eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin - VIII części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Lublin: Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin - VIII części.
Numer ogłoszenia: 279918 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin - VIII części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Torba 700 sztuk: a) Tkanina: 100 % bawełna surowa b) Długie rączki: 70 cm (+/-10%) c) Kolor: écru lub naturalny d) Gramatura: 150 g/m2 e) Wymiary: 42 cm x 38 cm f) Krzyżykowe przeszycia przy uchwytach dla wzmocnienia g) Kopertowe szwy boczne zapobiegające kurczeniu h) Miejsce nadruku: jedna strona torby (awers) i) Obszar nadruku: min. 28 cm x 28 cm j) Ilość kolorów: 1 k) Metoda nadruku: Sitodruk Część II - Parasole - 50 szt. a) Parasol automatyczny dwukolorowy b) Materiał: poliester 190 T c) Kolory: biało-czerwony lub biało-zielony d) Drewniana rączka w kolorze jasnobrązowym (wygięta lub prosta) e) Średnica/wymiar czaszy: min. 100 cm f) Stelaż: stalowy lub włókno szare g) Ilość paneli: 8 h) Ilość szprych: 8 i) Długość szprych: 60 cm (+/-10%) j) Kij: średnica 10 mm, stalowy lub włókno szklane k) Otwieranie: manualne l) Nadruk pionowy na 2 przeciwległych panelach: min. 20 cm x 15 cm m) Nadruk: 1 kolor n) Pakowany w woreczek foliowy Część III - Maty - 150 szt. a) Mata plażowa praktycznie zwijana i chowana do etui na suwak z paskiem na ramię w kolorze maty b) Materiał: typu poliester wysokiej jakości, odporny na wodę i zabrudzenia c) Kolor: czerwony lub zielony d) Zapięcie: zamek błyskawiczny umożliwiający szybkie i proste złożenie e) Wymiary: 60 cm x 180 cm (po złożeniu 60 cm x O7 cm) f) Pole nadruku: 30 cm x 15 cm (-10%) g) Nadruk: 1 kolor Część IV - Wachlarz - 2.500 szt. a) Usztywniona przezroczysta szroniona powierzchnia b) Uchwyt plastikowy w kolorze zielonym lub czerwonym c) Wielkość nadruku: 11 cm x 8 cm d) Wymiary produktu: 25 cm x 16 cm (+/-10%) e) Nadruk: 1 kolor Część V - Opaski na rękę z kieszonką zapinaną na zamek - 1000 szt. a) Materiał: bawełna, mikrofibra, typu frotte (bawełna z domieszką poliestru i materiału elastycznego) b) kolor: czerwony lub zielony lub czarny c) Zapięcie: zamek błyskawiczny d) Wymiary: 9 x 8 cm (+/-10%) e) Pole nadruku/haftu: 5 cm x 5 cm (+/-10%) f) Nadruk: 1 kolor Część VI - Koszulka unisex - 200 szt. a) Kolor: biały lub ecru b) Gramatura 190 g/m2 ( +/-10%) c) Typ: T-shirt d) Rozmiary: S-25 szt, M-100 szt, L - 50 szt, XL - 25 szt. e) Nadruk: fullcolor, sitodruk, z przodu na piersi f) Wielkość pola zadruku: 20 cm x 30 cm (+/-10%) g) Opakowanie: każda koszulka zapakowana w folię Część VII - Koszulka młodzieżowa unisex - 1200 szt. a) Tkanina: 95% wysokogatunkowej bawełny czesanej + 5% elastanu b) Kolor: biały c) Gramatura: 190 g (+/-10%) d) Typ: T-shirt e) Rozmiary: 146 cm - 300 szt, 158 cm - 700 szt., 170 cm - 200 szt. f) Nadruk: fullcolor, sitodruk, z przodu na piersi g) Wielkość pola zadruku: 20 cm x 30 cm (+/-10%) h) Opakowanie: każda koszulka zapakowana w folię Część VIII - Piłeczka antystresowa typu jo-jo z zawieszką na palec - 3000 szt. a) Materiał: poliuretan b) Zawieszka: mocowana na rzep, gumka c) Kolor: piłeczka jednolita, jednobarwna d) Rozmiar: 6 cm x 6cm x 6cm (+/-5%) e) Nadruk na piłce: 1 kolor, tampodruk, w 1 miejscu f) Wielkość nadruku: 2,5 cm x 2,5 cm g) Opakowanie: każda piłeczka zapakowana w folię.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości : Część I -78 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem złotych 0/100) Część II - 25 zł (słownie: dwadzieścia pięć złotych 0/100) Część III - 69 zł (słownie: sześćdziesiąt dziewięć złotych 0/100) Część IV - 122 zł (słownie: sto dwadzieścia dwa złote 0/100) Część V - 141 zł ( słownie: sto czterdzieści jeden złotych 0/100) Część VI - 92 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dwa złote 0/100) Część VII - 324 zł (słownie: trzysta dwadzieścia cztery złote 0/100) Część VIII - 189 zł (słownie: sto osiemdziesiąt dziewięć złotych 0/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 4) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.4.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.5.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3 po dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie UM lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł+koszty przesyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Agata Makuch - Wydział Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Lublin, ul. Filaretów 44, telefon 81 466 38 37. 1.2.W zakresie procedury: p. Natalia Dziwulska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 14..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.