eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Augustów: Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 279459 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie , ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów, woj. podlaskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd-augustow.pbip.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie powiatowych dróg i ulic na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2010/2011. Zakresy i ilości opisane są w załączonych do specyfikacji: Szczegółowym opisie tematu zamówienia, oraz w poszczególnych Formularzach cenowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia - zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania częściowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1 W danym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - wg zał. nr 3 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - wg zał. nr 3 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - wg zał. nr 3 do SIWZ oraz wykaz sprzętu, jakim dysponuje wykonawca- wg zał. nr 4 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, sprzętem, odpowiadającym rodzajem i ilością, jaka jest wymagana do realizacji poszczególnych zadań na jakie Wykonawca składa ofertę ( określony w Formularzach cenowych). Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - wg zał. nr 3 do SIWZ.Dla zadania częściowego 1 oraz 3 dodatkowo Zobowiązanie się do posiadania polisy OC wg zał. nr 5 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla zadania częściowego 1 oraz 3 Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż w wypadku wyboru jego oferty, do czasu podpisania umowy będzie posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, obejmującą okres wykonywania zamówienia tj. od 01.11.2009 r. do 01.04.2010 r., na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł (sto tysięcy zł) dla każdego zadania częściowego którego ten wymóg dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmian nieistotnych lub sytuacji których nie dało się przewidzieć a zmian jest konieczna celem prawidłowej realizacji zamówienia w szczegolności: - Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności w sytuacji określonej w § 3 projektu umowy: - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; - zmiana obowiązującej stawki VAT; Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd-augustow.pbip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie ul. Wojska Polskiego 54; 16 - 300 Augustów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie ul. Wojska Polskiego 54; 16 - 300 Augustów - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Zimowe utrzymanie ulic powiatowych wraz z parkingami na terenie miasta Augustów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie ulic powiatowych wraz z parkingami na terenie miasta Augustów zgodnie załączonymi wykazami, oraz pełnienie dyżuru dyspozytorskiego zgodnie ze szczegółowym opisem tematu zamówienia. Ilości oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Zimowe utrzymanie ulic powiatowych wraz z parkingami na terenie miasta Lipsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie ulic wraz z parkingami na terenie miasta Lipsk. Szczegółowe ilości oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Augustowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej oraz odśnieżanie dróg zamiejskich na terenie Powiatu Augustowskiego. Szczegółowe ilości oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.1. Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Bargłów Kościelny wykonywane równiarkami samojezdnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie równiarkami samojezdnymi dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Bargłów Kościelny. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 4.2. Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Nowinka wykonywane równiarkami samojezdnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie równiarkami samojezdnymi dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie Powiatu Augustowskiego Gm. Nowinka. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 4.3. Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Augustów i Sztabin wykonywane równiarkami samojezdnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie równiarkami samojezdnymi dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie Powiatu Augustowskiego Gm. Augustów i Sztabin. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 4.4. Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Lipsk wykonywane równiarkami samojezdnymi lub samochodami ciężarowymi z pługami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie równiarkami samojezdnymi lub samochodami ciężarowymi z pługami dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Lipsk. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym. UWAGA! Preferowane jest wykonanie zadania równiarkami samojezdnymi w związku z tym oferty wykonania usługi samochodami ciężarowymi z pługiem będą oceniane tylko w wypadku braku ofert wykonania usługi równiarkami samojezdnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie 4.5. Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Płaska wykonywane równiarkami samojezdnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie równiarkami samojezdnymi dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie Powiatu Augustowskiego Gm. Płaska. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 5.1. Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Bargłów Kościelny wykonywane spycharkami gąsienicowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie spycharkami gąsienicowymi dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Bargłów Kościelny. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 5.2. Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Nowinka wykonywane spycharkami gąsienicowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie spycharkami gąsienicowymi dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Nowinka. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 5.3. Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Augustów, Sztabin wykonywane spycharkami gąsienicowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie spycharkami gąsienicowymi dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Augustów i Sztabin. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 5.4. Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Lipsk wykonywane spycharkami gąsienicowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie spycharkami gąsienicowymi dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Lipsk. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 5.5. Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Płaska wykonywane spycharkami gąsienicowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie spycharkami gąsienicowymi dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Płaska. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 6. Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego wykonywane ciągnikami kołowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie ciągnikami kołowymi dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie Powiatu Augustowskiego. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 7. Zimowe utrzymanie chodników przy ulicach powiatowych na terenie miasta Augustów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługi odśnieżania i zwalczania śliskości na chodnikach przy ulicach powiatowych miejskich w Augustowie według wskazań i potrzeb Zamawiającego. Ilości robot zawarte są w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.