawartą w ofercie (wg słownika CPV) - wykonany po 2 egzemplarze; 10) W toku procesu projektowania: a) Udostępnienie dokumentacji projektowej, b) Przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę; 11) Opracowanie wizualizacji projektu oraz informacji BIOZ, opinii technicznych, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami programu funkcjonalno - użytkowego oraz ewentualnych odstępstw w toku procesu projektowania na podstawie art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 tj. ze zm.); 12) Opracowanie dokumentacji projektowej odrębnej oraz uzyskanie zgody kpl. (decyzji) w przypadku ingerencji w pas drogi wojewódzkiej ( dot. zjazdu i miejsc postojowych); 13) Opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego (na kwotę ryczałtową podaną w ofercie) robót budowlanych i przedłożenie do zatwierdzenia przez Zamawiającego; 14) Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę frontowej części budynku oraz zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę; 15) Opłaty za warunki, uzgodnienia oraz wszelkie dokumenty niezbędne do realizacji zadania po stronie Wykonawcy; Etap II - faza wykonania robót budowlanych: 1) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, Harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ oraz programu funkcjonalno - użytkowego; 2) Wykonanie robót budowlanych polegających na: a) rozbiórce: - istniejącego ogrodzenia działki w całości; - budynku istniejącego - segment frontowy w całości; - budynku istniejącego - łącznik - ściana zachodnia łącznika pozostanie jako część nowoprojektowanej rozbudowy obiektu, a pozostałe elementy powinny zostać wyburzone i zutylizowane; - posadzek w całym obiekcie (w budynku istniejącym - segment tylni); - zbędnych ścian działowych (w budynku istniejącym - segment tylni); - skucie starych tynków (w budynku istniejącym - segment tylni); - ścian szczytowych powyżej stropu I piętra (w budynku istniejącym - segment tylni); - więźby dachowej oraz pokrycia dachu (w budynku istniejącym - segment tylni); - orynnowania dachu (w budynku istniejącym - segment tylni); - wyburzeniu (w budynku istniejącym - segment tylni) wewnętrznych schodów; - wyburzeniu schodów zewnętrznych; - wyburzeniu zbędnych kominów wentylacyjnych; - usunięciu (w budynku istniejącym - segment tylni) wszystkich instalacji wewnętrznych, stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów okiennych; - likwidacja lukswerów; b) utylizacji materiałów z rozbiórki; c) wybudowaniu: - fundamentu (elementów dobudowywanych); - ścian fundamentowych (jw.); - ścian zewnętrznych nowoprojektowanych nośnych i osłonowych nadziemia; - ścian wewnętrznych nowoprojektowanych nośnych; - ścianek wewnętrznych nowoprojektowanych działowych; - kominy dymowe i wentylacyjne przemurować od poziomu stropu I piętra; - dachu - więźba dachowa wraz z pokryciem z dodatkowym ociepleniem na stropie piętra; - nadproży okiennych i drzwiowych w ścianach istniejących dla otworów nowoprojektowanych stalowych; - stropów nowoprojektowanych (strop istniejący należy wzmocnić aby poprawnie pracował pod zwiększonym obciążeniem wynikającym ze zmiany funkcji budynku; - Schody zewnętrzne betonowe, wylewane; - Schody wewnętrzne o konstrukcji żelbetowej; - tarasu o konstrukcji żelbetowej; - pomieszczenia czytelni (tzw. ogród zimowy). Pomieszczenie czytelni tworzyć będzie systemowa konstrukcja typowa dla ogrodów zimowych. Profile nośne: systemowe termoizolowane profile aluminiowe. Wyposażone w uszczelki i system kanalików do odprowadzenia wody. Ściany oraz dach wykonane ze szkła zespolonego składającego się z szyby niskoemisyjnej oraz bezpiecznej (klejonej). Konstrukcja musi zagwarantować ciepło w zimowe dni. Materiał, z którego jest wykonana, zarówno szkło jak i profile aluminiowe muszą dobrze izolować wnętrze od warunków zewnętrznych. W czytelni należy zastosować system ogrzewania podłogowego; - przyłączy: -wodociągowych, - kanalizacyjnych, - energetycznych, - gazowych, - telekomunikacyjnych, - informatycznych; - projektowanego zjazdu z drogi publicznej (droga wojewódzka); - Platformy - Standardowy dźwig elektryczny o udźwigu 630kg (8 osób). Produkowany zgodnie z normami ISO 9001, spełniający wymagania europejskiej Dyrektywy Dźwigowej 95/16/WE d) remoncie, pracach naprawczych, wymianie: - ściany fundamentowe - w ścianach istniejących należy uzupełnić braki w zaprawie i na osuszony mur zastosować izolację przeciwwilgociową oraz termiczną; - ściany zewnętrzne nośne i osłonowe nadziemia - ściany zewnętrzne istniejące należy osuszyć, ocieplić i otynkować, rysy i pęknięcia naprawić; - w ścianach wewnętrznych istniejących należy naprawić rysy i spękania konstrukcyjne, ściany osuszyć, tynki wymienić; - wymienić tynki wewnętrzne na tynki cementowo.-wapienne (malowane farbami lateksowymi z dwukrotnym szpachlowaniem całości); - naprawa rys i spękania kominów istniejących; - w stropach istniejących naprawa miejscowych rys i spękań; - strop należy wzmocnić aby poprawnie pracował pod zwiększonym obciążeniem wynikających ze zmiany funkcji budynku; - kominy dymowe i wentylacyjne - naprawa rys i spękań oraz przemurowanie kominów ponad połacią dachową; - wzmocnieniu lub częściowej wymianie istniejących stropów po uwzględnieniu obciążeń wynikających z aktualnej funkcji pomieszczeń; - wykuciu nowych otworów w ścianach nośnych z odpowiednim ich wzmocnieniem; e) pracach budowlanych i wykończeniowych: - ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi z zewnętrzną wyprawą elewacyjną tynkiem cienkowarstwowym (sylikatowo - sylikonowym); - od wewnątrz nowym tynkiem cementowo.-wapiennym wraz z wykonaniem dwuwarstwowej gładzi gipsowej z malowaniem farbami lateksowymi; - systemowe sufity podwieszane z płyt gipsowo-kartonowych lub równoważne z wydzieloną przestrzenią instalacyjną; - instalacje zabudować płytami GK - wykończenie stropu I piętra (strych); - obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe metalowe; - posadzki piwnicy, posadzki parteru, posadzki piętra (posadzki nowoprojektowane na gruncie) - posadzki z płytek i wykładzin PCV - wykonanie instalacji: -wodociągowych, - kanalizacyjnych, - elektrycznych, - gazowych, - CO wraz z kotłownią, - telekomunikacyjnych, - informatycznych (komputerowych); - odprowadzeniu wód opadowych; - okna w budynku PCV, kolor, kolor dwustronny, typowe lub wykonane indywidualnie zgodnie z załączonym wykazem. Stolarka okienna wyposażona w nawietrzaki. Okna powinny mieć powierzchnię gładką, łatwą do utrzymania czystości. Szyby w oknach ze szkła bezpiecznego, współczynnik przenikania 1.0; f) zagospodarowaniu terenu: - ogrodzenie terenu z furtką i bramą wjazdową; - drogi i chodniki miejsca parkingowe [Konstrukcję nawierzchni zaprojektować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43, poz.430 ze zm)]; - ukształtowanie terenów zielonych poprzez wykonanie trawników oraz nasadzeń krzewów, drzew i kwiatów; - fontanna; - humusowanie wraz z obsianiem trawą; g) Elementy wyposażenia zgodne z wymogami użyteczności publicznej (atesty), wyposażenie i montaż zgodnie z załącznikiem nr 8 i nr 9 do specyfikacji. h) wykonanie pozostałych prac koniecznych do prawidłowego funkcjonowania budynku. Etap III -uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: 1) Przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, oraz uzyskanie odbiorów niezbędnych do pozwolenia na użytkowanie, decyzji UDT (winda, kotłownia), doprowadzenie do zawarcia umów z dostawcami mediów; 2) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie po uprzednim opracowaniu Instrukcji Bezpieczeństwa P.poż. oraz wyposażenie obiektu w gaśnice, oznakowanie i inne wymagane przepisami prawa; 3) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 4) Założenie książki obiektu budowlanego. 5) Koszty ww formalności po stronie wykonawcy. 6) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu zamówienia. Dodatkowe wymagania: 1. Zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty. 2. Wykonawca na własny koszt zapewni media (woda, prąd, gaz i inne) niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Rozliczenie odbędzie się na podstawie podliczników, zamontowanych przez Wykonawcę. 3. Utrzymanie i ochrona obiektu przez cały okres realizacji zadania po stronie Wykonawcy (wraz z kosztami poniesionymi w tym zakresie) ze względu na termin dofinansowania, odbiór może nastąpić w miesiącu sierpniu w roku 2015..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jan Tyrała, Budowlane Prace Izolacyjne, Ociesęki 87, 26-035 Raków, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1071951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1099999,99

  • Oferta z najniższą ceną: 1099999,99 / Oferta z najwyższą ceną: 2357085,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.