eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Remont nawierzchni drogi wewnętrznej na terenie SPZZOZ Gryfice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Gryfice: Remont nawierzchni drogi wewnętrznej na terenie SPZZOZ Gryfice
Numer ogłoszenia: 279606 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, faks 091 3842127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi wewnętrznej na terenie SPZZOZ Gryfice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólna powierzchnia nawierzchni objętych remontem wynosi 1044 m2 Zakres robót objętych Szczegółową Specyfikacją Techniczną: I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE 1) D-01.01.01 Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem mapy powykonawczej. 2) D-09.01.02 Przesadzanie drzew z bryłą korzeniową o średnicy 0,5-1m (średnica drzew 15-20cm) szt. 6,000 3) D-09.01.02 Odmładzanie starszych drzew o średnicy pni 31-40cm-podkrzesanie gałęzi - szt. 11,000 4) D-01.02.04 Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość 6-10 cm 5) D-01.02.04 Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni betonowych nie spękanych na głębokość 6 cm 6) D-01.02.04 Rozbiórka nawierzchni betonowej nie zbrojonej z wywozem gruzu w miejsce wskazane przez Zamawiającego 7) D-01.02.04 Rozebranie nawierzchni bitumicznej gr.do 8 cm z wywozem gruzu 8) D-01.02.04 Rozebranie podbudowy betonowej gr.20 cm z wywozem gruzu 9) D-01.02.04 Rozebranie krawężnika betonowego wraz z ławą pod krawężnikiem i wywozem gruzu 10) D-01.02.04 Przełożenie nawierzchni chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5cm na podsypce piaskowej 11) D-01.02.04 Demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500mm z osadnikiem bez syfonu kpl 4,000 II. PODBUDOWA 12) D-04.01.01 Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii II-VI 13) D-04.02.01 Warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 10cm 14) D-04.04.01 Podbudowy z kruszyw naturalnych 0-31,5 mm, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm , stabilizowana mechanicznie III. NAWIERZCHNIA 15) D-05.03.23a Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej wypełnieniem spoin piaskiem , kolor szary 16) D-05.03.23a Miejsca postojowe dla samochodów osobowych z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej wypełnieniem spoin piaskiem kolor czerwony z pasami oddzielającymi stanowiska w kolorze granatowym IV. KRAWĘŻNIKI 17) D-08.01.01 Krawężniki betonowe wystające +12cm o wymiarach 15x30cm, z wykonaniem ławy betonowej z oporem B15 na podsypce cementowo-piaskowej m 157,470 18) D-08.01.01 Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x30cm, z wykonaniem ławy betonowej B15 z oporem , na podsypce cementowo-piaskowej V. ODWODNIENIE 19) D-02.03.01 Wykopy liniowe w gruntach suchych kategorii III-IV o szerokości 0,8-1,5m ścianach pionowych z wydobyciem urobku łopatą 20) D-03.02.01 Podłoża pod kanały z materiałów sypkich o grubości 15cm m2 21) D-02.03.01 Zasypanie wykopów podłużnych ( rowów), gruntem kategorii I-II o grubości warstwy w stanie luźnym 35cm z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami 22) D-01.02.04 Przebicie otworów o powierzchni ponad 0,05m2 do 0,10m2 o grubości do 10cm w elementach z betonu żwirowego 23) D-03.02.01 Studzienka ściekowa uliczna prefabrykowana betonowa o średnicy 500mm z osadnikiem bez syfonu - szt. 3,000 VI. OZNAKOWANIE 24) D-07.02.01 Słupki z rur stalowych do pionowych znaków drogowych - szt. 6,000 25) D-07.02.01 Pionowe znaki zakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3m2 - szt. 6,000 VI. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 26) D-03.02.01 Regulacja pionowa włazów kanałowych - szt. 6,000 27) D-03.02.01 Regulacja zaworów wodociągowych - szt. 1,000 28) D-06.03.01 Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kategorii I - III Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia ustala Szczegółowy Specyfikacja Techniczna, Projekt Wykonawczy, przedmiar robót stanowiący załączniki nr 5 do SIWZ oraz dokumentacja techniczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium- 3.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych. e) spełniają następujące warunki dodatkowe: -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: pracę w zakresie budowy i remontu dróg o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. 2) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000, 00 zł. w dniu otwarcia ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ a. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa. a, posiadają wymagane uprawnienia tj: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b) aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Wykaz wykonanych prac podobnych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch prac podobnych w zakresie budowy lub remontu o wartości minimum 150 000 zł brutto odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie. a) w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniej niż 100 000,00 zł ważna w dniu otwarcia ofert. 7. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) formularz ofertowy (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument), b) odpowiednie pełnomocnictwa c) oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument) - załącznik nr 4. d) kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice SEKRETARIAT- II piętro, pok. 203.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.