eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Przebudowa ul. Jedności Narodowej w Sławnie- Etap III.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Sławno: Przebudowa ul. Jedności Narodowej w Sławnie- Etap III.
Numer ogłoszenia: 279796 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sławnie , ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8103051, faks 059 8103340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.slawno.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Jedności Narodowej w Sławnie- Etap III..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1) przebudowę ulicy Jedności Narodowej na odcinku od ul. Kopernika wraz ze skrzyżowaniem do wysokości około środka budynku nr 27, 2) rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej ulicy, w celu odsłonięcia nawierzchni z kostki brukowej kamiennej, oczyszczenie kostki w celu jej ponownego wbudowania, 3) wykonanie progów zwalniających na skrzyżowaniu z ul. Kopernika oraz na przejściu dla pieszych w rejonie ul. Pocztowej, 4) wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu (znaki drogowe), 5) ułożenie poszczególnych warstw konstrukcyjnych jezdni. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiono w Przedmiarach robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego określonego w III części SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy muszą spełniać warunki: 1) posiadać doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) każde (załącznik nr 2). 2) Posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów określonych w części IX SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje bez zastrzeżeń, zawarte w treści formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 3) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na czas wskazany w SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 4) Oświadczenie o akceptacji warunków umowy, której wzór załączono do SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 5) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy (załącznik nr 1 do SIWZ), 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki, 8) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) Wykaz co najmniej 2 wykonanych robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł każda w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest przedstawienie min. 2 dokumentów potwierdzających realizację, z których musi wynikać wielkość robót, zakres robót, okres ich realizacji, miejsce realizacji oraz fakt należytego ich wykonania, np. protokół odbioru robót, referencje, 11) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300.000,00 zł. Dokument ten wymagany będzie przed podpisaniem umowy. Przy składaniu oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że w przypadku wybrania jego oferty jako najkorzystniejszej, najpóźniej na dzień podpisania umowy przedłoży wymaganą polisę lub inny dokument ubezpieczenia. Zamawiający nie podpisze umowy z wykonawcą, w przypadku braku tego dokumentu. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, skutki nie podpisania umowy, będą traktowane jako uchylanie się wykonawcy od podpisania umowy. 12) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w branży budowlanej oraz zaświadczenia wystawione przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby oraz posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 13) Kosztorys ofertowy, 14) Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy. W celu stwierdzenia czy wykonawca spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne, wielkości wymienione w pkt 10 dotyczące poszczególnych partnerów konsorcjum, będą zsumowane. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6, 7, 8 i 9 SIWZ składa dokument lub dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. §2 ust. 1, 2, 3 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 6, 7, 8 i 9 SIWZ składa każdy z Wykonawców. Wymagania dotyczące doświadczenia w realizacji zadań o podobnym charakterze, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również potencjału ekonomicznego wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. W przypadku kiedy wykonawcy wspólnie składają ofertę, mają wówczas obowiązek ustanowić pełnomocnika do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo - reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wówczas zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowy regulującej współpracę tych podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.slawno.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sławnie ul. M. Curie-Skłodowskiej 9 76-100 Sławno osoba do kontaktu: Małgorzata Łasek tel.: (059)810 00 14; pok. 46.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Sławnie ul. M. Curie-Skłodowskiej 9 76-100 Sławno sekretariat pok. 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.