eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łodź › ZP/24/2013 NA Świadczenie usług należytego utrzymanie czystości w budynkach biurowych stanowiących siedziby Zamawiającego w podziale na II ZADANIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-23

Łodź: ZP/24/2013 NA Świadczenie usług należytego utrzymanie czystości w budynkach biurowych stanowiących siedziby Zamawiającego w podziale na II ZADANIA
Numer ogłoszenia: 279711 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267487 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty, Ul. Drewnowska 5, 91-002 Łodź, woj. łódzkie, tel. 42 654 05 08, faks 42 654 75 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/24/2013 NA Świadczenie usług należytego utrzymanie czystości w budynkach biurowych stanowiących siedziby Zamawiającego w podziale na II ZADANIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: utrzymanie czystości w budynkach biurowych stanowiących siedziby Zamawiającego w podziale na 2 zadania. Dla ZADANIA I przy ulicy Drewnowskiej 5 pow. wew. 567,14 m2, pow. okien 75 m2 (2 łazienki) przy ulicy Sędziowskiej 16 pow. wew. 406,46 m2, pow. okien 106,56 m2 (4 łazienki) przy ulicy Przemysłowej 7 pow. wew. 323,12 m2, pow. okien 55,13 m2 (4 łazienki) Dla ZADANIA II przy ulicy Wielkopolskiej 53 pow. wew. 350,12 m2, pow. okien 50 m2 (2 łazienki) przy ulicy Tybury 7 pow. wew. 161,91 m2, pow. okien 20 m2 (2 łazienki) przy ulicy Rojnej 1 pow. wew. 56,22 m2, pow. okien 8 m2 (1 łazienka) B. Sprzątanie nieruchomości odbywać się będzie w dni robocze po godzinach pracy Zamawiającego - pon.-pt. po godz. 15:00, wt.- po godz. 17:00. 1. Do obowiązków Wykonawcy codziennego sprzątania biura należy: opróżnianie koszy na śmieci i wykładania ich workami foliowymi, zamiatanie, zbieranie nieczystości z powierzchni wewnętrznych, mycie podłóg, mycie na mokro i dezynfekcja sedesów, umywalek i baterii oraz przylegającej glazury, kontrola zużycia i ewentualna wymiana kostki WC, uzupełnianie dozowników na mydło, uzupełnianie ręczników papierowych i papieru toaletowego (białego), mycie na mokro i polerowanie lusterek, odkurzanie wykładzin dywanowych, usuwanie kurzu z powierzchni meblowych. 2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach miesięcznego sprzątania biura należy: mycie ścian malowanych farbą olejną lub wyłożonych glazurą oraz kaloryferów, mycie koszy na śmieci, mycie parapetów, mycie na mokro drzwi wewnętrznych, wyłączników światła, dezynfekcja aparatów telefonicznych, mycie poręczy na klatkach schodowych. 3. Do obowiązków Wykonawcy w ramach półrocznego sprzątania biura należy: mycie okien i stolarki okiennej, mycie krat, mycie na mokro żyrandoli oświetleniowych, pranie firanek (zdjęcie i zawieszenie). 4. Zakup środków i narzędzi należy do Wykonawcy. Wykonawca zakupuje ręczniki papierowe, papier toaletowy (biały),worki foliowe na śmieci, mydło w płynie do dozowników sanitarnych oraz środki zapachowe w związku z tym, koszt ich zakupu należy wliczyć w cenę usługi sprzątania. Materiały te będą na bieżąco uzupełniane przez pracowników Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazywania do sprzątania pomieszczeń po remontach bez dodatkowego wynagrodzenia. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, najpóźniej w pierwszym dniu realizacji umowy, danych pracownika zajmującego się sprzątaniem siedziby Zamawiającego , a w przypadku zaistnienia zmian do ich aktualizacji. 7. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu prac do zamykania drzwi zewnętrznych i załączania systemu alarmowego. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego w szczególności dotyczących systemu zabezpieczeń, przedmiotów i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach, o których dowiedział się w trakcie realizacji umowy, jak również do pozostawienia w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi z racji wykonywania umowy mógłby się zetknąć. 9. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej, uwzględniającej specyfikę sprzątanych pomieszczeń jak i ich wyposażenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: utrzymanie czystości w budynkach biurowych stanowiących siedziby Zamawiającego w podziale na 2 zadania. Dla ZADANIA I przy ulicy Drewnowskiej 5 pow. wew. 567,14 m2, pow. okien 75 m2 (2 łazienki) przy ulicy Sędziowskiej 16 pow. wew. 406,46 m2, pow. okien 106,56 m2 (4 łazienki) przy ulicy Przemysłowej 7 pow. wew. 323,12 m2, pow. okien 55,13 m2 (4 łazienki)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowa Spółdzielnia Światowid, ul. Sienkiewicza 9, 90-113 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35982,36

  • Oferta z najniższą ceną: 35982,36 / Oferta z najwyższą ceną: 89039,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: utrzymanie czystości w budynkach biurowych stanowiących siedziby Zamawiającego w podziale na 2 zadania.Dla ZADANIA II przy ulicy Wielkopolskiej 53 pow. wew. 350,12 m2, pow. okien 50 m2 (2 łazienki) przy ulicy Tybury 7 pow. wew. 161,91 m2, pow. okien 20 m2 (2 łazienki) przy ulicy Rojnej 1 pow. wew. 56,22 m2, pow. okien 8 m2 (1 łazienka)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowa Spółdzielnia Światowid, ul. Sienkiewicza 9, 90-113 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15768,24

  • Oferta z najniższą ceną: 15768,24 / Oferta z najwyższą ceną: 53136,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.