eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Numer sprawy40/2013-DZP/PNO. Nazwa zadaniaUsługa rozbudowy i rekonfiguracji posiadanego systemu ERP i HIS wraz z konsultacjami i doradztwem w zakresie rozliczania kosztów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-23

Ełk: Numer sprawy: 40/2013-DZP/PNO. Nazwa zadania: Usługa rozbudowy i rekonfiguracji posiadanego systemu ERP i HIS wraz z konsultacjami i doradztwem w zakresie rozliczania kosztów
Numer ogłoszenia: 279491 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240613 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 40/2013-DZP/PNO. Nazwa zadania: Usługa rozbudowy i rekonfiguracji posiadanego systemu ERP i HIS wraz z konsultacjami i doradztwem w zakresie rozliczania kosztów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest usługa w zakresie rozbudowy i rekonfiguracji posiadanego systemu ERP i HIS wraz z konsultacjami i doradztwem w zakresie rozliczania kosztów która obejmuje: Rozszerzenie posiadanych licencji systemu ERP produkcji KAMSOFT S.A. o obsługę modułu KOSZTY wraz z wdrożeniem Zakup licencji modułu KOSZTY i AKM Kalkulację kosztów działalności podstawowej, pomocniczej i zarządczej z wykorzystaniem nośników kosztów pobieranych automatycznie z systemów medycznych Raporty kosztowe minimum w zakresie /wykaz w funkcjonalności/ Rekonfiguracja planu kont pod kątem analizy kosztowej Możliwość wyliczania normatywów dla procedur medycznych Obsługa słownika usług kosztowych w postaci katalogu ICD9 Rekonfiguracja posiadanego systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi do celów kalkulacji kosztów. Rozszerzenie posiadanego systemu obsługi środków trwałych o źródła finansowania Możliwość wprowadzenia wielu źródeł finansowania z określeniem ich wartości Generowanie planu amortyzacji z rozbiciem na źródła finansowania Możliwość analizy środków trwałych według źródeł Integracja systemu ewidencji środków trwałych z systemem finansowo-księgowym poprzez przekaz dokumentów amortyzacji z podziałem na źródła finansowania Możliwość automatycznego rozliczanie dotacji na przychody poszczególnych jednostek organizacyjnych w wysokości odpisu umorzeniowego (amortyzacja) w danym okresie dla danej dotacji Rozszerzenie posiadanych licencji systemu obsługi apteki zamkniętej KS-ASW produkcji KAMSOFT S.A. Zakup 5 dodatkowych licencji stanowiskowych KS-ASW dla obsługi gospodarki magazynowej (pakiet podstawowy) Konfiguracja systemu pod kątem kalkulacji kosztów i integracja z modułem KOSZTY Szkolenia z obsługi dla 10 użytkowników Zakup serwera bazodanowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem bazodanowym (Oracle 11g, licencja procesorowa, ASFU, z roczną asystą techniczną). Migracja bazy danych z posiadanego serwera Specyfikacja serwera: JEDNOSTKA CENTRALNA Serwer w obudowie RACK 19; pł gł do obsługi 2 procesorów Intel Xeon; DDR3, 2xGIGABIT ETHERNET, 1LAN SERVICE PORT PROCESOR 2 X Intel Xeon E5-2630 6C/12T 2.30 GHz 15 MB PAMIĘĆ OPERACYJNA 4 x 8GB (1x8GB) 2Rx4 L DDR3-1600 R ECC NAPĘD OPTYCZNY 1 X DVD-RW supermulti slimline SATA DYSKI TWARDE 4 x HD SAS 6G 300GB 15K HOT PL 2.5 EP RAID Ctrl SAS 6G 5/6 512MB (D2616) ZASILANIE 2 x Modular PSU 450W platinum hp POZOSTAŁE Independent Mode Installation Rack Mount Kit F1-C S7 LV Mounting in symmetrical Racks Rack Cable Arm 2U region kit APAC/EMEA/India iRMC S3 advanced pack 2 x Cable powercord rack, 4m, grey Plan wdrożenia: Analiza szczegółowa z opracowaniem koncepcji wdrożenia Instalacja nowych modułów Uruchomienie nowych modułów Konfiguracja nowych modułów i rekonfiguracja modułów podstawowych Implementacja raportów i zestawień zgodnie z analizą wdrożeniową Szkolenie użytkowników Nadzór wdrożeniowy Nadzór powdrożeniowy Licencje: bezterminowa, bez ograniczeń liczby zarejestrowanych użytkowników, umożliwiająca jednoczesną pracę ogółem do 30 użytkowników. Licencje mają być zainstalowane w systemie, z określeniem uprawnień do ich wykorzystywania na stacjach roboczych/terminalach, zgodnie z wykazem jednostek przeznaczonych do informatyzacji. Wykonawca oświadcza, że przysługują mu wyłączne prawa do udzielania licencji lub posiada nadane przez jej autora prawo do udzielania sublicencji na użytkowanie oprogramowania. Wykonawca udzieli Zamawiającemu licencji/sublicencji na użytkowanie oprogramowania, którego zakres funkcjonalny został określony w SIWZ. Licencja/sublicencja na użytkowanie oprogramowania jest licencją niewyłączną i zostaje udzielona Zamawiającemu na czas nieokreślony. Zamawiający ma prawo tylko do takich kopii, które są niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa ich działania. Kopie niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa oprogramowania nie mogą być eksploatowane równocześnie z jego instalacjami produkcyjnymi. Zamawiający nie ma prawa do sprzedaży, odsprzedaży, wypożyczania, użyczania, powielania, odstępowania lub rozpowszechniania w innej formie, zmienienia, dekompilacji, tłumaczenia oprogramowania. Zamawiający nie ma prawa do usuwania, bądź zmiany znaków handlowych i informacji o Wykonawcy, bądź producencie podanych w oprogramowaniu i materiałach towarzyszących. Zamawiający ma prawo do rozpowszechniania bez ograniczeń rezultatów wykonywania oprogramowania oraz danych i zestawień utworzonych za jego pomocą. Certyfikaty licencyjne dostarczone przez Wykonawcę będą zawierać powyższe warunki. Zamawiający wymaga, aby moduł oprogramowania, wdrożony przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, były wdrożony w pełnej jego funkcjonalności opisanej w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca przeniesie dane z posiadanych przez Zamawiającego baz danych na własny koszt. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zharmonizował i znormalizował znajdujące się w systemie medycznym słowniki, np.: jednostek kierujących, personelu zlecającego, miejscowości z kodami pocztowymi. Przez harmonizację i normalizację słowników rozumie odpowiednio: scalenie słowników przechowujących te same dane z usunięciem danych powielonych i ujednoliceniem gromadzonych wartości/znaczenia danych już znajdujących się w tych słownikach, - ujednolicenie struktur tych słowników. Uzupełnienie danych w słownikach nie jest obowiązkiem Wykonawcy Instalacja i wdrożenie winny odbywać się w godzinach pracy pracowników Zamawiającego tj. w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godz. 7.30-15:05. Zamawiający dopuszcza wykonywanie prac w innym czasie niż wskazany, po odpowiednim uzgodnieniu i jego akceptacji. Po dokonaniu instalacji i wdrożenia docelowo system powinien: spełniać wymagania określone niniejszą SIWZ, uwzględniać charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności oraz spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustaw i rozporządzeń dotyczących: Podmiotów objętych ustawą o działalności leczniczej, Rozliczeń i sprawozdawczości do NFZ, Rodzaju i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania, Ochrony danych osobowych, Informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne, Rachunkowości i sposobu liczenia kosztów u Zamawiającego, Systemu informacji w ochronie zdrowia. Zamawiający wymaga, by docelowo wdrożone oprogramowanie spełniało następujące warunki: winno być w języku polskim i komunikować się z użytkownikiem w języku polskim, udostępniając mu możliwość korzystania z rozbudowanych podpowiedzi, winno posiadać aktualną dokumentację w języku polskim - instrukcję obsługi systemu dla użytkownika (w wersji papierowej - wydruku oraz w wersji elektronicznej) pozwalającą na samodzielną naukę. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego ww. dokumentację w wersji elektronicznej oraz dodatkowo dwa egzemplarze w formie wydruku - w języku polskim. W ramach usług serwisowych i udzielonej gwarancji - przez okres min. 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego - bezusterkowego, Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność oprogramowania poprzez nieodpłatne usuwanie awarii, błędów i usterek programistycznych w dostarczonym oprogramowaniu, nieodpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania, aktualizacji i poprawek oraz ich aplikowanie (wykonanie aktualizacji oprogramowania do jego nowych wersji i wprowadzanie poprawek do wersji aktualnie eksploatowanej), stałą nieodpłatną adaptację do wymogów obowiązującego prawa oraz bezpłatne udzielanie konsultacji. W ramach nadzoru autorskiego - przez okres min. 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego - bezusterkowego, Wykonawca będzie również świadczył bezpłatnie usługę nadzoru autorskiego w tym okresie. Subskrypcja usługi zapewnia Zamawiającemu poprawę jakości oraz poszerzenie zakresu funkcjonalnego Oprogramowania Aplikacyjnego, jak również dostosowanie go do zmian czynników wewnętrznych organizacji Zamawiającego oraz zewnętrznych, będących efektem nowelizacji uwarunkowań prawnych. W ramach usługi Wykonawca zagwarantuje: prowadzenie rejestru zgłaszanych przez użytkowników błędów, wprowadzanie do oprogramowania nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik sugestii użytkowników, wprowadzanie do oprogramowania nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik inwencji twórczej autora wprowadzanie do oprogramowania zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie nowych aktów prawnych lub aktów prawnych zmieniających obowiązujący stan prawny opublikowanych w postaci ustaw, rozporządzeń, itp. wprowadzanie do oprogramowania zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje w stosunku do których Zamawiający ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości: Ministerstwa Zdrowia, NFZ, Centrów Zdrowia Publicznego, wprowadzanie w trybie pilnym do oprogramowania zmian i poprawek usuwających stwierdzone błędy i luki we wbudowanych mechanizmach i funkcjach zabezpieczeń, gotowość do odpłatnego wykonania na zlecenie Zamawiającego zaproponowanych przez niego modyfikacji oprogramowania. gotowość do świadczenia Zamawiającemu usługi pomocy technicznej i eksploatacyjnej. Zamawiający wymaga szkolenia personelu medycznego i technicznego w miejscu instalacji, zakończone protokołem przeprowadzenia szkolenia. W ramach szkolenia Wykonawca przekaże użytkownikom pełną wiedzę niezbędną do poprawnego użytkowania oprogramowania, potrzebną do wykonywania obowiązków służbowych na zajmowanym stanowisku pracy. Zamawiający wymaga, by prace instalacyjne i wdrożeniowe oprogramowania przeprowadzały osoby posiadające doświadczenie w zakresie produktów, których dotyczyć będzie instalacja oraz wdrożenie. Osoby wykonujące prace instalacyjne i wdrożeniowe muszą być dyspozycyjne w trakcie trwania prac instalacyjnych i wdrożeniowych. Wymagany jest stały kontakt roboczy z Zamawiającym. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz numerów telefonów kontaktowych do osób wykonujących prace instalacyjne, wdrożeniowe i szkolenia. Stały kontakt oznacza dyspozycyjność osób wykonujących prace instalacyjne i wdrożeniowe w trakcie trwania prac instalacyjnych i wdrożeniowych w godzinach pracy zamawiającego tj. 7:30 do 15:05. Zamawiający wymaga, by wszelkie zastępstwa lub trwała zmiana w osobach instalujących i wdrażających zgłaszana była niezwłocznie przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że osoba zastępująca musi posiadać nie mniejsze kwalifikacje niż osoba zastępowana. Zastępstwo lub trwała zmiana danej osoby wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego. Zamawiający może zażądać zmiany osoby wdrażającej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza do składania ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć OŚWIADCZENIE, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wskazać nazwę przedmiotu równoważnego oraz wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty itp. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zadecyduje o ich równoważności. Przedstawienie w ofercie przedmioty zamówienia uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Osoby, które ze strony Zamawiającego są uprawnione do sprawowania bezpośredniego nadzoru nad wykonywaniem umowy oraz są odpowiedzialne za realizację obowiązków Zamawiającego wynikających z umowy: Mgr inż. Tomasz SOBOLEWSKI tel. 87 621 99 20 Mgr Witold JUCHNIEWICZ Tel. 87 621 99 80..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania 72.25.30.00 - Usługi pomocy komputerowej i podobne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAMSOFT S.A., 1 Maja 133, 40-235 Katowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190106,34

  • Oferta z najniższą ceną: 190106,34 / Oferta z najwyższą ceną: 190106,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.