To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-21
Zabrze: Dostawa wyposażenia warsztatu mechanicznego
Numer ogłoszenia: 27962 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 496598 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia warsztatu mechanicznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, posadowienie, podłączenie i uruchomienie urządzeń wyposażenia warsztatu mechanicznego opisanych szczegółowo w załączniku nr 4, tj.: 1.1.Tokarki; 1.2.Walcarki mechanicznej; 1.3.Wycinarki; 1.4.Nożyc gilotynowych hydraulicznych; 1.5.Piły taśmowej do metalu; 1.6.Szlifierki stołowej dwutarczowej; 1.7.Wiertarki słupowej. 2.Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, posiadać deklarację zgodności i być oznakowane CE zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz spełniać wymagania aktualnej Dyrektywy Maszynowej. 3.Urządzenia muszą być kompletne, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów przez Wykonawcę oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenia były gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 4.Urządzenia muszą być dostarczone i zamontowane u Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Transport musi być dostosowany do warunków komunikacyjnych na terenie Zamawiającego. Opis miejsca lokalizacji urządzeń zawiera załącznik nr 4. 5.W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do Zamawiającego m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego). 6.Wykonawca zobowiązany będzie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym do instalacji i uruchomienia urządzeń. 7.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kompletnego szkolenia użytkowników z zakresu obsługi urządzeń. Szkolenie obejmować będzie co najmniej 3 osoby. 8.Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na urządzenia wynosi minimum 24 miesiące od bezusterkowego zakończenia instalacji na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz z urządzeniami. 9.Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania urządzeń chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następować będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10.Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 11.Wykonawca powinien zapewnić czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie do 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii urządzenia po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. 12.Wraz z dostawą urządzeń Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych zgodnie z wymogami SIWZ i złożoną ofertą oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 13.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opisy techniczne urządzeń. 14.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. 14.1.W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 14.2.Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż określony w SIWZ. 14.3.W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia. 15.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 4 do SIWZ. 16.Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00 - Obrabiarki 42.62.10.00 - Tokarki 42.93.21.00 - Walcarki 43.81.20.00 - Piły 43.41.40.00 - Szlifierki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest finansowany z projektu kluczowego nr 53 (nr POIG.02.01.00-00-165/08) pt.: Centrum Czystych Technologii Węglowych - część technologiczna w Zabrzu, finansowanego ze środków Funduszy Strukturalnych na lata 2007 - 2013 w ramach Programu Operacyjnego: Innowacyjna Gospodarka, Priorytet/działanie: 2, Oś priorytetowa: Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.1: Rozwój ośrodków o wysokim potencjalne badawczym lub może być finansowany ze środków własnych Zamawiającego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- BTH Solidni Sp. z o.o., Wrocławska 25/3, 61-838 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 271697,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 349812,00
Oferta z najniższą ceną: 349812,00 / Oferta z najwyższą ceną: 349812,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- Dostawa rejestratorów holterowskich
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Apteki w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Sygn. DZP/12 TP/2024
- Dostawę elektrod ablacyjnych
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pozostałego sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 41/D
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby Obwodów Drogowych
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"
- Dostawa urządzeń, wyposażenia oraz samochodu w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
- zakup sprzętu dla laboratoriów.
więcej: Obrabiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.