eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi transportowe związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, na terenie działania Obwodu Drogowego w Zamysłowie (Przetarg nr 15/U/2010)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Poznań: Usługi transportowe związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, na terenie działania Obwodu Drogowego w Zamysłowie (Przetarg nr 15/U/2010)
Numer ogłoszenia: 279831 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8593430, faks 061 8593429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.bip.net.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, na terenie działania Obwodu Drogowego w Zamysłowie (Przetarg nr 15/U/2010).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Zamysłowie. Zamówienie będzie prowadzone na zasadach współpracy Obwodu Drogowego i wybranych w przetargu Wykonawców w ten sposób, że: - obwód zapewni organizację robót i nadzór oraz piaskarki, lampy pulsujące na piaskarki, pługi, zawieszenie do pługów, mieszanki piasku z chlorkiem sodu. - wykonawcy świadczyć będą usługi własnym sprzętem, obowiązkowo wyposażonymi w lampy pulsujące i łączność telefoniczną, Zamówienie zostało podzielone na sześć zadań i dopuszcza się składanie ofert częściowych. Zamówienie obejmuje następujący transport i sprzęt: Zadanie I - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 6 ton - 3 szt., Sprzęt wymieniony w Zadaniu Nr I; musi mieć możliwość zamontowania piaskarki i pługa. Zadanie II - ciągnik rolniczy o mocy powyżej 85 KM - 1 szt., Zadanie III - ciągnik rolniczy - 4 szt. Sprzęt wymieniony w Zadaniu Nr II i Nr III, musi mieć możliwość zamontowania pługa. Zadanie IV - ładowarka powyżej 0,6 m3 do 1,2 m3 - 1 szt., Zadanie V - równiarka lub pług ciężki - 1 szt., Zadanie VI - ładowarka czołowa powyżej 2 m3 - 2 szt. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust.1 pkt 1 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zgodnie z wymaganiami ustawowymi zamawiający żąda złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.1. pełnomocnictwo dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów - spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający żąda złożenia dokumentów napisanych w języku polskim. 3. Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem /każda strona/ przez Wykonawcę. 4. Załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika. 5. Załączniki, dla których zostały określone wzory, należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań, bez dokonywania zmian w treści tych dokumentów. Jeżeli w załącznikach zabraknie miejsca należy załączyć dodatkowe strony. 6. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust. 1, pkt. 3 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia - zamawiający żąda przedstawienia niżej wymienionych dokumentów: 1. wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca do realizacji zamówienia : Zadanie I - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 6 ton - 3 szt. Sprzęt wymieniony w Zadaniu Nr I; musi mieć możliwość zamontowania piaskarki i pługa. Zadanie II - ciągnik rolniczy o mocy powyżej 85 KM - 1 szt., Zadanie III - ciągnik rolniczy - 4 szt. Sprzęt wymieniony w Zadaniu Nr II i Nr III, musi mieć możliwość zamontowania pługa. Zadanie IV - ładowarka powyżej 0,6 m3 do 1,2 m3 - 1 szt., Zadanie V - równiarka lub pług ciężki - 1 szt., Zadanie VI - ładowarka czołowa powyżej 2 m3 - 2 szt. 1.1. wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zgodnie z treścią Załącznika - Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z niech przy wykonaniu zamówienia zamieszczonego w SIWZ. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów - spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający żąda złożenia dokumentów napisanych w języku polskim. 3. Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem /każda strona/ przez Wykonawcę. 4. Załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika. 5. Załączniki, dla których zostały określone wzory, należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań, bez dokonywania zmian w treści tych dokumentów. Jeżeli w załącznikach zabraknie miejsca należy załączyć dodatkowe strony. 6. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty ( na załączonym druku) - należy podać cenę netto, określić procentowo wysokość podatku VAT i podać cenę brutto, z dokładnością do 0,01 zł. Obowiązuje zasada zaokrąglania w górę liczby 5 występującej na trzecim miejscu po przecinku np. 4,375 = 4,38 . Cenę należy podać z obowiązującym aktualnie podatkiem VAT. 2. Formularz cenowy ( na załączonym druku dla Zdania nr ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpp.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, VI piętro, pokój 603.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, V piętro, pokój 504.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 6 ton - 3 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt będzie zatrudniany w miarę potrzeb zamawiającego w następującej ilości usług: a)Samochód ciężarowy o ładowności powyżej 6 ton, z pługiem i piaskarką - 9000 km - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 2500 km - ilość usług na prawach opcji - 6500 km b) Samochód ciężarowy o ładowności powyżej 6 ton, z pługiem i piaskarką - 9000 km - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 2500 km - ilość usług na prawach opcji - 6500 km c) Samochód ciężarowy o ładowności powyżej 6 ton, z pługiem i piaskarką - 9000 km - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 2500 km - ilość usług na prawach opcji - 6500 km. Wymieniony sprzęt musi mieć możliwość zamontowania piaskarki i pługa. W Zadaniu, może być wykorzystany pług i piaskarka jednocześnie, a także tylko piaskarka lub tylko pług, jest to uzależnione od potrzeb zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany skalkulować w cenie jednostkowej w/w wykorzystanie sprzętu. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - ciągnik rolniczy o mocy powyżej 85 KM - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt będzie zatrudniany w miarę potrzeb zamawiającego w następującej ilości usług: Ciąg rolniczy o mocy powyżej 85 KM z pługiem - 100 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 30 godz. - ilość usług na prawach opcji - 70 godz. Sprzęt wymieniony w Zadaniu musi mieć możliwość zamontowania pługa. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - ciągnik rolniczy - 4 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt będzie zatrudniany w miarę potrzeb zamawiającego w następującej ilości usług:a) Ciągnik rolniczy z pługiem - 100 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 20 godz. - ilość usług na prawach opcji - 80 godz. b) Ciągnik rolniczy z pługiem - 100 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 20 godz. - ilość usług na prawach opcji - 80 godz. c) Ciągnik rolniczy z pługiem - 100 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 20 godz. - ilość usług na prawach opcji - 80 godz. d) Ciągnik rolniczy z pługiem - 100 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 20 godz. - ilość usług na prawach opcji - 80 godz. Wymieniony sprzęt, musi mieć możliwość zamontowania pługa. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - ładowarka powyżej 0,6 m3 do 1,2 m3 - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt będzie zatrudniany w miarę potrzeb zamawiającego w następującej ilości usług: Ładowarka powyżej 0,6 m3 do 1,2 m3 a) godziny pracy - 170 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 50 godz. - ilość usług na prawach opcji - 120 godz. b) godziny postojowe - 250 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 90 godz. - ilość usług na prawach opcji - 160 godz. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - równiarka lub pług ciężki - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt będzie zatrudniany w miarę potrzeb zamawiającego w następującej ilości usług: Równiarka lub pług ciężki - 80 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 20 godz. - ilość usług na prawach opcji - 60 godz. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI - ładowarka czołowa powyżej 2 m3 - 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt będzie zatrudniany w miarę potrzeb zamawiającego w następującej ilości usług:a) Ładowarka czołowa powyżej 2 m3 - 50 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 10 godz. - ilość usług na prawach opcji - 40 godz. b) Ładowarka czołowa powyżej 2 m3 - 50 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 10 godz. - ilość usług na prawach opcji - 40 godz. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.