eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › Dostawa mięs i wędlina oraz drobiu świeżego dla Szpitala Powiatowego 15 ZP 2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Złotów: Dostawa mięs i wędlina oraz drobiu świeżego dla Szpitala Powiatowego 15 ZP 2013.
Numer ogłoszenia: 279838 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego , ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2632233 w. 420, faks 067 2635878.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zlotow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięs i wędlina oraz drobiu świeżego dla Szpitala Powiatowego 15 ZP 2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I Mięsa i wędliny - pakiet niepodzielny Pakiet II Drób świeży - pakiet niepodzielny.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.12.00-7, 15.13.11.30-5, 15.11.21.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Ocena spełniania warunków nastąpi na zasadzie spełnia/niespełna na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi wykonanie zamówienia . Ocena spełniania warunków nastąpi na zasadzie spełnia/niespełna na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Ocena spełniania warunków nastąpi na zasadzie spełnia/niespełna na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Ocena spełniania warunków nastąpi na zasadzie spełnia/niespełna na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Ocena spełniania warunków nastąpi na zasadzie spełnia/niespełna na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie na temat wdrożenia w zakładzie systemu HCCP 4.1.5.) Oświadczenie, że zakład spełnia szczegółowe warunki weterynaryjne wymagane przy uboju , rozbiorze i przetwórstwie mięsa ,zwierząt rzeźnych określonych przepisami prawa ( Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju z dnia10.07.2003r. oraz rozporządzenie z dnia 4.11.2002r.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w trakcie trwania Umowy w przypadku zmiany stawek VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zlotow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im.A.Sokołowskiego ul.Szpitalna 28 77-400 Złotów pokój 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy im.A.Sokołowskiego ul.Szpitalna 28 77-400 Złotów pokój 105 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - dostawa mięs i wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa artykułu j.m. Przypuszczalna ilość zamówienia 1. boczek świeży kg 30 2. karkówka b/k kg 900 3. łopatka b/k kg 1500 4. schab z kością kg 3000 5. wołowina extra b/k (na zrazy) kg 1100 6. żeberka kg 500 7. kaszanka kg 700 8. wątrobianka kg 350 9. parówki grube wieprzowe ( w naturalnym flaku). kg 1300 10. kiełbasa typu metka kg 350 11. gulaszowe kg 1200 12. szynka surowa bez kości (mięso) kg 1400 13. kieł. krakowska sucha kg 250 14. kieł. szynkowa kg 1000 15. kieł. zwyczajna kg 200 16. kieł. śląska kg 350 17. kieł. piwna kg 500 18. kieł. tostowa/blok kanapkowy kg 500 19. szynka gotowana kg 50 20. szynka parzona wiejska kg 500 21. myszka parzona kg 500 22. ogonówka parzona kg 250 23. boczek wędzony kg 250 24. salceson czarny ozorowy kg 100 25. kiełbasa biała parzona kg 300 26. przysmak śniadaniowy (tyrolska) kg 500 27. polędwica drobiowa, miodowa lub podobna kg 950 28. pieczeń cebulowa, rzymska lub podobna kg 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet II- dostawa drobiu świeżego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa artykułu Przypuszczalna ilość zamówienia j.m. 1. Kurczaki 800 kg 2. Ćwiartka z kurczaka 2300 kg 3. Filet drobiowy 600 kg 4. Porcje rosołowe 2100 kg 5. Wątroba drobiowa 500 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.