eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - POK6 i POK5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Poznań: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - POK6 i POK5
Numer ogłoszenia: 279992 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234092 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Ul. Dąbrowskiego 30A, 60-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 847 09 54, faks 61 847 09 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - POK6 i POK5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w wyznaczonych lokalach mieszkalnych i użytkowych w nieruchomościach, zlokalizowanych na terenie miasta Poznania, zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Punkt Obsługi Klientów Nr 6 (część I zamówienia) oraz Punkt Obsługi Klientów Nr 5 (część II zamówienia). W przypadku stolarki okiennej dotyczącej Punktu Obsługi Klientów nr 5 nieruchomości, których dotyczy niniejsze zamówienie znajdują się pod opieką Miejskiego Konserwatora Zabytków, dlatego przedmiotowe okna należy wykonać zgodnie z załączonymi projektami. Zakres prac i wymagania zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ. 2.Zamówienie zostało podzielone na dwie części: -Część I - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w wyznaczonych lokalach mieszkalnych i użytkowych w nieruchomościach zarządzanych przez Punkt Obsługi Klientów Nr 6. Część I zamówienia składa się z dwóch zadań: Zadanie 1 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych zgodnie z wykazem adresowym. Zadanie 2 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych znajdujących się przy ul.Swoboda 21 i ul.Grochowska 48. -Część II - Wymiana stolarki okiennej w wyznaczonych lokalach mieszkalnych w nieruchomościach znajdujących się pod opieką Miejskiego Konserwatora Zabytków, zarządzanych przez Punkt Obsługi Klientów Nr 5. Część II zamówienia składa się z jednego zadania. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 9-14 do SIWZ), na którą składa się: Kosztorys nakładczy - dla Zadania 1(załącznik nr 9 do SIWZ), STWiORB - dla Zadania 1(załącznik nr 10 do SIWZ), Wykaz okien do wymiany - dla Zadania 1 (załącznik nr 11 do SIWZ), Wykaz drzwi do wymiany - dla Zadania 1 (załącznik nr 12 do SIWZ), Kosztorys nakładczy - dla Zadania 2 - ul.Swoboda 21, ul.Grochowska 48 (załącznik nr 13 do SIWZ), STWiORB - dla Zadania 2 - ul.Swoboda 21, ul.Grochowska 48 (załącznik nr 14 do SIWZ). 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 15-18 do SIWZ), na którą składa się: Kosztorys ofertowy ślepy (załącznik nr 15 do SIWZ), STWiORB (załącznik nr 16 do SIWZ), Wykaz okien do wymiany (załącznik nr 17 do SIWZ), Dokumentacja projektowa (załącznik nr 18A-M do SIWZ). 5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 6.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 7.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 9.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: -Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 poz.21); -Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 r. z późniejszymi zmianami); -Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 czerwca 2013 r., poz. 3931); -Uchwały Nr VI/302013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego-Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. 10.Istnieje możliwość, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. 11.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w wyznaczonych lokalach mieszkalnych i użytkowych w nieruchomościach zarządzanych przez Punkt Obsługi Klientów Nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa Adam Graf, os.Przyjaźni 13S, 61-686 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58642,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67943,70

  • Oferta z najniższą ceną: 67943,70 / Oferta z najwyższą ceną: 67943,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.