Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Katowice: Przedmiotem zamówienia jest likwidacja zagrożenia wystąpienia deformacji nieciągłych i ich negatywnego wpływu na budynek mieszkalny zlokalizowany przy ul. Krakowskiej 60 w Będzinie przez wypełnienie pustek poeksploatacyjnych w obrębie budynku poprzez wiercenia w gruncie i iniekcję, (kod CPV: 45.11.12.30-9).
Numer ogłoszenia: 279321 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższy Urząd Górniczy , ul. Poniatowskiego 31, 40-956 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511471 w. 104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest likwidacja zagrożenia wystąpienia deformacji nieciągłych i ich negatywnego wpływu na budynek mieszkalny zlokalizowany przy ul. Krakowskiej 60 w Będzinie przez wypełnienie pustek poeksploatacyjnych w obrębie budynku poprzez wiercenia w gruncie i iniekcję, (kod CPV: 45.11.12.30-9)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest likwidacja zagrożenia wystąpienia deformacji nieciągłych i ich negatywnego wpływu na budynek mieszkalny zlokalizowany przy ul. Krakowskiej 60 w Będzinie przez wypełnienie pustek poeksploatacyjnych w obrębie budynku poprzez wiercenia w gruncie i iniekcję..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.30-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawców wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1/ są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia związane z uzdatnianiem terenu pod zabudowę przez likwidację pustek i o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej. 3/ dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizacje zadania, tj.: - dysponują osobą nadzorującą prace, posiadającą uprawnienia geologiczne w zakresie wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi Kat. VI lub VII, o której mowa w art. 31 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. - Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2005r., Nr 228, poz. 1947 z późń. zm.), oraz w § 2 ust 1 ppkt 6 lub 7 rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006r. - W sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawach stwierdzania kwalifikacji (Dz. U. z 2006r., Nr 124, poz. 865). 4/posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł. 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3/ wykaz wykonanych robót uzdatniania terenu przez likwidacje pustek w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty, o których mowa w pkt 7.2 SIWZ), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (według wyboru wykonawcy np. referencje, rekomendacje, protokoły odbioru całości robót i etc.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 4 do SIWZ; 4/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w pkt 7.3 SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, wg załącznika nr 5 do SIWZ; 5/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (o ile zaistnieje taka konieczność); Wszystkie dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w tym celu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika należy załączyć do oferty. W przypadku kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty, określone w pkt 1.1 ppkt 1, 2, 4 wystawione indywidualnie na każdego z wykonawców oraz pozostałe dokumenty, które muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wszystkich wykonawców, a w przypadku jej braku przez samych wykonawców. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 1.3. Postanowienia dodatkowe Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.1 ppkt 1, 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o których mowa w pkt 1.3 lit.a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument określony w pkt 1.3 lit.b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wszystkie dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wug.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Wyższy Urząd Górniczy ul. Poniatowskiego 31 40 - 956 Katowice Kancelaria - pok. nr 33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: "PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 933 (UL. PSZOWSKA) Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 5000S (UL. GÓRNICZA) W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oficyny na budynek weterynarii - I etap
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wola Raciborowska
- 69 /ZP /24 Remonty budynków i nawierzchni terenu zlokalizowanych w Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku , Tomaszowie Mazowieckim , Zgierzu i Kutnie
- Przebudowa odcinka istniejącej telekomunikacyjnej linii napowietrznej w ramach zadania pn.: "Budowa trzech boisk wielofunkcyjnych przy Szkołach Podstawowych w Gliniku, Broniszowie i Brzezinach"
- "Przebudowa mostu JNI01006738 w ciągu drogi powiatowej nr 1006C w Śliwicach"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód w miejscowości Szkucin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.