Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Trzebnica: Dostawa i montaż wyposażenia na Stadionie Miejskim w Trzebnicy
Numer ogłoszenia: 279804 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebnica , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 388 81 80, faks 071 722 78 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia na Stadionie Miejskim w Trzebnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż ekranu i systemu nagłośnienia; maszyn do pielęgnacji i konserwacji boisk; sprzętu do piłki nożnej; sprzętu lekkoatletycznego i wyposażenia szatni, w tym wykonanie między innymi: Zad I. Ekran i system nagłośnienia A. Ekran LED - 1 kpl. -dostawa fabrycznie nowego ekranu LED, -montaż ekranu łącznie z wykonaniem konstrukcji wsporczej i fundamentu, -wykonanie okablowania do dwóch punktów dostępu wraz z podłączeniem zasilania do istniejącej linii kablowej YKY 5x6m2, -uruchomienie ekranu LED, -wprowadzenie do systemu komputerowego grafiki, -przeprowadzenie szkolenia wskazanych przez Zamawiającego 3 osób B. System nagłośnienia - 1 kpl. -dostawa fabrycznie nowego systemu nagłośnienia, -montaż systemu nagłośnienia, -wykonanie okablowania do dwóch punktów dostępu wraz z podłączeniem zasilania, -uruchomienie systemu nagłośnienia, -przeprowadzenie szkolenia wskazanych przez Zamawiającego 3 osób Zad. II.- Maszyny do pielęgnacji i konserwacji boisk A. Maszyna do konserwacji i pielęgnacji - TURF BOY TB2 - 1 kpl. B. Kosiarka - John Deere 2653B Precision Cut - 1 kpl. -dostawa fabrycznie nowych maszyn j.w. w miejsce wskazane przez Zamawiającego, -przeprowadzenie szkolenia wskazanych przez Zamawiającego 2 osób Zad. III. - Wyposażenie do piłki nożnej A. Wahadło Skills King - 2 kpl. B. Sztuczny mur na murawę sztuczną i naturalną - 10 kpl. C. Bieżnia do piłek Soccer Wave - 2 szt. D. Wyrzutnia piłek - 1 szt. E. Bramka odbijająca - 4 szt. F. Drabinka koordynacyjna potrójna - 2 kpl. G. System Tablic Odbicia Piłki - 1 kpl. H. Bramka do piłki nożnej aluminiowa, 5x2 m; przenośna - 4 kpl. -dostawa fabrycznie nowego sprzętu j.w. w miejsce wskazane przez Zamawiającego, Zad. IV. -Wyposażenie lekkoatletyczne A. Blok startowy wyczynowy - 6 szt. B. Stojak wyczynowy - 1 kpl. C. Poprzeczka wyczynowa - 3 szt. D. Zeskok klubowy - 1 szt. E. Standardowy zestaw pomiaru czasu - 1 kpl. -dostawa fabrycznie nowego sprzętu j.w. w miejsce wskazane przez Zamawiającego, Zad. V.- Wyposażenie szatni A. Aluminiowa tablica taktyczna o wymiarach 60x90cm - 3 szt. B. Ławko-wieszak do szatni dwustronny - 4,50 mb. C. Ławka do szatni - 9,60 mb. D. Wieszak do szatni na ramie metalowej - 17,40 mb. E. Podest szer. 60cm do ławko-wieszaków - 23,50 mb. F. Stojak rowerowy SPIRALA C - 5 miejsc rowerowych - 3 szt. G. Kosz siatkowy z daszkiem (25l.) - 12 szt. -dostawa fabrycznie nowego sprzętu j.w. w miejsce wskazane przez Zamawiającego,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zad. I. - 6.000,00 zł, Zad. II .- 3.500,00 zł, Zad. III.- 1.000,00 zł, Zad. IV. - 1.000,00 zł, Zad. V.- 400,00 zł. Na wszystkie zadania - 11.900,00 zł,
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat, odpowiadające swym rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, minimum: dla Zad. I.- Dwie dostawy łącznie z montażem i uruchomieniem stacjonarnego zewnętrznego pełnokolorowego ekranu LED na stadionie sportowym oraz dwie dostawy łącznie z montażem i uruchomieniem systemu nagłośnienia na stadionie sportowym. dla Zad. II.- Dwie dostawy kosiarek oraz dwie dostawy maszyn do konserwacji i pielęgnacji boisk. dla Zad. III.- Jedną dostawę wyposażenia do piłki nożnej dla Zad. IV.- Jedną dostawę wyposażenie do lekkoatletyki dla Zad. V.- Jedną dostawę wyposażenia szatni Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie opłaconej aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wykonawcy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b PZP, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, b) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia daty zakończenia realizacji umowy. c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. d) wartości umowy, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, których nie można było wcześniej przewidzieć a niezbędnych do osiągnięcia efektu końcowego i zakończenia zadania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego - www.bip.trzebnica.pl lub otrzymać w siedzibie Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, pokój nr 40 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Opracowanie dokumentacji projektowej, modernizacji, przebudowy i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Trzebnica
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1368 D wraz z budową chodnika w miejscowości Ligota Piękna, gm. Wisznia Mała"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów placówek oświatowych w Trzebnicy, Żmigrodzie i Obornikach Śląskich
- "Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego"
- "Sukcesywne dostawy artykułów do sprzątania, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opryskiwacza polowego dla IUNG - PIB w Puławach, RZD Kępa
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych - krzesła obrotowe
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Dostawa wyposażenia meblowego do nowej siedziby Gminy Zambrów"
- Modernizacja gminnego lokalu użytkowo-usługowego przy ul. Przedszkolnej 2 w Brzegu Dolnym na potrzeby funkcjonowania Multicentrum Idei Zero Waste w Brzegu Dolnym
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.