eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Ochrona budynku stajni książęcych wraz z infrastrukturą towarzyszącą położone w Pszczynie przy ul. Basztowej 4-6.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Pszczyna: Ochrona budynku stajni książęcych wraz z infrastrukturą towarzyszącą położone w Pszczynie przy ul. Basztowej 4-6.
Numer ogłoszenia: 280044 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244530 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pszczynie, ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4493900, faks 032 4493955.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona budynku stajni książęcych wraz z infrastrukturą towarzyszącą położone w Pszczynie przy ul. Basztowej 4-6..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres obowiązków ochrony: - Ochrona dotyczy budynków dawnych stajni książęcych położonych w Pszczynie przy ul. Basztowej 4-6 (działki nr 450/52, 966/38, 969/38, 970/38, 1088/38). - Prace obejmują świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej budynków oraz zgromadzonego w nich mienia należącego do Zamawiającego a także terenu bezpośrednio przyległego do budynków. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził stałą, ciągłą (24 godziny przez wszystkie dni trwania umowy) ochronę fizyczną mienia. - Zamawiający wymaga aby Wykonawca prowadził monitoring systemu alarmowego zainstalowanego w stajniach książęcych. W ramach usługi monitoringu Wykonawca zobowiązany jest co najmniej raz w miesiącu, do kontroli - pod nadzorem Zamawiającego - sprawności systemu alarmowego, ewentualne naprawy systemu alarmowego nie wchodzą w zakres niniejszego zamówienia, z zastrzeżeniem, iż o stwierdzonych usterkach Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego na piśmie, a usterka systemu alarmowego nie zwalnia Wykonawcę od odpowiedzialności w czasie sprawowania ochrony bezpośredniej. - Wykonawca będzie prowadził obserwację monitoringu telewizyjnego budynku wewnątrz i na zewnątrz oraz terenów przyległych, a w razie konieczności będzie podejmował natychmiastowe działania w przypadku zauważenia niebezpiecznych sytuacji. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca reagował w momencie wzbudzenia alarmu - stwierdzonego podczas monitorowania lub przez bezpośrednią obserwację sygnalizatorów - natychmiastowym wysłaniem własnej zmotoryzowanej grupy interwencyjnej (spełniającej wymogi co najmniej równe do stawianych zmotoryzowanemu patrolowi osobowemu) do chronionego obiektu, celem ustalenia przyczyny wzbudzenia alarmu, oraz ewentualnego podjęcia niezbędnych kroków zmierzających do ochrony zagrożonego mienia, powiadomienia o zdarzeniu upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, a w razie konieczności również Policji. Grupa interwencyjna musi reagować również na wezwania telefoniczne pracownika Wykonawcy sprawującego bezpośredni nadzór nad obiektem, a także może być wzywana w inny - ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę - sposób np. poprzez wywołanie telefoniczne. Czas przybycia grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż 10 minut od chwili wzbudzenia alarmu lub wezwania. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował czynnym cała dobę telefonem, pod którym możliwy będzie kontakt z jego upoważnionym przedstawicielem. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował własnym zmotoryzowanym (samochód oznaczony nazwą lub logo Wykonawcy oraz napisem OCHRONA lub innym równoważnym) patrolem osobowym, który będzie kontrolował stan chronionych obiektów. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał własną częstotliwość radiową, która w wypadkach szczególnych powinna zapewnić niezakłóconą łączność ze służbami publicznymi. - Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kontroli osób przebywających na terenie obiektu poprzez ich rejestrację w prowadzonym zeszycie wejść..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASTER SECURITY Sp. z o.o. 44-206 Rybnik, ul. Śląska 18, 44-206 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28185,70

  • Oferta z najniższą ceną: 28185,70 / Oferta z najwyższą ceną: 31876,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.