eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › modernizacja oświetlenia scenicznego polegająca na dostawie i instalacji urządzeń oświetleniowych w sali widowiskowej w obiekcie Centrum Kultury Wrocław Zachód we Wrocławiu przy ul. Chociebuskiej 4-6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Wrocław: modernizacja oświetlenia scenicznego polegająca na dostawie i instalacji urządzeń oświetleniowych w sali widowiskowej w obiekcie Centrum Kultury Wrocław Zachód we Wrocławiu przy ul. Chociebuskiej 4-6
Numer ogłoszenia: 279279 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury Wrocław Zachód , ul. Chociebuska 4-6, 54-433 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3539695, 3544660, fax. 0-71 3544660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja oświetlenia scenicznego polegająca na dostawie i instalacji urządzeń oświetleniowych w sali widowiskowej w obiekcie Centrum Kultury Wrocław Zachód we Wrocławiu przy ul. Chociebuskiej 4-6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1) dostawę urządzeń oświetleniowych - zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku nr 6 do siwz 2) instalacje ww. urządzeń 3) przeszkolenie obsługi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.68.22.10 - Aparatura i sprzęt sterujący .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: 1) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonali co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa urządzeń oświetlenia scenicznego oraz ich instalacja o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 75.000,00 złotych (brutto) oraz udokumentują, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), 3) posiadają ważne i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamówienia na kwotę: nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust.1 ustawy. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy). 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia w/w wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale V SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu do formularza oferty (zał. 1 do SIWZ), Wykonawcy musza dołączyć: w formie oryginału: 1) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - zał. 2 do SIWZ; w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienna pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w dziale IV pkt 1.1) - zał. nr 4 do SIWZ, 4) dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w powyższym punkcie, zostały wykonane należycie, 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej spełnienie warunku, o którym mowa w dziale IV pkt 1.2) SIWZ, 6) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia potwierdzającej spełnienie warunku, o którym mowa w dziale IV pkt 1.3) SIWZ. Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w pkt. 2), musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca, który dokonał zmian w zakresie organów, które nie są widoczne w dokumencie rejestrowym winien złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby) 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wymagane od Wykonawców zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) potwierdzające spełnianie tych warunków. Uwaga: dokumenty napisane w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o wykonanie zamówienia: 1) dokument wymieniony w pkt. 1.2) musi być złożony odrębnie przez każdego z Wykonawców, 2) oświadczenie wymienione w pkt. 1.1) oraz dokumenty wymienione w pkt 1.3) - 4) Wykonawcy mogą złożyć jako jeden wspólny dla wszystkich Wykonawców, 3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , o której mowa w pkt. 1.5) może zostać przedstawiona odrębnie przez każdego z Wykonawców (w takim przypadku za kwotę środków finansowych lub zdolności kredytowej odpowiadająca warunkowi określonemu w dziale IV pkt 1.2) SIWZ Zamawiający uzna łączna sumę wskazanych środków finansowych lub zdolności kredytowej) lub przez jednego z Wykonawców w wysokości odpowiadającej wymaganej kwocie, 4) polisa ubezpieczeniowa, o której mowa w pkt. 1.6), może zostać przedstawiona odrębnie przez każdego z Wykonawców (w takim przypadku za kwotę ubezpieczenia odpowiadającą warunkowi określonemu w dziale IV pkt 1.3) SIWZ Zamawiający uzna łączna sumę ubezpieczeń tych polis) lub przez jednego z Wykonawców w wysokości odpowiadającej wymaganej kwocie. Warunki dotyczące posiadanego doświadczenia oraz potencjału osobowego, a także dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniane będą łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckwz.art.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury Wrocław Zachód, 54-433 Wrocław, ul. Chociebuska 4-6, w ciągu 5 dni od dnia złożenia pisemnego wniosku, opłata - 0,00zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 15:00, miejsce: Centrum Kultury Wrocław Zachód, 54-433 Wrocław, ul. Chociebuska 4-6, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.