eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › modernizacja i regulacja hydrauliczna instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Grunwaldzka 1, 8, 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Kraśnik: modernizacja i regulacja hydrauliczna instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Grunwaldzka 1, 8, 10
Numer ogłoszenia: 279409 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Metalowiec" , ul. Klonowa 5, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8253620, fax. 081 8253630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółdzielnia mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja i regulacja hydrauliczna instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Grunwaldzka 1, 8, 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje :demontaż wskazanych w projekcie rurociągów, części armatury instalacji co ,modernizacja instalacji, tj. montaż rurociągów i armatury, w tym zaworów równoważących, termostatycznych, odpowietrzających itp. zgodnie z projektami, demontaż starych zaworów grzejnikowych w budynku Grunwaldzka 8, w pozostałych, tj. Grunwaldzka 1,10 regulacja nastaw zaworów termostatycznych, montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych wraz z głowicą termostatyczną cieczową w budynku Grunwaldzka 8, wykonanie prób szczelności instalacji (próba wodna), wykonanie prób na gorąco, wykonanie prac antykorozyjnych i izolacyjnych, wykonanie prac budowlanych poinstalacyjnych, odtworzeniowych, uporządkowanie miejsca prowadzonych robót, w tym ze zdemontowanych materiałów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 57.72.00.00 - 57.72.00.00 29.13.11.10 - 29.13.11.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Prawo Zamówień Publicznych. 2) udzielą min. 36 miesięcy gwarancji na całość zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ i z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1.a Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 1.b Warunek wiedzy i doświadczenia - oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich latach. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w latach 2005 - 2007 Wykonawca wykonał modernizację instalacji co w co najmniej 10 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - potwierdzone referencjami . Ad 1.c Ocena potencjału ekonomicznego i finansowego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy: - 70 % wartości zamówienia Wykonawca wykona siłami własnymi, - przychód w każdym z lat 2006, 2007 - wyniósł powyżej 800 000 zł, - w latach 2006, 2007 osiągnęli zysk z działalności. Ad. 1.d Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy- Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2) .oraz zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; Ad . 2 Oceny dokonamy w oparciu o złożone oświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy Wykonawca udzieli min 36 m-cy gwarancji . Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ ). 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 m-ce przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg załączonego wzoru - zał. nr 2). 7. Oświadczenie Wykonawcy, że 70% wartości zamówienia wykona siłami własnymi (wg- zał. nr 2 ). 8. Dokumenty potwierdzające przychody finansowe firmy i osiągany wynik finansowy za lata 2006, 2007, tj. : PIT lub CIT , lub bilans oraz rachunek zysków i strat. 9. Wykaz prac zrealizowanych w latach 2005-2007 oraz (zał. nr 3) wraz z referencjami. 10. Umowa na wykonanie zamówienia parafowana jednostronnie (zał. nr 4). 11. Uprawnienia kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 12. Karta katalogowa zaworu. 13. Referencje producenta potwierdzające jakość montażu zaworów dla Wykonawcy. 14. Kosztorysy ofertowe. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy PZP w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu,) spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę / na każdej zapisanej stronie / . Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sm-metalowiec.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SM Metalowiec 23-210 Kraśnik, ul. Klonowa 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 09:00, miejsce: SM Metalowiec, ul.Klonowa 5, sekretariat, 23-210Kraśnik.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.