eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Modernizacja piaskownika z budynkiem krat i odtłuszczcza na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-08

Częstochowa: Modernizacja piaskownika z budynkiem krat i odtłuszczcza na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 279518 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. , ul. Srebrna 172/188, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3618986, 2618877 w. 147, faks 34 3619070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa..eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba Prawna, Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja piaskownika z budynkiem krat i odtłuszczcza na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz dostaw wraz z instalacja i montażem, dla zadania pod nazwą:Modernizacja piaskownika z budynkiem krat i odtłuszczacza na terenie Centralnej oczyszczalni Ścieków w Częstochowie dla oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie obejmujace: - roboty modernizacyjne budynku krat, piaskownika ,odtłuszczacza, układu drogowego oraz infrastruktury towarzyszacej, - budowę nowych obiektów oraz przebudowę istniejacych budowli wraz z instalacjami, - dostawę , montaz i rozruch nowych urzadzen technologicznych, - modernizację istniejacego systemu AKPiA: obiektowego i nadzrędnego, - modernizacje instalacji elektrycznej i układu zasilania, - demontaz zastępowanych urzadzen i instalacji (pozostawienie istniejacego RCPiKD) i ich przekazanie Zamawiajacemu, - rozruch instalacji, wprowadzenie algorytmów sterowania i nastaw pracy bezpiecznej, opracowanie i przekazanie Zamawiajacemu instrukcji eksploatacji oraz przeszkolenie personelu obsługi, - dostarczenie w formie papierowej i elektronicznej dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi protokołami. 2. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Zatosowane urządzenia i instalacje muszą posiadać świadectwo pochodzenia z Unii Europejskiej. 3. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Inspektorowi Nadzoru Wnioski Materiałowe dotyczące wszystkich materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania. 4. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, co do jakosci i surowców użytych do ich wykonania w odniesieniu do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej o nie gorszych parametrach niż opisano w dokumentacji projektowej i STWiORB. 5. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjetym przez polskie prawodawstwo. 6. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej wraz z STWiORB wykonanej przez CDM Spółka z o.o. w Warszawie. 7. Modernizacja obiektów będzie realizowana na czynnych obiektach, nie przewiduje się zatrzymania pracy oczyszczalni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67. ust.1 pkt.5) ustawy Pzp. w zakresie robót budowlanych oraz dostaw wraz z montażem i instalacją.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W wysokości 250 000,00 PLN. Termin i formę określono w pkt.11 pkt.2-4 IDW

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 u.p.z.p. i obraku podstwa do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 u.p.z.p. zgodnie z wzorem -ZAŁĄCZNIK Nr 2 IDW.( W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonaców , może być złożone przez każdego Wykonawcę , albo łącznie ,lecz w takim przypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jezeli okres prowadzenia działalności jest krotszy - w tym okresie, co najmniej: - budowy lub modernizacji dwóch oczyszczalni o wydajnosci nie mniejszej niż Q=20 tys m3/dobe (przepustowość), w tym jedna z oczyszczalni winna zawierać w zakresie przeprowadzonej modernizacji lub budowy stację krat i piaskownik. - wartość wykonania modernizacji lub budowy tych oczyszczalni - minimum 10,00 mln zl każda. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych , sporzadzony według ZAŁACZNIKA NR 6 IDW oraz dokumenty potwierdzające ,że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz. 2.Wykonawca musi udokumentować wykonanie (dostawę urządzeń) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie ,zamówień na dostawy urządzeń zgodnie z wymaganiami określonymi w STWiORB: - kraty , minimum 3 listy referencyjne od eksploatatorów opisanych urządzeń pracujących na terenie Unii Europejskiej, - przenośnik ślimakowyskratek, minimum 3 listy referencyjne od eksploatatorów opisanych urządzeń pracujących na terenie Unii Europejskiej, - prasopłuczka skratek , minimum 3 listy referencyjne od eksploatatorów opisanych urządzeń pracujacych na terenie Unii Europejskiej, - zgarniacz piasku - minimum 3 obiekty referencyjne pracujące na terenie Unii Europejskiej, - minimum 3 wyniki badań wypłukanego i odseperowanego piasku z akredytowanych laboratoriów (zawartość związków organicznych w wypłukanym piasku). Zespół kraty, przenośnik ślimakowy skratek i prasołuczka skratek powinny pochodzic od jednego producenta ze wzgledu na serwisowanie. -przenośnik ślimakowy piasku, minimum 3 listy referencyjne opisanych urządzeń pracujacych w Unii Europejskiej, -seperator-płuczka piasku, minimum 3 listy referencyjne opisanych urzadzen pracujacych w Unii Europejskiej, Zespół seperatora-płuczki wraz z przenośnikiem ślimakowym powinny pohodzić od jednego producenta ze względu na serwisowanie. - zgarniacz tłuszczu i rynna, minimum 3 referencje. W celu potwierdzenia spełniania tych warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych dostaw urządzeń , sporządzony według wzoru stanowiacego ZAŁĄCZNIK NR 3 IDW oraz dokumenty potwierdzajace, żezamówienia te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone . Wykonawcy składajacy ofertę wspólna winni złożyć jeden wspólny wykaz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz kluczowego personelu ,który bedzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1. Kierownik budowy- co najmniej 2 roboty polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o wydajności każdej co najmniej Qśrd =10 000m3/d. 2. Kierownik robót w specjalnosci konstrukcyjno-budowlanej -co najmniej 1 robota budowlana polegajaca na budowie , przebudowi lub rozbudowie oczyszczalni ścieków. 3.Kierownik robót w specjalnosci instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej 1 robota budowlana polegajaca na budowie, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni scieków lub urzadzen i sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociagowychi kanalizacyjnych. 4.Kierownik robót w specjalnosci instalacji w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- co najmniej 1 robota budowlana polegająca na budowie, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków lub instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 5.Specjalista technolog w branży sanitarnej- doswiadczenie w prowadzeniu rozruchu, co najmniej 2 oczyszczalni ścieków o wydajności Qśrd=10 000 m3/d. w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiazany jest sprzadzić wykaz według wzoru ZAŁĄCZNIK Nr 4 i ZAŁACZNIK Nr5 IDW. Wykonawcy składajacy ofertę wspólną winni złozyć jeden wspólny wykaz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca osiagnął w ostanich 3 latach obrotowych, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres ,zrednioroczne obroty netto ze sprzedaży w wysokosci co najmniej 5 000 000,00 PLN. W celu spełnienia warunku wykonawca zobowiazany jest przedłozyć rachunek zysków i strat ,a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przezbiegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowosci równiez opinie biegłego rewidenta,a w przypadku wykonawcy niezobowiazanego do sporzadzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określajacych obroty oraz zobowiązania i należności, za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalnoiści jest krótszy - za ten okres. 2.Posiadac środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokosci co najmniej 5 000 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawcy zobowiazani sa przedłozyc informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnosciowo- kredytowej, wystawioną nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wktórym posiadają rachunek, potwierdzajace posiadanie srodków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej. 3.Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia , na kwotę nie mniejszą niż 10 000 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi złozyc opłacona polise lub inny dokument potwierdzajacy,ze jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania sie o udzielenie zamówienia , oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa- w tym celu dokumenty ma obowiazek złożyć ten Wykonawca lub ci Wykonawcy , który/którzy spełnia/spełniją dany warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga odbycie wizji lokalnej i zapoznanie sie z miejscem planowanych robót. Wzór potwierdzenia stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 8 . Brak potwierdzenia odbycia wizji lokalnej będzie skutkowal odrzuceniem oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartasa.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oczyszczalnia Ścieków WARTA S.A.; 42-201 Częstochowa, ul. Srebrna 172/188.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Oczyszczalnia Ścieków WARTA S.A., Ul. Srebrna 172/188 , 42-201 Częstochowa - sekretariat pok. nr 11 - I piętro, Budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.