eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby ZK w Barczewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Barczewo: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby ZK w Barczewie
Numer ogłoszenia: 279258 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236764 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Barczewie, ul. Klasztorna 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 514-84-41 w. 226, faks 89 532-87-01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny w Barczewie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby ZK w Barczewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie: Część I - Tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu min. 60 % w kostce w opakowaniach 200 - 250 g.; CPV - 15431100-9 11 000 kg - olej roślinny; CPV - 15411100-3 800 l Część II - Kasza jęczmienna; CPV - 15613000-8 4 000 kg - Makaron (świderek, kolanko) CPV - 15851100-9 5 000 kg - Mąka pszenna CPV - 15612100-2 1 500 kg - Ryż biały CPV - 15611000-4 3 500 kg Część III - Koncentrat pomidorowy 30% CPV - 15331427-6 2 500 kg - Leczo pieczarkowe CPV - 15331135-2 2 500 kg -Szczaw konserwowy CPV - 15332170-6 600 kg Część IV - Bazylia susz CPV - 15872300-4 20 kg - Czosnek granulowany CPV - 15870000-7 15 kg - Koperek susz CPV - 15872000-1 25 kg - Liść laurowy CPV - 15872000-1 30 kg - Pietruszka nać susz CPV - 15872000-1 30 kg - Majeranek susz CPV - 15872000-1 35 kg - Musztarda CPV - 15871250-1 300 kg - Ocet CPV - 15871110-8 400 l - Pieprz czarny mielony CPV - 15872100-2 40 kg - Przyprawa w płynie CPV - 15892000-7 700 l - Przyprawa w proszku CPV - 15890000-3 700 kg - Rosół jarzynowy w proszku CPV - 15892200-9 800 kg - Sól CPV - 15872400-5 800 kg - Ziele angielskie CPV - 15872000-1 25 kg Część V - Cukier biały CPV - 15831200-4 4 500 kg - Marmolada CPV - 15332230-5 4 500 kg Część VI -Tabletki musujące witaminizowane do sporządzania napojów CPV - 15894000-1 600 kg 2. Towar, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia musi być świeży, a także odpowiednio opakowany (opakowanie do kontaktu z żywnością), powinien być odpowiednio opisany: nazwa artykułu, dane producenta, waga opakowania, termin przydatności do spożycia lub data produkcji z opisanym terminem ważności - opis powinien dotyczyć danej dostawy.3. Dostawa towaru realizowana będzie w terminach i ilościach uzgodnionych z inspektorem ds. żywnościowych tel. 514 - 84 - 41 wew. 170 w okresie określonym w umowie. O ilości partii oraz miejscu dostawy, zamawiający zawiadomi wykonawcę, na 2 dni przed terminem dostawy telefonicznie bądź faksem. 4. Pojazd, którym będzie dostarczany towar powinien spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r . nr 171 poz.1225 z późn. zm.). 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione towary własnym transportem do Zakładu Karnego w Barczewie i jego Oddziału Zewnętrznego w Kikitach, pod adresem: Kikity 33, 11-311 Kolno. Koszt transportu musi być wliczony w cenę towaru. 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi mieć wdrożony system HACCP. 7. Podane ilości należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania umowy, służące określeniu górnej granicy wartości zamówienia. Zamawiający zakupi produkty o wartości nie mniejszej niż 75% maksymalnej wartości zamówienia. 8. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 9. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane dostawy na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. 10. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem: zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT oraz wartości brutto przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy lub; umotywowanego pisemnego wniosku wykonawcy, o wskaźnik obliczony na podstawie WSKAŹNIKA CEN TOWARÓW I USŁUG dla konkretnych produktów ogłaszanych w Biuletynie Statystycznym na Portalu Informacyjnym Głównego Urzędu Statystycznego. 11. W razie wykrycia lub ujawnienia się wad w dostarczanych produktach, wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, w terminie do 3 dni od daty złożenia reklamacji. 12. Jakość przedmiotu zamówienia będzie zgodna z wymaganiami obowiązujących Polskich Norm oraz wszelkimi przepisami prawa w tym zakresie. 13. Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie zamawiającego, przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych wymogów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.11.00 - Margaryna 15.41.11.00 - Olej roślinny 15.61.30.00 - Produkty z ziaren zbóż 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.10.00 - Ryż łuskany 15.33.14.27 - Skoncentrowany przecier pomidorowy 15.33.11.35 - Grzyby przetworzone 15.33.21.70 - Szczaw alpejski 15.87.23.00 - Zioła 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.20.00 - Zioła i przyprawy korzenne 15.87.12.50 - Musztarda 15.87.11.10 - Ocet lub produkty równoważne 15.87.21.00 - Pieprz 15.89.20.00 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.89.22.00 - Ekstrakty warzywne 15.83.12.00 - Cukier biały 15.33.22.30 - Marmolady .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 6   

Nazwa: Tabletki musujące

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KARGO Sp. z o.o., ul. Sprżetowa 2, 10-467 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20930,40

  • Oferta z najniższą ceną: 20930,40 / Oferta z najwyższą ceną: 27216,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.