eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektuJestem dobry, będę lepszy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-08

Biała Podlaska: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu: Jestem dobry, będę lepszy
Numer ogłoszenia: 279784 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3436606, faks 83 3436606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz1.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu: Jestem dobry, będę lepszy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu: Jestem dobry, będę lepszy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Głównym celem projektu jest podniesienie poziomu nauczania i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Technikum nr 1 w Białej Podlaskiej oraz wzrost mobilności uczniów, służący zwiększeniu szans na zatrudnienie na lokalnym rynku pracy. Część nr 1: Dodatkowe zajęcia praktyczne: Gotuj i podawaj na miarę XXI wieku. Ilość godzin: 40. Realizacja styczeń 2012- marzec 2012, minimum 2 godz./ tyg. oraz minimum 5 godz. miesięcznie w trybie weekendowym. Część nr 2 Zajęcia AutoCad - grupa 1. Ilość godzin: 40. Realizacja styczeń 2012- marzec 2012, minimum 5 godzin x 5 dni w czasie ferii zimowych oraz minimum 5 godzin miesięcznie. Część nr 3 Zajęcia AutoCad - grupa 2, Ilość godzin: 40. Realizacja styczeń 2012- marzec 2012, minimum 5 godzin x 5 dni w czasie ferii zimowych oraz minimum 5 godzin miesięcznie.Część nr 4 Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze Przedmioty zawodowe - zawód: kucharz. Ilość godzin: 40. Realizacja styczeń 2012- czerwiec 2012, zajęcia minimum 5 godz. miesięcznie w trybie weekendowym Część nr 5 Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze Matematyka w nauczaniu ekonomii i informatyki grupa 1.Ilość godzin: 40. Realizacja październik 2011- czerwiec 2012, zajęcia minimum 5 godz. miesięcznie w trybie weekendowym. Część nr 6 Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze Matematyka w nauczaniu ekonomii i informatyki grupa 2. Ilość godzin: 40. Realizacja październik 2011- czerwiec 2012, zajęcia minimum 5 godz. miesięcznie w trybie weekendowym. Część nr 7 Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze Matematyka w nauczaniu ekonomii i informatyki grupa 3, Ilość godzin: 40. Realizacja październik 2011- czerwiec 2012, zajęcia minimum 5 godz. miesięcznie w trybie weekendowym. Część nr 8 Kola zainteresowań: Koło Dziennikarskie. Ilość godzin: 30. Realizacja wrzesień 2011- czerwiec 2012, 2 soboty w miesiącu po 2 godz. Część nr 9 Konsultacje z doradcą zawodowym, Ilość godzin: 120. Realizacja wrzesień 2011- czerwiec 2012, 4 godziny tygodniowo w trybie popołudniowym i/lub weekendowym. Część nr 10 Zajęcia grupowe z doradcą zawodowym - grupa 1. Ilość godzin: 15. Realizacja wrzesień 2011- czerwiec 2012, 2 godziny miesięcznie w trybie popołudniowym i/lub weekendowym. Część nr 11 Zajęcia grupowe z doradcą zawodowym - grupa 2. Ilość godzin: 15. Realizacja wrzesień 2011- czerwiec 2012, 2 godziny miesięcznie w trybie popołudniowym i/lub weekendowym. Część nr 12 Zajęcia grupowe z doradcą zawodowym - grupa 3. Ilość godzin: 15. Realizacja wrzesień 2011- czerwiec 2012, 2 godziny miesięcznie w trybie popołudniowym i/lub weekendowym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy- załącznik 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy- załącznik 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: 1) Wykonawca dołączy oświadczenie o spełnianiu tego warunku załącznik 3 do SIWZ oraz 2) wykaże spełnienie następujących wymagań: W częściach 1-8 (Załącznik 4a do SIWZ): posiadanie kwalifikacji do zajmowania stanowiska nauczyciela w zakresie objętym zamówieniem (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.), znajomość specyfiki pracy i potrzeb środowiska szkolnictwa zawodowego, w którym będzie realizował przedmiot umowy oraz wykaże się co najmniej rocznym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć w tym środowisku oraz w części 1: ukończony kierunek studiów i/lub nauczane przedmioty związane z tematyką zajęć w zakresie objętym zamówieniem i w częściach 2 i 3: ukończony kurs co najmniej AutoCad 2D i posiadanie certyfikatu firmy Autodesk.W częściach 9 - 12 (Załącznik 4b do SIWZ): ukończone studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego lub studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem danego rodzaju prowadzonych zajęć

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy- załącznik 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia ważności oferty i spełniania wymaganych warunków, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia według poniższych zasad: 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ), 3) Wykaz informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i umiejętności niezbędnych do wykonywania zamówienia(wraz z załącznikami): Załącznik nr 4a - wymagany w częściach 1-8 lub Załącznik nr 4b - wymagany w częściach 9 - 12. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku oferty i oświadczeń wymagany jest dokument oryginalny.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:1)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zmówienia,2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpłynąć na realizację zamówienia, 3)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości,4)gdy wystąpią obiektywne przeszkody umożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz1.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej,ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska woj. lubelskie sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2011 godzina 11:30, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej,ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska - sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu pt.: Jestem dobry, będę lepszy - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dodatkowe zajęcia praktyczne: Gotuj i podawaj na miarę XXI wieku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin: 40. Realizacja styczeń 2012- marzec 2012, minimum 2 godz./ tyg. oraz minimum 5 godz. miesięcznie w trybie weekendowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia AutoCad - grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin: 40. Realizacja styczeń 2012- marzec 2012, minimum 5 godzin x 5 dni w czasie ferii zimowych oraz minimum 5 godzin miesięcznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia AutoCad - grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin: 40. Realizacja styczeń 2012- marzec 2012, minimum 5 godzin x 5 dni w czasie ferii zimowych oraz minimum 5 godzin miesięcznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze: Przedmioty zawodowe - zawód: kucharz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin: 40. Realizacja styczeń 2012- czerwiec 2012, zajęcia minimum 5 godz. miesięcznie w trybie weekendowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze: Matematyka w nauczaniu ekonomii i informatyki grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin: 40. Realizacja październik 2011- czerwiec 2012, zajęcia minimum 5 godz. miesięcznie w trybie weekendowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze Matematyka w nauczaniu ekonomii i informatyki grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin: 40. Realizacja październik 2011- czerwiec 2012, zajęcia minimum 5 godz. miesięcznie w trybie weekendowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze Matematyka w nauczaniu ekonomii i informatyki grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin: 40. Realizacja październik 2011- czerwiec 2012, zajęcia minimum 5 godz. miesięcznie w trybie weekendowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Koła zainteresowań: Koło Dziennikarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin: 30. Realizacja wrzesień 2011- czerwiec 2012, 2 soboty w miesiącu po 2 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Konsultacje z doradcą zawodowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin: 120. Realizacja wrzesień 2011- czerwiec 2012, 4 godziny tygodniowo w trybie popołudniowym i/lub weekendowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia grupowe z doradcą zawodowym - grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin: 15. Realizacja wrzesień 2011- czerwiec 2012, 2 godziny miesięcznie w trybie popołudniowym i/lub weekendowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia grupowe z doradcą zawodowym - grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin: 15. Realizacja wrzesień 2011- czerwiec 2012, 2 godziny miesięcznie w trybie popołudniowym i/lub weekendowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia grupowe z doradcą zawodowym - grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin: 15. Realizacja wrzesień 2011- czerwiec 2012, 2 godziny miesięcznie w trybie popołudniowym i/lub weekendowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.