eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Bielsko-Biała: Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 279678 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247870 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej, ul. Krakowska 315d, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8297590 do 592, faks 033 8297590.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. mająca na celu: 1.Zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zakładu. 2.Ochronę mienia Zakładu przed kradzieżą i dewastacją. 3.Zabezpieczenie terenu Zakładu przed wjazdem pojazdów nieuprawnionych. 4.Podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia. mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Zakładu. 5.Kierowanie ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej. 6.Stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa publicznego. 7.Niedopuszczenie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach. 8.W przypadku podjęcia czynności ochronnych ujęcie sprawcy i przekazanie go Policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. 9.W przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno-blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia. 10.Otwieranie bramy wjazdowej przed rozpoczęciem pracy Zakładu (godz. 600) i zamykanie bramy wjazdowej tuż po zakończeniu pracy Wagi. 11.Kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zamawiającego. 12.Reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zakładu. 13.Niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych prób włamania i innych czynach przestępczych. 14.Sprawdzenie po godzinach pracy Zakładu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów. 15.Wystawianie przepustek dla gości przebywających na terenie Zakładu. Usługa obejmuje ochronę całego terenu Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. oraz następujących obiektów i sprzętu zlokalizowanych na w/w terenie: - Teren składowisko odpadów oraz maszyn i urządzeń na składowisku - Budynek Zarządu - Budynek sortowni wraz z częścią socjalną - Budynek kompostowni wraz z obszarem biofiltra - Budynek wagi towarowej - Magazyny surowców wtórnych - Wiaty garażowe - Budynek demontażu odpadów wielkogabarytowych - Budynek warsztatu wraz z magazynem - Maszyny i urządzenia na terenie Zakładu - Zbiorniki i przepompownie - Ogrodzenia i sieć oświetleniowa - Dystrybutory paliwa Ochrona będzie pełniona w zakresie monitoringu elektronicznego oraz fizycznego dozorowania obiektów w drodze ustanowienia dwóch posterunków ochrony: Posterunek nr 1(zlokalizowany w budynku wagi) - dozór przez 24h/dobę siedem dni w tygodniu, wykonywany przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony (zakres rzeczowy opisany w § 2 pkt 2.1. Załączniku nr 6 do SIWZ -Projekt Umowy). Posterunek nr 2 (zlokalizowany w dozorówce na obszarze składowiska) - dozór przez 24h/dobę siedem dni w tygodniu, wykonywany przez dwóch pracowników: 1 licencjonowanego, 1 nielicencjonowanego pracownika ochrony. Ochrona terenu Zakładu będzie wspomagana przez system monitoringu elektronicznego zapewniony przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni transmisję sygnałów alarmowych z lokalnych systemów alarmowych do centrum operacyjnego. Wykonawca podczas godzin świadczenia ochrony zapewni nadzór dyżurnego centrum operacyjnego z możliwością niezwłocznej reakcji patrolu interwencyjnego, składającego się z dwóch licencjonowanych pracowników, w stanie zagrożenia sygnalizowanego przez pracownika ochrony, pracownika Zamawiającego lub systemy alarmowe, w czasie do 20 minut po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie. Wykonawca będzie odpowiedzialny za bieżące prowadzenie książki dozoru oraz jej przekazywanie na każde żądanie Zamawiającego. W książce odnotowane będą: a) Imię i nazwisko oraz numer licencji pełniącego służbę, b) każdorazowe zdanie i przyjęcie służby, c) godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy, d) wszelkie uwagi oraz zdarzenia zaistniałe w trakcie służby, e) czytelny podpis pracownika pełniącego służbę. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania elektronicznego systemu kontroli obchodów (ESK) na terenie Zakładu. Ścieżka obchodu - zgodnie z mapką (stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). Trasa obchodu wynosi ok. 3,5 km. Obchody wykonywane będą w sposób ciągły całą dobę. Obchód powinien rozpocząć się o pełnej godzinie. Raporty z obchodów wystawiane będą co 10 dni (przesyłane drogą elektroniczną do Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu Wykazu pracowników powołanych do ochrony mienia Zamawiającego służby z wyszczególnieniem nazwisk, nr licencji. Wykonawca ma obowiązek aktualizacji listy, w przypadku zmiany pracowników, oraz przedłożenia aktualnych licencji. Każdy pracownik WYKONAWCY będzie posiadał przypięty w klapie identyfikator. Identyfikator powinien być czytelny w treści: imię, nazwisko, pracownik ochrony licencjonowany/nielicencjonowany. Pracownicy dozoru będą odpowiednio wyposażeni i umundurowani oraz dodatkowo wyposażeni w kamizelki odblaskowe. Wykonawca zapewni umundurowanie i wyposażenie pracowników ochrony, w środki łączności bezprzewodowej i środki przymusu bezpośredniego wynikające z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), identyfikatory oraz kamizelki odblaskowe. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z wykonywanym zakresem prac, a w szczególności mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, dotyczących systemu zabezpieczenia stosowanego przez Zamawiającego w chronionych obiektach, w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. Zamawiający zapewni Wykonawcy: - Pomieszczenie portierni zlokalizowane w budynku wagi (Posterunek nr 1) - Pomieszczenie dozorcówki zlokalizowane przy składowisku (Posterunek nr 2) Możliwość korzystania z linii telefonicznych w celach związanych wyłącznie z wykonywaniem usługi. Zamawiający będzie dokonywać okresowego kontrolowania realizacji usług przez Wykonawcę poprzez bezpośrednią wizytację posterunków ochrony jak i analizę rejestratorów monitoringu elektronicznego. Wykonawca zapewnia łączność pomiędzy pracownikami ochrony pełniącymi służbę (za pomocą krótkofalówek, telefonów komórkowych). Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Promos Spółka z o.o., ul. Kocmyrzowska 13 a, 31-750 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196976,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 271998,00

  • Oferta z najniższą ceną: 271998,00 / Oferta z najwyższą ceną: 538740,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.