eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa 4 szt. samochodów typu furgon pod zabudowę do wersji Ambulans pirotechniczny dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Olsztyn: Dostawa 4 szt. samochodów typu furgon pod zabudowę do wersji Ambulans pirotechniczny dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 279399 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 4 szt. samochodów typu furgon pod zabudowę do wersji Ambulans pirotechniczny dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon, kategorii N2, rodzaj nadwozia van (BB), pod zabudowę do wersji Ambulans pirotechniczny. Samochody przeznaczone będą do przewozu policjantów z grupy minersko-pirotechnicznej oraz specjalistycznego sprzętu i wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie tylko jednej marki i modelu samochodu. Dostarczone samochody musza spełniać wymagania określone w SIWZ wraz z załącznikami i być wyprodukowane nie wcześniej, niż w 2008 roku. Muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Oferowane samochody mają być wykorzystywane przez jednostki Policji we wszystkich porach doby i roku, w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej. Samochody będą użytkowane na drogach twardych i gruntowych i garażowane głównie na wolnym powietrzu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia oferty wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zrealizowanie zamówienia podobnego Zamawiający uzna: a) jednorazową dostawę, czyli zrealizowana maksymalnie w ciągu 6 miesięcy, b) dostawę samochodów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 tony, c) dostawę, której wartość brutto była równa lub większa od kwoty 300 000 PLN, Zamawiający uzna, że zamówienie zrealizowano w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania jedynie wówczas, gdy daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia będą datami zawierającymi się w tym okresie. 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone dysponowaniem co najmniej 5 Autoryzowanymi Stacjami Obsługi (ASO) oferowanej marki pojazdów na obszarze RP, w tym co najmniej jednej na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co Zamawiający uzna za spełnione, jeżeli wykonawcy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia . 5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej wymagane są dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2 w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty przetargowej koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, 3 w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w pkt.2, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty przetargowej wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw samochodów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 tony, każda o wartości równej lub większej od kwoty 300.000,00 przy czym za spełnienie warunku Zamawiający uzna co najmniej jedną taką dostawę. Przedstawiony wykaz musi zawierać co najmniej następujące informacje: a) firma i adres zleceniodawcy zamówienia, b) dokładny opis przedmiotu wykonanego zamówienia, c) wartość wykonanego zamówienia brutto w złotych z dokładnością do jednego złotego, d) termin wykonania zamówienia (data rozpoczęcia i zakończenia - dzień, miesiąc, rok). Aby wykazane dostawy (dostawa) mogły być uznane za potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty przetargowej dokumenty (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie protokołów odbioru, referencji i innych dokumentów), potwierdzające w swojej treści jednoznacznie, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie. 4 w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w pkt.3, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty przetargowej wykaz Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) oferowanej marki samochodów na obszarze RP, w tym na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, przy czym za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej 5 takimi stacjami na obszarze RP, w tym jednej na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. 5 w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 4, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty przetargowej polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacja przedmiotu zamówienia. 6 w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 5 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty przetargowej aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7 w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 5 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty przetargowej aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8 w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 4.5, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty przetargowej aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (utworzonego na mocy ustawy o Krajowym Rejestrze Karnym Dz.U. z 2000 r. Nr 50 poz. 580 z późn. zm.) w zakresie zawartym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9 w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 5, Zamawiający żąda, aby Wykonawca, jeżeli jest podmiotem zbiorowym w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197 z 27.11.2002 r. poz. 1661 z późn. zm.), załączył do oferty przetargowej aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie zawartym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 1- 5, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył na podstawie art. 44 ustawy P.z.p. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oferta składana wspólnie przez kilka podmiotów - np. konsorcjum, spółka cywilna) ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do warunków określonych w pkt. 1 i pkt. 5 SIWZ każdy z przedsiębiorców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy, b) warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. 2, pkt. 3 i pkt.4 muszą być spełnione wspólnie (łącznie) przez wszystkich wykonawców, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy na realizację zamówienia publicznego. Umocowanie należy złożyć wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie i dokładnie określać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika. d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 12 Wykonawca składający ofertę w postępowaniu mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. -1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, pkt 6, pkt. 7 i pkt. 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 8 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. - 3 dokumenty, o których mowa w pkt. 1 a, c oraz 2 powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 1 b powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - 4 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13 Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.