eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, zwrotu potwierdzeń odbioru oraz przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy (zgodnie z Rozdziałem 5 - Doręczenia, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-21

Dąbrowa Górnicza: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, zwrotu potwierdzeń odbioru oraz przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy (zgodnie z Rozdziałem 5 - Doręczenia, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.)
Numer ogłoszenia: 27956 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9404 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262-37-39, faks 0-32 262-69-51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, zwrotu potwierdzeń odbioru oraz przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy (zgodnie z Rozdziałem 5 - Doręczenia, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi pocztowe, które są przedmiotem zamówienia, będą realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności: ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 34 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183, poz. 1795 ze zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.). Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Zamawiającego - Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy zaliczyć: powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym o wadze do 2000 g i zagranicznym (kraje Europy) o wadze do 50 g dla przesyłek listowych, doręczanie zwrotów przesyłek listowych, które nie zostały doręczone adresatowi, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swoich opakowań przesyłek. Zamawiający każdorazowo przygotuje wykaz przesyłek listowych rejestrowanych przeznaczonych do nadania przez Wykonawcę. Wykaz ten będzie zawierał następujące dane: oznaczenie adresata, wagę, opłatę oraz informację o jej rodzaju, a przypadku przesyłek nierejestrowanych zestawienie ilościowe. Pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru, dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, Wykonawca będzie doręczał bezpośrednio do Zamawiającego. Wykonawca określi powód niepodjęcia przez adresata zwróconej przesyłki. Doręczanie zwrotów przesyłek listowych niedoręczonych wraz z wykazem niedoręczonych zwrotów przesyłek listowych, z podaniem ich numeru rejestrowego nadania, odbywać się będzie przez przedstawiciela Wykonawcy w pok. 34 - Kancelaria Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 11.00. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi odbioru przesyłek do wysyłki od Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 11.00, przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy z siedziby Zamawiającego tj. Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej ul. Sobieskiego 12, pok. 34. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. Każda przesyłka wpisana będzie do prowadzonej ewidencji nadawczej, prowadzonej w dwóch egzemplarzach, z których oryginały będą przeznaczone dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopie stanowić będą potwierdzenie nadania danej partii przesyłek dla Zamawiającego. Książka Nadawcza prowadzona będzie zgodnie ze wzorem obowiązującym u Zamawiającego. Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych i zagranicznych. Zamawiający będzie również nadawał przesyłki za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na podstawie Kodeksu postępowania administracyjnego, które zapewni we własnym zakresie. Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydanej przez Wykonawcę winno mieć moc dokumentu urzędowego. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki, miejsce (jednostkę organizacyjną) Wykonawcy odpowiedzialnej za jej przyjęcie oraz datę i podpis osoby odbierającej. W przypadku uszkodzenia przesyłki, Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć. Umowa zostanie zawarta na czas określony do dnia 31.12.2013 r. Ustala się odpowiedzialność Wykonawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, co zostanie potwierdzone protokołem sporządzonym przez przedstawicieli obu stron. Umowa może być rozwiązana przez Zamawiającego w każdym czasie, ze skutkiem na koniec miesiąca w przypadku nienależytego wywiązywania się z umowy przez Wykonawcę lub uzasadnionej utraty zaufania przez Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy. Ceny jednostkowe za poszczególne rodzaje przesyłek, w okresie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie w przypadku: ustawowej zmiany obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług (VAT), zmiany cennika powszechnych usług pocztowych zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy Prawa pocztowego. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 20, Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej, a realizacja umowy będzie następować wg aktualnie obowiązującego cennika usług pocztowych. Rozliczenia finansowe wykonanych usług pocztowych, będą dokonywane w okresach miesięcznych, z uwzględnieniem cen jednostkowych brutto ujętych w formularzu oferty. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu oferty, podstawą rozliczeń będą ceny zgodne z aktualnie obowiązującym cennikiem Wykonawcy. Płatność za wykonane usługi pocztowe dokonywana będzie:w formie płatności z dołu, w kwocie równej sumie jednostkowych opłat, stwierdzonej na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych, w miesięcznym okresie rozliczeniowym, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Opłata za niewykonane usługi komplementarne wniesiona przy nadawaniu przesyłek podlegać będzie zwrotowi. Zwrot ten dokonywany będzie poprzez pomniejszenie kwoty opłat za zwrócone przesyłki. Podstawą do rozliczenia opłat za zwrot przesyłek pocztowych z tytułu niewykonania świadczeń dodatkowych, będą dokumenty oddawcze prowadzone przez Wykonawcę. Wykonawca wystawi fakturę VAT w terminie 7 dni po zakończeniu okresu rozliczeniowego, z terminem płatności wynoszącym 14 dni, liczonym od daty wystawienia faktury. Na przelewie Zamawiający określi tytuł wpłaty - wpłata za fakturę nr. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy. O zmianie rachunku bankowego Wykonawca zawiadomi niezwłocznie Zamawiającego. w przypadku nieterminowego uregulowania należności Zamawiający zapłaci odsetki ustawowe za każdy dzień w opóźnieniu zapłaty należności. Każda ze stron ma prawo wypowiedzieć umowę z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, liczonym na koniec okresu rozliczeniowego. Zamawiającemu przysługuje prawo korzystania z programów rabatowych (upustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizacji umowy. Wybrany Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu, w terminie 2 dni od dnia otrzymania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty projekt umowy, zawierający wszystkie istotne postanowienia umowy, zawarte w rozdziale XXII SIWZ. Osoby podpisujące umowę w imieniu Wykonawcy, powinny dołączyć do umowy dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisywania umowy, o ile umocowanie to nie wynikało z dokumentów wcześniej przedłożonych do niniejszego postępowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Sosnowiec, 3-go Maja 24, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114008,60

  • Oferta z najniższą ceną: 114008,60 / Oferta z najwyższą ceną: 114008,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.