eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Medyczna odzież ochronna dla pracowników Szpitala - Obuwie profilaktyczne dla pracowników Szpitala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Olsztyn: Medyczna odzież ochronna dla pracowników Szpitala - Obuwie profilaktyczne dla pracowników Szpitala
Numer ogłoszenia: 279444 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Medyczna odzież ochronna dla pracowników Szpitala - Obuwie profilaktyczne dla pracowników Szpitala.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego: - zadanie nr 1 - medycznej odzieży ochronnej dla pracowników Szpitala w ilości i wg opisu zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi zał. nr 1A do SIWZ. W ramach zadania zamówieniu podlegają: garsonki damskie, odzież chirurgiczna, medyczny garnitur męski, fartuchy damskie - różne rozmiary - Zadanie nr 2 - profilaktyczne obuwie dla pracowników /męskie i damskie/ w ilości i wg opisu zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi zał. nr 1A do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wybranemu wykonawcy dostawy, zamówienia uzupełniającego stanowiącego - odn. zadania nr 1 i 2, 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 18.81.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia (rozdz. V pkt. 1.2), zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej w okresie 12 m-cy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - co najmniej 2 dostawy odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI. A ppkt. 1.2. przy czym za takie usługi Zamawiający uzna, jeżeli z treści wymaganych dokumentów będzie wynikało, że wykonawca faktycznie zrealizował w należyty sposób wymaganą ilość dostaw: zadanie nr 1 odzież ochronna - 2 dostawy; zadanie nr 2 obuwie profilaktyczne 2 dostawy - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z zastrzeżeniem okres ten nie może być krótszy niż 12 miesięcy, o wartości minimum zad. nr 1 - 16 .000,00 zł. brutto każda; zadanie nr 2 - 10.000,00 zł. każda. Jeśli z załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń będzie wynikało odmiennie tj. będzie wykazana za mała ilość dostaw lub za niska ich wartość brutto, wykonawca warunku nie spełni. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami- doświadczeniem niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Dotyczy zadania nr 2. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą dokumentu producenta materiału (elano - bawełny) potwierdzającego wymaganą gramaturę materiału użytego do wyrobu odzieży. 2. Dotyczy zadania nr 1. Zamawiający żąda złożenia dokumentu potwierdzającego dopuszczenie oferowanego przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - deklaracja zgodności CE producenta wyrobu medycznego odpowiednia dla klasy oferowanego produktu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w dodatku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty, zał. nr 1A z cenami jednostkowymi, deklaracja CE /odt. zad. nr 1/, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę /jeśli dotyczy/

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1 zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 1.2 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.3 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2. Zmiany o których mowa w ust. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony. 3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 4. Ww zmiany nie mogą powodować zmiany ceny za oferowany przedmiot Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres jak w Sekcji I ww lub złozyć w Sekretariacie Dyrktora Szpitala pok. nr 08..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - odziez ochronna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. GARSONKA DAMSKA - Spodnie + bluza / kolor biały/. Bluza zapinana na zamek błyskawiczny - kryty, z kieszeniami, z granatowymi wstawkami( taśma wypustkowa), krótki rękaw, stójka, górna kieszeń z logo szpitala, w bluzie rozcięcie po bokach u dołu. Spodnie klasyczne z 2 kieszeniami wewnętrznymi , zapinane z przodu na guzik i zamek błyskawiczny, po bokach gumka. B. GARSONKA DAMSKA - Spódnica + bluza / kolor biały/. Bluza zapinana na zamek błyskawiczny - kryty, z kieszeniami, z granatowymi wstawkami(taśma wypustkowa), krótki rękaw, stójka, górna kieszeń z logo szpitala, w bluzie rozcięcie po bokach u dołu. Spódnica na pasek-gumka po bokach, zapinana na zamek błyskawiczny, rozporek z tyłu. Razem A+B = 382 kpl. /różne rozmiary/ C. ODZIEŻ CHIRURGICZNA - Bluza + spodnie /kolor ciemno niebieski/. Bluza z 3 kieszeniami, rękaw krótki, górna kieszeń z logo szpitala, wykończenie przy szyi i kieszeniach jaśniejszą taśmą wypustkową. Spodnie klasyczne, zamek błyskawiczny z przodu, po bokach gumka.Razem C- 30 kpl./różne rozmiary/ D. GARNITUR MĘSKI - /kolor biały/ Bluza zapinana na guziki, trzy kieszenie, rękaw krótki, górna kieszeń z logo szpitala. Spodnie na pasek z kieszeniami wewnętrznymi, zapięcie z przodu - zamek błyskawiczny.Razem D - 35 kpl./różne rozmiary/ E. GARSONKA DAMSKA - Spodnie + bluza / kolor bordowy/. Bluza zapinana na zamek błyskawiczny - kryty, z 3 kieszeniami, krótki rękaw, stójka, górna kieszeń z logo szpitala. Spodnie klasyczne, zapinane z przodu na zamek błyskawiczny, po bokach gumka.Razem E - 50 kpl. /różne rozmiary/ F. Fartuch damski / kolor biały/. Fartuch zapinany na zamek błyskawiczny - kryty, z kieszeniami, z granatowymi wstawkami( taśma wypustkowa), rękaw długi z możliwością regulacji /podwijany z dodatkowym zapięciem podtrzymującym podwiniecie jako krótki/, pod szyją bez kołnierzyka stójka, górna kieszeń z logo szpitala. Razem F - 18 szt./różne rozmiary/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Obuwie profilaktyczne dla pracowników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie DAMSKIE - przeszywane /rózne rozmiary/ - Cholewka i wyściółka skórzana - Spód antypoślizgowy z profilem ortopedycznym - Kolor biały Ilość zamawiana 491 par. Obuwie MĘSKIE - przeszywane /rózne rozmiary/ - Cholewka i wyściółka skórzana - Spód antypoślizgowy z profilem ortopedycznym - Możliwość regulacji tęgości - Kolor biały Ilośc zamawiana - 39 par..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.