eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup aparatów telefonicznych, pakietów startowych z numerem oraz doładowań dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Łódź: Zakup aparatów telefonicznych, pakietów startowych z numerem oraz doładowań dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 280050 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215038 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatów telefonicznych, pakietów startowych z numerem oraz doładowań dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.Dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych - 7 szt., w nienaruszonym opakowaniu wraz z odpowiednim wyposażeniem (m. in. pakiety startowe z numerem, baterie, ładowarki, zasilacze, słuchawki) dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 1.2.Zakup doładowań (990 szt.) do telefonów komórkowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi na wykonywanie połączeń krajowych szt.990 po 25 zł brutto. 1.3 Zakup pakietów startowych z numerem - 41 sztuk. Zamawiający wymaga startery po jak najniższej cenie dostępnej u Wykonawcy. Dostawa telefonów komórkowych (wymagania Zamawiającego): 1) Dostawa aparatów telefonicznych, starterów i doładowań, nastąpi nie później niż w terminie 14 dni, od dnia podpisania umowy, w godzinach 8:00- 16:00 w dni robocze (poniedziałek - piątek), 9:00-17;00 (wtorek), do siedziby Zamawiającego - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 2) Dostarczone komórkowe aparaty telefoniczne będą fabrycznie nowe, wyposażone w standardowe akcesoria oferowane w komplecie z telefonem przez producenta (m. in. pakiety startowe z numerem, baterie, ładowarki, zasilacze, słuchawki) oraz będą wyposażone w Karty SIM. Zamawiający wymaga startery po jak najniższej cenie dostępnej u Wykonawcy. 3) Cena dostarczonych komórkowych aparatów telefonicznych wraz z wyposażeniem nie może przekroczyć 150 zł brutto za 1 szt. Minimalne parametry komórkowych aparatów telefonicznych, wymagane przez Zamawiającego: 1) szt. 7, 2) klawiatura klasyczna 3) częstotliwość działania (900/1800) 4) wyświetlacz TFT kolorowy, minimum 2,4 cala o rozdzielczości minimum: 240 x 320 pikseli z 256 k kolorów, 5) wbudowana pamięć minimum 50 MB, 6) czytnik kart pamięci microSD, 7) system operacyjny Android wersja minimum 2.3 lub równoważny, 8) wysyłanie i odbieranie SMS i MMS, 9) połączenia konferencyjne, 10) łączność Bluetooth, 11) złącza micro USB, 12) synchronizacja z komputerem przy użyciu kabla USB, 13) aparat fotograficzny o rozdzielczości minimum 3.0 megapikseli, 14) nagrywanie i odtwarzanie filmów video, 15) radio FM 16) alarm dźwiękowo-wibracyjny, 17) organizator - przypomnienie o spotkaniu, kalendarz, zegar, data, budzik, stoper, kalkulator 18) bateria minimum 1000mAh, 19) czas czuwania minimum 240h, 20) czas rozmów minimum 300min, Podane parametry są minimalnymi. Wykonawca może zaproponować parametry nie gorsze od wymienionych wyżej. Pozostałe informacje dla Wykonawców: 1. Wykonawca zapewni dostęp do sieci telefonii komórkowej na obszarach objętych deklarowanym zasięgiem (zgodnie z publikowanymi mapami zasięgów), na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych w każdych warunkach. 2. Wykonawca wyznaczy opiekuna handlowego w celu zapewnienia bieżącej obsługi Zamawiającego drogą e-mailową oraz telefoniczną w godzinach od 8:00 do 16:00 w dni robocze. Opiekun handlowy będzie zobowiązany do załatwiania wszelkich spraw związanych z obsługą Zamawiającego. 3. Dostarczone doładowania i pakiety startowe muszą dotyczyć tego samego operatora. 4. Każdy z dostarczonych telefonów komórkowych musi być zaopatrzony w nową kartę SIM 5. Wykonawca będzie ponosił koszty przesyłek kurierskich związanych z realizacją umowy. 6. Wykonawca będzie informował na bieżąco, w trakcie realizacji umowy, o ewentualnych możliwościach zmian powodujących optymalizację kosztów połączeń, jak również o możliwości wprowadzenia dodatkowych bezpłatnych usług korzystnych dla Zamawiającego. 7. Rodzaj doładowań jakie Zamawiający zamierza zakupić w bieżącym postępowaniu: - 990 doładowań o wartości równej 25 zł brutto każde doładowanie, 8. Wykonawca zapewni bezpłatną aktywację każdej nowej Karty SIM w ciągu 24 godzin (w dni robocze), od chwili zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zamówienie składane może być w formie pisemnej, przesłane fax-em, pocztą lub e-mailem. Za złożenie zamówienia uważane będzie potwierdzenie fax-u, e-maila lub zwrotne potwierdzenie listu, 9. Wykonawca zapewni możliwość natychmiastowej blokady karty SIM np.: w przypadku kradzieży lub utraty aparatu telefonicznego po zgłoszeniu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, a także bezpłatne wydanie i aktywację duplikatów. 10. Wykonawca zapewni w ramach doładowań połączenia z numerami alarmowymi, wymianę wadliwej Karty SIM, 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 17. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4) Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 5)Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy. 18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 19. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę . Wymagania dot. Gwarancji: 1) Wykonawca zapewni obsługę gwarancyjną dostarczonego sprzętu na okres 24 miesięcy, 2) w przypadku awarii telefonu, Wykonawca zapewni Zamawiającemu, na czas naprawy lub wymiany, zastępczy telefon komórkowy, 3) Wykonawca poda i uruchomi kanał kontaktowy czynny w godzinach 10°° -16°° od poniedziałku do piątku za wyłączeniem dni świątecznych do zgłaszania uszkodzonego sprzętu oraz celem udzielenia konsultacji telefonicznych, 4) Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne uszkodzonych telefonów komórkowych były realizowane w autoryzowanym serwisie wyznaczonym przez producenta, 5) w przypadku braku możliwości dokonania naprawy uszkodzonego sprzętu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu inny egzemplarz sprzętu o identycznych lub lepszych parametrach, 6) nieprzekraczalny czas usunięcia wady/awarii/usterki, rozumiany jako czas upływający od zgłoszenia gwarancyjnego do przywrócenia prawidłowego działania sprzętu nie może być dłuższy niż 14 (czternaście) dni roboczych gdzie jako dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 7) maksymalny czas reakcji na zgłoszenie wadliwie działającej usługi oraz usunięcie awarii będzie wynosić 24 godziny, 8) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru dostarczonych przez Wykonawcę telefonicznych aparatów komórkowych wraz z akcesoriami (bateria, ładowarka, zasilacz, słuchawki, inne nie wymienione a ujęte w zestawach ), 9) Zamawiający o stwierdzonych wadach i usterkach w dostarczonym sprzęcie powiadomi Wykonawcę pisemnie, fax-em lub e-mailem. Wykonawca dokona naprawy lub usunięcia usterki (jeżeli będzie taka możliwość) niezwłocznie, lub poinformuje Zamawiającego o terminie usunięcia usterki, zapewniając równoważny aparat zastępczy. W przypadku braku możliwości naprawy reklamowanego sprzętu Wykonawca wymieni reklamowany sprzęt na fabrycznie nowy, 10) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po upływie gwarancji, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu. Zamawiający ma możliwość korzystania z uprawnień rękojmi w okresie trwania gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej 32.25.00.00 - Telefony komórkowe 64.21.29.00 - Usługi dostarczania kart telefonicznych z góry opłaconych (pre-paid) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TELESTRADA S.A., ul. Puławska 182, 02-670 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24750,55

  • Oferta z najniższą ceną: 24750,55 / Oferta z najwyższą ceną: 24750,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.