eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Piła: Dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 279476 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku do Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica. Zadanie 1) - bielizna szpitalna biała i kolorowa tj. a) poszwa biała w ilości 590 szt. Oznakowanie szpitala w różnych kolorach; b) poszewka biała ilości 645 szt. Oznakowanie szpitala w różnych kolorach; c) prześcieradło białe w ilości 860 szt. Oznakowanie szpitala w różnych kolorach d) serweta biała w ilości 70 szt. Oznakowanie oddziału szpitalnego; e) poszwa kolor w ilości 175 szt. Oznakowanie szpitala w różnych kolorach f) poszewka kolor w ilości 170 szt. Oznakowanie szpitala w różnych kolorach g) prześcieradło kolor w różnych kolorach w ilości 330 szt. Prześcieradło z nadrukiem logo oddziałów szpitalnych; h) poszwa flanelowa kolor zielony-wzory w ilości 40 szt.; i) poszewka flanelowa kolor zielony-wzory w ilości 40 szt.; j) podkład kolor brzoskwiniowy w ilości 100 szt. Oznakowany logo oddziału szpitalnego; k) bluza piżmowa męska flanelowa w ilości 150 szt. Oznakowana nazwą oddziału szpitala; l) spodnie piżmowe męskie flanelowe w ilości 120 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; m) ręczniki frotte w różnych kolorach w ilości 200 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; n) ręczniki kuchenne w ilości 210 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; o) pielucha tetrowa w ilości 600 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; p) koszula kolorowa w ilości 100 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; q) worek do bielizny w ilości 50 szt. Zadanie 2) - bielizna operacyjna tj: a) fartuch operacyjny zielony w ilości 50 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; b) prześcieradło operacyjne zielone w ilości 60 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; c) serweta operacyjna zielona w ilości 60 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; d) bluza operacyjna zielona o kroju uniwersalnym dla kobiet i mężczyzn w ilości 125szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; e) spodnie operacyjne zielone damskie i męskie w ilości 145 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; f) sukienka operacyjna zielona w ilości 30 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; g) podkład operacyjny niebieski w ilości 150 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; h) ubranie operacyjne niebieskie (bluza + spodnie) damskie i męskie w ilości 75 kpl. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; i) fartuch chirurgiczny barierowy standardowego ryzyka, wielorazowego użytku kolor zielony w ilości 350 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; j) fartuch chirurgiczny barierowy standardowego ryzyka, wielorazowego użytku kolor niebieski w ilości 60 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; k) serweta chirurgiczna barierowa standardowego ryzyka, wielorazowego użytku kolor zielony w ilości 600 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; l) serweta chirurgiczna barierowa standardowego ryzyka, wielorazowego użytku kolor niebieski w ilości 70 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; m) serweta chirurgiczna barierowa standardowego ryzyka, wielorazowego użytku kolor zielony w ilości 620 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; n) serweta chirurgiczna barierowa standardowego ryzyka, wielorazowego użytku kolor niebieski w ilości 60 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; 2.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę dokonał oznakowania bielizny według wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.3. Oznakowanie bielizny białej, kolorowej oraz operacyjnej bawełnianej wykonane metodą haftu, w miejscu wskazanym wg załączonego wzoru, i opisu odporne na proces prania chemiczno-termiczny w temp. 900C oraz procesu sterylizacji w temp. 1340C Kolory haftu wyraziste i trwałe. 2.4. Oznakowanie bielizny operacyjnej barierowej wykonane metodą sitodruku, w miejscu wskazanym wg załączonego wzoru i opisu odporne na proces sterylizacji w temp. 1340C. 2.5. Wszystkie litery duże, wysokość liter w poszwach, poszewkach, prześcieradłach, podkładach bawełnianych, serwetach barierowych 4 cm, wysokość liter w piżamach, pieluchach, ręcznikach i koszulach 2 cm, wysokość liter w fartuchach, bluzach, spodniach i sukienkach operacyjnych 2-3 cm, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z wybranym Wykonawcą wielkość liter na etapie realizacji umowy. 2.6. Odległość haftu od brzegu w pieluchach 5 cm, poszewkach 10 cm, poszwach i prześcieradłach 40 cm, innym asortymencie 20-30 cm, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z wybranym Wykonawcą innej odległości na etapie realizacji umowy. 2.7. Wykonawca oznaczy każdy wyrób metkami producenta lub dostawcy określającymi rozmiar, skład tkaniny i sposób konserwacji tkaniny. 2.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami oraz wzory oznakowania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.9. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.10. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Certyfikat zgodności z Polska Normą dla tkanin bawełnianych (dotyczy zadania I i II z wyłączeniem flaneli), 2) Certyfikat Oeko-Tex (dotyczy zadania I i II), 3) Karta parametrów technicznych (dotyczy zadania I i II), 4) Świadectwo kontroli jakości lub równoważne (dotyczy zadania I), 5) Wpis/zgłoszenie do rejestru Wyrobów Medycznych (dotyczy zadania II), 6) Deklaracje zgodności WE (dotyczy zadania II), 7) Wyniki badań na zgodność z normą 13795 wykonane na próbkach z wyrobów gotowych (dotyczy zadania II), 8) Instrukcja użytkowania w tym prania (dotyczy bielizny barierowej), Wykonawca zobowiązany jest do podania informacji na dokumentach, którego pakietu oraz pozycji dotyczą.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, 2. Wypełniony załącznik nr 2 - formularz cenowy 3. Wypełniony załączniki nr 3 - oświadczenie z art. 22, 4. Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24, 5. Wypełniony załącznik nr 5 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej 6. W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedającego chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych, niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Sprzedającego produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu - przy zachowaniu jego parametrów c) zmiany sposobu konfekcjonowania; d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. e) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, f) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Sprzedającego lub Kupującego g) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Sprzedającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D 14 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna szpitalna wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku do Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica. Zadanie 1) - bielizna szpitalna biała i kolorowa tj. a) poszwa biała w ilości 590 szt. Oznakowanie szpitala w różnych kolorach; b) poszewka biała ilości 645 szt. Oznakowanie szpitala w różnych kolorach; c) prześcieradło białe w ilości 860 szt. Oznakowanie szpitala w różnych kolorach d) serweta biała w ilości 70 szt. Oznakowanie oddziału szpitalnego; e) poszwa kolor w ilości 175 szt. Oznakowanie szpitala w różnych kolorach f) poszewka kolor w ilości 170 szt. Oznakowanie szpitala w różnych kolorach g) prześcieradło kolor w różnych kolorach w ilości 330 szt. Prześcieradło z nadrukiem logo oddziałów szpitalnych; h) poszwa flanelowa kolor zielony-wzory w ilości 40 szt.; i) poszewka flanelowa kolor zielony-wzory w ilości 40 szt.; j) podkład kolor brzoskwiniowy w ilości 100 szt. Oznakowany logo oddziału szpitalnego; k) bluza piżmowa męska flanelowa w ilości 150 szt. Oznakowana nazwą oddziału szpitala; l) spodnie piżmowe męskie flanelowe w ilości 120 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; m) ręczniki frotte w różnych kolorach w ilości 200 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; n) ręczniki kuchenne w ilości 210 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; o) pielucha tetrowa w ilości 600 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; p) koszula kolorowa w ilości 100 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; q) worek do bielizny w ilości 50 szt. 2.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę dokonał oznakowania bielizny według wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.3. Oznakowanie bielizny białej, kolorowej oraz operacyjnej bawełnianej wykonane metodą haftu, w miejscu wskazanym wg załączonego wzoru, i opisu odporne na proces prania chemiczno-termiczny w temp. 900C oraz procesu sterylizacji w temp. 1340C Kolory haftu wyraziste i trwałe. 2.4. Oznakowanie bielizny operacyjnej barierowej wykonane metodą sitodruku, w miejscu wskazanym wg załączonego wzoru i opisu odporne na proces sterylizacji w temp. 1340C. 2.5. Wszystkie litery duże, wysokość liter w poszwach, poszewkach, prześcieradłach, podkładach bawełnianych, serwetach barierowych 4 cm, wysokość liter w piżamach, pieluchach, ręcznikach i koszulach 2 cm, wysokość liter w fartuchach, bluzach, spodniach i sukienkach operacyjnych 2-3 cm, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z wybranym Wykonawcą wielkość liter na etapie realizacji umowy. 2.6. Odległość haftu od brzegu w pieluchach 5 cm, poszewkach 10 cm, poszwach i prześcieradłach 40 cm, innym asortymencie 20-30 cm, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z wybranym Wykonawcą innej odległości na etapie realizacji umowy. 2.7. Wykonawca oznaczy każdy wyrób metkami producenta lub dostawcy określającymi rozmiar, skład tkaniny i sposób konserwacji tkaniny. 2.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami oraz wzory oznakowania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.9. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.10. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bielizna szpitalna wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku do Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica. Zadanie 2) - bielizna operacyjna tj: a) fartuch operacyjny zielony w ilości 50 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; b) prześcieradło operacyjne zielone w ilości 60 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; c) serweta operacyjna zielona w ilości 60 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; d) bluza operacyjna zielona o kroju uniwersalnym dla kobiet i mężczyzn w ilości 125szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; e) spodnie operacyjne zielone damskie i męskie w ilości 145 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; f) sukienka operacyjna zielona w ilości 30 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; g) podkład operacyjny niebieski w ilości 150 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; h) ubranie operacyjne niebieskie (bluza + spodnie) damskie i męskie w ilości 75 kpl. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; i) fartuch chirurgiczny barierowy standardowego ryzyka, wielorazowego użytku kolor zielony w ilości 350 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; j) fartuch chirurgiczny barierowy standardowego ryzyka, wielorazowego użytku kolor niebieski w ilości 60 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; k) serweta chirurgiczna barierowa standardowego ryzyka, wielorazowego użytku kolor zielony w ilości 600 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; l) serweta chirurgiczna barierowa standardowego ryzyka, wielorazowego użytku kolor niebieski w ilości 70 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; m) serweta chirurgiczna barierowa standardowego ryzyka, wielorazowego użytku kolor zielony w ilości 620 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; n) serweta chirurgiczna barierowa standardowego ryzyka, wielorazowego użytku kolor niebieski w ilości 60 szt. Oznakowane nazwą oddziału szpitala; 2.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę dokonał oznakowania bielizny według wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.3. Oznakowanie bielizny białej, kolorowej oraz operacyjnej bawełnianej wykonane metodą haftu, w miejscu wskazanym wg załączonego wzoru, i opisu odporne na proces prania chemiczno-termiczny w temp. 900C oraz procesu sterylizacji w temp. 1340C Kolory haftu wyraziste i trwałe. 2.4. Oznakowanie bielizny operacyjnej barierowej wykonane metodą sitodruku, w miejscu wskazanym wg załączonego wzoru i opisu odporne na proces sterylizacji w temp. 1340C. 2.5. Wszystkie litery duże, wysokość liter w poszwach, poszewkach, prześcieradłach, podkładach bawełnianych, serwetach barierowych 4 cm, wysokość liter w piżamach, pieluchach, ręcznikach i koszulach 2 cm, wysokość liter w fartuchach, bluzach, spodniach i sukienkach operacyjnych 2-3 cm, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z wybranym Wykonawcą wielkość liter na etapie realizacji umowy. 2.6. Odległość haftu od brzegu w pieluchach 5 cm, poszewkach 10 cm, poszwach i prześcieradłach 40 cm, innym asortymencie 20-30 cm, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z wybranym Wykonawcą innej odległości na etapie realizacji umowy. 2.7. Wykonawca oznaczy każdy wyrób metkami producenta lub dostawcy określającymi rozmiar, skład tkaniny i sposób konserwacji tkaniny. 2.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami oraz wzory oznakowania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.9. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.10. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.