eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Modernizacja drogi gminnej prowadzącej do zabytkowego Śródmieścia Wałbrzycha wraz z pozostałą infrastrukturą drogową - przebudowa ulicy Pługa.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Wałbrzych: Modernizacja drogi gminnej prowadzącej do zabytkowego Śródmieścia Wałbrzycha wraz z pozostałą infrastrukturą drogową - przebudowa ulicy Pługa.
Numer ogłoszenia: 279514 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194100 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej prowadzącej do zabytkowego Śródmieścia Wałbrzycha wraz z pozostałą infrastrukturą drogową - przebudowa ulicy Pługa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmował będzie całkowitą rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni i chodników, wymianę sieci, budowę oświetlenia ulicznego a następnie wbudowanie nowej nawierzchni jezdni oraz chodników. Przebudowa i wymiana infrastruktury podziemnej ma na celu zminimalizowanie możliwości niezamierzonych uszkodzeń nawierzchni w okresach bezpośrednio po przebudowie. Cała przebudowa prowadzona będzie w granicach istniejącego pasa drogowego, przy zachowaniu istniejących parametrów ulic. Korekcie poddana zostanie niweleta poprzeczna i w niewielkim zakresie podłużna jezdni. Dla uzyskania właściwego odwodnienia ulicy i chodników(-a) istniejący kanał deszczowy zostanie poddany zabezpieczeniu rękawem ściśle pasowanym, a jego zniszczone odcinki zostaną wymienione. Do wykonania przewidziane są nowe przykanaliki i wpusty deszczowe na wszystkich omawianych odcinkach ulicy. W celu poprawy funkcjonalności i bezpieczeństwa ruchu ulice zostaną wyposażone w nowe oświetlenie drogowe. Po zakończeniu remontu ulica Pługa wpisze się w jednolity pod względem funkcjonalno-estetycznym ciąg komunikacyjny łącznie z placem Teatralnym. Przewidywany zakres robót: roboty drogowe: - rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznych o grub. 14 cm - 2202 m2 - roboty ziemne (nasypy, wykopy) - 694 m3 - ustawienie krawężników kamiennych - 332 m - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki kamiennej - 410 m2 - wykonanie podbudowy jezdni i chodników - 1212,4 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - 1212,4 m2 - nawierzchnie jezdni i chodników z elementów kamiennych - 800 m2 odwodnienie: - demontaż uszkodzonych rurociągów O 500 - 3 m - montaż kanałów deszczowych O 160 - 38,1 m - renowacja kanałów deszczowych rękawem z żywic O 500 - 174,5 m oświetlenie uliczne: - budowa kanalizacji kablowej - 166 m - wykonanie linii kablowych - 135 m - montaż punktów oświetleniowych - 6 szt. - demontaż istniejących linii kablowych - 141 m oznakowanie: - oznakowanie poziome grubowarstwowe - ok. 50 m2 - demontaż i montaż oznakowania pionowego - 7 szt. przyłącze energetyczne: - realizowane wg oddzielnego projektu w oparciu o zgłoszenie wykonania robót budowlanych W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz z docelową organizacją ruchu), 2) sporządzanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zwaną dalej STWiORB, 3) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, 4) stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 6) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane), 8) wbudowywanie materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) przedstawianie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 10) zapewnienie miejsca wywiezienia, składowania i utylizacji gruzu asfaltowego i betonowego pochodzącego z rozbiórki, 11) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 12) zorganizowanie i utrzymywanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzania rady budowy, bieżących spotkań i narad roboczych. Zakres zamówienia obejmuje roboty drogowe, przebudowę sieci, oświetlenie, usunięcie kolizji, oznakowanie. W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się opracowanie Projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót łącznie z uzgodnieniami i zatwierdzeniem. Podstawowe założenia przy opracowywaniu projektu: minimalizowanie utrudnień w ruchu w otoczeniu prowadzonych prac, nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia dla ruchu pieszego obszaru objętego robotami budowlanymi, Wykonawca opracuje Projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót łącznie z uzgodnieniami i zatwierdzeniem w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do realizacji poleceń organu zarządzającego ruchem na drogach oraz sporządzania i uzgadniania aneksów do dokumentacji projektowej w zakresie organizacji ruchu zastępczego, według wniosków zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie prowadzenia budowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Gminy Wałbrzych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Heilit + Woerner Budowlana Sp. z o.o., Wysoka, ul. Lipowa 5a, 52-200 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1450000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1088492,96

  • Oferta z najniższą ceną: 1088492,96 / Oferta z najwyższą ceną: 1420319,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.