eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa (zakup) energii elektrycznej dla obiektów Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2016 r. - 2017 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-20

Lublin: Dostawa (zakup) energii elektrycznej dla obiektów Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2016 r. - 2017 r.
Numer ogłoszenia: 279364 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (zakup) energii elektrycznej dla obiektów Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2016 r. - 2017 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej położonych w następujących lokalizacjach: 1) Łuków ul. Łapiguz 112; 2) Łuków ul. Międzyrzecka; 3) Międzyrzec Podlaski ul. Partyzantów; 4) Międzyrzec Podlaski ul. Lubelska; 5) Wisznice ul. Warszawska; 6) Janów Podlaski ul. Brzeska 63; Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie położonych w następujących lokalizacjach: 1) Hrubieszów ul. Grabowiecka 18 B; 2) Hrubieszów ul. Piłsudskiego; 3) Tyszowce ul. Wielka 103; Zadanie 3: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie położonych w następujących lokalizacjach: 1) Bychawa ul. Budnego 5; 2) Krzczonów ul. Żeromskiego 4; 3) Mętów dr. 835; 4) Kraśnik ul. Urzędowska dr. 833; 5) Kraśnik ul. Urzędowska - Lubelska dr. 833; 6) Bełżyce ul. Żeromskiego 4; 7) Kraśnik ul. Urzędowska; 8) Jakubowice Konińskie; 9) Przytyki; 10) Chodel; Zadanie 4: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie położonych w następujących lokalizacjach: 1) Parczew ul. Wojska Polskiego 21 - 2 liczniki; 2) Parczew ul. 11 Listopada 98 - Obwód Drogowy; 3) Parczew ul. 11 Listopada 98 - sygnalizacja; 4) Ostrów Lubelski ul. Lubartowska 62; Zadanie 5: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach położonych w następujących lokalizacjach: 1) Puławy ul. Piaskowa Leśna; 2) Puławy ul. Zielona- Głeboka; 3) Puławy ul. Dęblińska 27; 4) Puławy ul. Piaskowa- Jaworska; 5) Annopol ul. St. Skały 24; 6) Solec -Kolonia Nadwiślańska; 7) Puławy ul. Piłsudskiego - Piaskowa; Zadanie 6: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie położonych w następujących lokalizacjach: 1) Dobropol; Zadanie 7: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zamościu położonych w następujących lokalizacjach: 1) Zamość ul. Batorego 2; 2) Józefów ul. Batalionów Chłopskich 29; 3) Biłgoraj ul. Krzeszowska 74; 4) Biłgoraj ul. Zamojska-Długa; 5) Biłgoraj ul. Kościuszki-Komorowskiego; 6) Biłgoraj ul. Kościuszki w Puszczy; 7) Biłgoraj ul. Kościuszki-Lubelska; 8) Frampol ul. Gorajskiego dr.835; 1. Szacunkowe zużycie energii dla wszystkich zadań w latach 2016r. - 2017 r. wynosi 1 177 906 kWh. 2. Szczegółowe informacje o punktach odbioru energii, ich danych technicznych, grupach taryfowych oraz planowanym zużyciu energii w 2016 r.-2017 r. znajdują się w Wykazie Punktów Poboru Energii (PPE). 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych. 4. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 5. Sprzedaż energii elektrycznej winna odbywać się na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 poz. 1059 z późn. zm.) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy. 6. Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Operatorem systemu dystrybucji do którego przyłączone są PPE Zamawiającego jest PGE Dystrybucja S.A. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze Zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej Zadań, wybranych przez siebie spośród Zadań wyszczególnionych w pkt III. Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Wartość zamówienia obejmująca Zadanie od 1 do 7 wynosi: 224 188,18 zł. netto, w tym Zadanie nr 1 - 24 764,77 zł. netto, Zadanie nr 2 - 18 149,83, Zadanie nr 3 - 70 263,59, Zadanie nr 4 - 30 162,47 zł. netto, Zadanie nr 5 - 45 935,87 zł. netto, Zadanie nr 6 - 16 592,52 zł. netto, Zadanie nr 7 - 18 319,13 zł. netto..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 450,00 zł, (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt 00/100) za każde oferowane do wykonania Zadanie. W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego Zadania Wykonawca winien wnieść odpowiednią wielokrotność kwoty 450,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Pieniądzu; 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. Gwarancjach bankowych; 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w oparciu o przedłożone dokumenty. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału może być spełniony łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto, oprócz oświadczeń lub dokumentów, jakich należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) 3) Oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucji działającym na terenie objętym Zadaniem. Operatorem systemu dystrybucji do którego przyłączone są PPE Zamawiającego jest PGE Dystrybucja S.A. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1) zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. d) zmiany stawki podatku akcyzowego dla energii elektrycznej 2) zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku zbycia/likwidacji obiektów do których dostarczana jest energia. 2. Zmiany określone w ust. 1 pkt 1) a)-c) mogą być dokonane na pisemny wniosek wykonawcy zawierający co najmniej: wnioskowaną kwotę wzrostu wynagrodzenia, przedstawienie sposobu wyliczenia tej kwoty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 107. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - w pokoju nr 208 w dniu 29.10.2015 r. o godz. 10:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (81) 749-53-41; (81) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W sprawach technicznych - Wydział Administracji i Zaplecza Technicznego, Andrzej Sieńko 81 749-53-09. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Umów, Sławomir Szepietowski, tel. (81) 749-53-44. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (0-81) 749-53-77 lub pocztą elektroniczną na adres dzp@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej położonych w następujących lokalizacjach: 1) Łuków ul. Łapiguz 112 2) Łuków ul. Międzyrzecka 3) Międzyrzec Podlaski ul. Partyzantów 4) Międzyrzec Podlaski ul. Lubelska 5) Wisznice ul. Warszawska 6) Janów Podlaski ul. Brzeska 63 Szacunkowa wartość zadania nr 1 - 24 764,77 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie położonych w następujących lokalizacjach: 1) Hrubieszów ul. Grabowiecka 18 B 2) Hrubieszów ul. Piłsudskiego 3) Tyszowce ul. Wielka 103 Szacunkowa wartość Zadania nr 2 - 18 149,83 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie położonych w następujących lokalizacjach: 1) Bychawa ul. Budnego 5 2) Krzczonów ul. Żeromskiego 4 3) Mętów dr. 835 4) Kraśnik ul. Urzędowska dr. 833 5) Kraśnik ul. Urzędowska - Lubelska dr. 833 6) Bełżyce ul. Żeromskiego 4 7) Kraśnik ul. Urzędowska 8) Jakubowice Konińskie 9) Przytyki 10) Chodel Szacunkowa wartość Zadania nr 3 - 70 263,59 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie położonych w następujących lokalizacjach: 1) Parczew ul. Wojska Polskiego 21 - 2 liczniki 2) Parczew ul. 11 Listopada 98 - Obwód Drogowy 3) Parczew ul. 11 Listopada 98 - sygnalizacja 4) Ostrów Lubelski ul. Lubartowska 62 Szacunkowa wartość Zadania nr 4 - 30 162,47 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach położonych w następujących lokalizacjach: 1) Puławy ul. Piaskowa Leśna 2) Puławy ul. Zielona- Głeboka 3) Puławy ul. Dęblińska 27 4) Puławy ul. Piaskowa- Jaworska 5) Annopol ul. St. Skały 24 6) Solec -Kolonia Nadwiślańska 7) Puławy ul. Piłsudskiego - Piaskowa Szacunkowa wartość Zadania nr 5 - 45 935,87 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie położonych w następujących lokalizacjach: 1) Dobropol Szacunkowa wartość Zadania nr 6 - 16 592,52 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zamościu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zamościu położonych w następujących lokalizacjach: 1) Zamość ul. Batorego 2 2) Józefów ul. Batalionów Chłopskich 29 3) Biłgoraj ul. Krzeszowska 74 4) Biłgoraj ul. Zamojska-Długa 5) Biłgoraj ul. Kościuszki-Komorowskiego 6) Biłgoraj ul. Kościuszki w Puszczy 7) Biłgoraj ul. Kościuszki-Lubelska 8) Frampol ul. Gorajskiego dr.835 Szacunkowa wartość Zadania nr 7 - 18 319,13 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.